(04-11-2019, 14:40 PM)PlyVal64 Kirjutas: Loe nüüd uuesti iseenda kirjutatu läbi! KUIDAS topeltratastega, raske ja kohutavalt lai ämblik seda kraavi seal puude vahel ikka kaevab??? Viimane pilt siis.
Lõpuks on see ämblik nii raske, et võtnud Jumz, arendanud seda pisut et maasisse ei upuks ja oleks lihtsam olnud. Tegelikult näen ma piltidel TÄPSELT samasuguseid kraave, millede puhastamisest igatsugu "muu" kaevetehnikaga olen ka videod pannud.
...Hurraaga hakkad tegema ja saad aru, kui ebavajalik see rahakulutamine on. Ja see 1000eurot on juba selline summa, mille eest saad sissemaksuna ÕIGE asja! See on nüüd puhtalt "julguse" küsimus sest meil pole olnud kunagi ühtegi laenu ega liisingut. See on nüüd eht-eestlaslik põdemine ja "koitamine" ja ise oled lõpuks loll...aasta juba mune sügades ära raisanud! Vaatan peeglisse - loll vaatab vastu!
Ehitatav ämblik. Kohutavalt raske ja lai?
Kaal.
1) Kaeveseade 532Kg
2) Randaali raam. Ei ole rammumees, aga täitsa vabalt tõstsin üles. Kuskil 100Kg ümbruses.
3) Kaheteljelise haagise sild koos topeltratastega, pildil küll ühe paariga. See on küll üks raske asi, keegi ehk oskab pakkuda, palju topeltratastega olla võiks. No 200Kg kandis ehk?
4) Kubota mootor 93Kg, hüdropump ja muud jubinad juurde, kokku 115Kg.
5) Hüdroõlipaak, koos kütusepaagiga. 60Kg koos vedelikega.
6) Ette tulevad ämbliku tugikäpad. 100Kg.
7) Iste, istme alus jms kola. 100Kg.
Kokku 1207Kg. Kas mitte T-16 greifer ise ilma traktorita juba samas kaalus ei ole? Ämblikul on oma võlu selles, et kopaga liigub ka masin ise edasi. Puudub vajadus rasketeks ülekanneteks, nagu T-16 on käigukast, tagasild, lõppülekanded. Seega ajada mingit jora nii raskest masinast ehitatava ämbliku puhul...
Olemas olev ülapeakopaga Jumz.
Sellel on topeltrattad all olnud ja metsapiltidel olevates kohtades on reaalselt ära uputud. Ma ei tea, palju selline ülapeakopaga topeltratastega Jumzik kaalub?
Külmadega on ka nii ja naa. Ega sambla alla metsas väga ära ei külma maapind, talved on ka sellised soojapoolsed.
Ütleme, et ära uppudes saab suht lihtsasti käppade ja saha alla prussid pannes selle maapeale jälle tagasi. Pillub pakke ja kuuseoksi rataste alla ja saab tulema. Aga tõsisemalt ära uppudes ei ole seda üldse nii lihtne enam pläga seest kätte saada. Ja sellise massi juures ei aita enam elektrivints ka, mis ämbliku juures oleks ilmselt üsnagi abiks.
Laiusest. Seal viimasel metsapildil on vähemalt puude vahel 2.5m ruumi. Praegu ämblik ilma topeltratasteta 2m kandis. Topeltrataste korral võiks isegi silda kitsamaks teha. Sest praegu juba ilma raamile tuleva kolata, kannatab küljele keerata ilma ümber kukkumata tühja kopaga.
Topeltrattad oma hea asukoha tõttu heaks vastukaaluks. Ette ämblikukoivad, mis sillast laiemaks ei lähe. Ja kannatab juba mulda täis kopaga ka küljepeale toimetada. Raamile tulev kola koos iseendaga ka vastukaaluks.
Te võite oma ilusaid videosid panna raadio teel juhitavatest kopalistest. Või kiidetud sellest lahendusest. Palju need asjad maksavad?
Kõige huvitavam ongi see, et kõike ümberringi näete halvana, aga ega te ise ka parem pole. Veate murutraktoriga motobloki haagis järel metsast puunotti välja või Audi pagasnikus küttepuid.
Taguge ometigi rinnale "mina", võtke laenu ja ostke omale see raudhobu ära. Valgustage lolle ja uskmatuid.
Ahjaa. Ma saan ka teist aru. Teil see Toolik jms jah nii ja naa. Tahate universaalset asja, millega kõike ettejuhtuvat teha. Kasvõi lumelükkamisest, purjeka merrelaskmisest kuni metsaveoni välja. Siiski universaalsete asjade kohta on oma ütlus ja mitte asjata.
Minu eesmärk on ehitada kaevamisseade.
Siiski ilmselt saaks ämblikuga ka lund koristada, purjekat merre lasta kui ka metsast palgijupi välja tuua. Lihtsam ikka, kui puhta ihurammuga.