13-11-2019, 15:20 PM
Toolikul u.10-liitrine paak, nš-10 uhab koguaeg ja suvel läks lõpuks ikkagi päris kuumaks. Üle tunni järjest ei kannatanud sõita ja tagakoppa kasutada.
(13-11-2019, 23:21 PM)meli666 Kirjutas: Kindlasti oskab merenduse spetsialist Ksf Plyval ka mõne soovituse anda. Näiteks, kuidas need paagid paatide puhul kere külge kinnituvad, et neid lihtne eemaldada oleks. Samas aga sõidu ajal ikka kindlalt kinni oleks. Ämblik hakkab omajagu raputama kaevamise ajal.
Tsitaat:Kas peaks ka miskit tegema või siiski ei ole need jõud nii suured.Ei pea muretsema.
(12-12-2019, 22:11 PM)meli666 Kirjutas: Ühe elemendi ja klaaspõhjaga:Mul on sulle pakkuda Mitsubishi käsipumbaga kütusefilter millel käib keeratava filter. voolikute ühendamine käib otsapistetavalt ja klambritega. Vahetus lihtsam kui sellel mis pildil
https://www.tooriistamarket.ee/et/k%C3%B...C3%B5hjaga
On mingi argument, et võiks selle kahepotise võtta? Iseensest ju elemendid sel ühesugused ja vahe ainult selles, et küte saab topelt filtreeritud.
Isiklikult meeldiks selline käsietteande pumbaga CAV 296 variant. Mugav peale filtri vahetust küte üles saada. Peab ainult vaatama, kust sellist saab.