25-11-2019, 10:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2019, 10:29 AM ja muutjaks oli tonis278.)
(25-11-2019, 10:06 AM)aavu Kirjutas:Tsitaat:huvitab meid tegelikult ainult aku sisetakistus, seepärast jätan julgelt starteri ja juhtmed mängust välja.Eksid rängalt. Sul on vaja iga millisekundi tagant mõõta starteri ja juhtmete takistust. Alates voolu sisselülitamisest hakkavad need väärtused kohe suurenema soojenemise tõttu ja sul ei õnnestu aku sisetakistuse määramine. Muidugi võid need väärtused mõõta enne katset ja vahetult pärast katset soojadel el.juhtidel. Siis mingi tulemuse isegi saab.
Aku sisetakistust ju otse mõõta ei saa, ainult valemi kaudu. Kui jätad starteri ja juhtmed mängust välja, huvitav mida sa mõõdad?
Starter on võib-olla tõesti kõige kättesaadavam ja lihtsam vahend koormamiseks, siiski mitte ainuke. Aga arutleme selle põhjal edasi.
Jätsin starteri sisetakistuse ja juhtme takistuse välja sellel lihtsal põhjusel, et juba ainuüksi 25 millioomi aku sisetakistuseks oli piisavalt hea. Kui sellest 25 millioomist lahutada starteri sisetakistus ja juhtme takistus, saame veel väiksema numbri? Ehk siis aku keemilised reaktsioonid töötavad veel paremini, kuna aku sisetakistuseks jääb veel väiksem number.
Kokkuvõtvalt, 25millioomi ja sellest allapoole on ikkagi väiksem takistus, kui 200 milliamprit laadimisvoolu.
Või on Teie väide, et pliiaku sisetakistus ei jää vahemikku 5-30 millioomi?