Postitused: 537
	Teemad: 1
	Liitus: Jan 2019
	
Maine: 
5
	 
 
	
	
		teistel autodel on antud sümptomite puhul vigane vändaandur,kuid seda viga peab arvuti näitama.võibolla on sidrunitel loogika teine
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 49
	Teemad: 0
	Liitus: Jun 2019
	
Maine: 
2
	 
 
	
	
		Mis kütusefiltrit Sa kasutad ja kas Sa oled seda hiljuti ka vahetand
Praegu on juhtund olukordi, kus filtrid kinni paisuvad ja mingi must sodi sees.
Samuti on ajaloos olnud odavate filtritega probleeme, kus lagunevad laiali..
Kolmandaks endiselt soovitab kõrgsurvepumba küljest andur lahti keerata ja vaadata sealt võimalikku metallipuru
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 49
	Teemad: 0
	Liitus: Jun 2019
	
Maine: 
2
	 
 
	
	
		Kui Sa seal rauda ei näind, siis seal  vast viga ei ole ka. Common rail selles osas lihtne.
Kui Sa kütusefiltrit vahetasid ja kopsik kütust täis oli, siis etteanded ei saa ka viga olla.
Hengsti filter peaks olema igati viisakas
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 156
	Teemad: 7
	Liitus: Feb 2010
	
Maine: 
2
	 
 
	
	
		Täna hommikul -2c juures käivitus poolest pöördest. Ei taha midagi ära sõnuda, aga hetkel tundub, et paaki lisatud xado(+ mingi määrdelisand xado lahustamiseks) on käivitamist tunduvalt hõlbustanud.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 156
	Teemad: 7
	Liitus: Feb 2010
	
Maine: 
2
	 
 
	
	
		Tundub ilus ühtlane. Mis plaanid edasi? Ise pigistaks selles olukorras tuubi xadot paaki. Viga tundub olevat piiripealne- jamab/ei jama. Ehk siis üliväike turgutus võib juba päästa.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,678
	Teemad: 30
	Liitus: Oct 2003
	
Maine: 
57
	 
 
	
	
		Ma ka ei näe tagasivooludel viga. Väike erinevus ju on, aga see "jalutab" ühest silindrist teise.
Olen küll Hado usku, aga siinkohal nagu ei näe selle kasutamises pääseteed. Peale selle peab Hadoga paagitäie ära sõitma, aga kuidas ma siis niimoodi sõidan. Loomulikult on kogu auto, minu kätte tulles, saanud vaktsineerimiskuuri.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,320
	Teemad: 74
	Liitus: Oct 2011
	
Maine: 
134
	 
 
	
	
		Kui ma ise berlinksiga sõitsin ringi siis sel autol enamus hädasid sai alguse kaitsmekarbist või seal asuvate releede pistikutest...
	
	
	
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
 
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 49
	Teemad: 0
	Liitus: Jun 2019
	
Maine: 
2
	 
 
	
	
		Vaatan autodatast, 
Etteandepump peaks andma 2,5  plus miinus 0,4  bar
Ning pihusti tagasivool näitab sulle aind pihusti korrasolekut.
lisaks on seal latist endast ju tagasivool, mida siis piirab ülerõhu klapp, mis seal toimub. Ning peaks jooksma filtri peale.
Kui kohapeal tiksudes seisma ei jää, siis võiks eeldada, et koormuse all ei ole kütust piisavalt. Samas siis ei saaks ta kohe ju ka uuesti käima minna vaid 
tahaks ketramist.
Ning kas seal kuskil läbipaistev kütusetoru ka on ? Eeldan, et kütuse otsa saades tekivad sinna ka õhumullid ju siis
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,235
	Teemad: 80
	Liitus: May 2007
	
Maine: 
20
	 
 
	
	
		Hmm, mis tuletas mulle meelde, kuidas mul XUD-9 ajusid keeras. Mõnikord jäi lambist seisma, sealtsamast töötas väga ilusasti nt 200km jutti aga siis hakkas see probleem järjest süvenema nii, et ma sain aru, et kui pöörded langesid alla 1200, siis asi suri. Oli juhuseid kus kargas kohe käima aga oli ka neid kus tuli kedrata. Selline müstiline liikuv viga oli aga kui läbipaistvad voolikud lõpuks vahele läksid, siis oli arusaada, et kõrgsurvepumba võlli ja tihendi vahel oli probleem. Uue tihendiga käis veel 30000 siis läks lihtsalt pensionile.