Postitused: 6,857
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Tuli mu juurde semu vana tuttava jutuga - sa semmid nende vanarauahaigetega, mis loom see on? Oli kuskil nö lõpumüügil käinud ja taris ära. Piltidel on kogu kaup, mis õnnestus päästa. Seega muundur puudu.
Aparaadi enda kohta ei leidnud midagi, ei marki, ei mudelit, ehk on mõni oluline jupp veel puudu?
Loomulikult kerkis päevakorda ka küsimus aparaadi teoreetilisest väärtusest.
Pilti kah.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
08-01-2020, 23:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-01-2020, 23:33 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Probleemiks on 400 hertsilise voolu saamine. Omal ajal veeti spetsjõujaam metsa, iga saemees sai üsna jämeda kaabli ulatuses tegutseda. Uuena oli sel kaasas u kümme drusbale sobivat latti latiotsi ja paarkümmend ketti, mis olid kõik defitsiitsed. Sellepärast neid majandid tellisid, et Duzbadele... Nagu auto-söödajagajaid- korup pealt maha, uus Gaz 51 olemas. Jessas,ikka veel tehakse seda. Ketiõli potsik ja kulpketiga pikk latt on uuenduseks.
Kui seda kannatav sagedusmuundaja olemas, saab kett-saekaatriks teha.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
(08-01-2020, 23:10 PM)pen.skar Kirjutas: Probleemiks on 400 hertsilise voolu saamine. Omal ajal veeti spetsjõujaam metsa, iga saemees sai üsna jämeda kaabli ulatuses tegutseda. Uuena oli sel kaasas u kümme drusbale sobivat latti latiotsi ja paarkümmend ketti, mis olid kõik defitsiitsed. Sellepärast neid majandid tellisid, et Duzbadele... Nagu auto-söödajagajaid- korup pealt maha, uus Gaz 51 olemas.
400 hertsise voolu saamiseks kasutati samal ajal nõukaaegset umformerit, mis oli kasutuses lambapügamis masinatega. 400 hertsi ei tõmba südant krampi ja lammas jääb kah elama. sama oli vist allveelaevadega ka. Üks umformer olemas koos elektrilise "turbinkaga" otse võlli otsa läheb käiakivi või traathari.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
See lambapügaja toide transistoritel, vast 500- 600 W. Sael 3 kw ja üle vaja. Umformergi jääb hätta(olid töökodades vist ka 3x 36 v ja mitte eriti kw.)
Postitused: 677
Teemad: 16
Liitus: Aug 2011
Maine:
18
Teemast välja, aga: 400hz, 115 v pinget on tänapäeval kasutusel ka lennukite maapealse toitena.
vabal ajal painutan kaablit...
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
10-01-2020, 04:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2022, 14:47 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Koolivend Jakob oli noorim traaleril. Satuti sõukruvi pidi kalavõrku. Mitu paari dresse selga, määriti pealt rasvaga kokku, rauasaag kätte, ka põsed õhku täis ja nööri otsas hopsti. Kalalaeva jaoks lestad leiutamata... Käis mitu korda hingamas, vabaks saagis! Tuli vabariik, keevitas traalerile kümnemaatrise jupi vahele ja vedas Soome vahet konteinereid. Ja oma laevale valis lühikese, mitme A-ga nime Aal, et ikka ees olla. RIP nüüd...
Postitused: 4,649
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
400hz ei tohiks probleem olla,pigem 3x220v ja see 10000+ pööret ju tulebki suure sagedusega.klassikaline tavaline elektrimootor paberite järgi pidi kuni 90hz ära kannatama,üle juba ohtlik.
Postitused: 1,203
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Mul kunagi aastaid tagasi ilmus töö juures kusagilt lao kõige tagumisest nurgast välja betoonivibraator, mis ka 400Hz voolu tahtis. Pinget enam täpselt ei mäleta, aga see oli vist üldse mingi väga ebaharilik number. Pärit kuuekümnendatest aastatest, küllap hoonete ehitamise ajast, aga täiesti uus ja kasutamata. Pöidlajämedune juhe taga, aga jälle sama häda - pole sellist voolu kusagilt võtta, mida aparaat vajanuks. Nii ta vanarauda rändaski. Sai veel meestega nalja visatud, et oleks täiskomplekt, võiks loomaaeda saata, emaelevant rõõmustaks väga
.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 1,203
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Ei oska ma paraku täpselt arvata, mitu hertsi elevandile kõige rohkem meeldiks. Aga vähemalt suurus tundus sobilik olema
.
Aga mis teemaks olevasse saesse puutub, siis sel ju mark ja mudel suurelt birkal kirjas! ЭПЧ-3. Guugelda või vaata Youtubest ja vastuseid tuleb hulgim. Asi isegi veel tänapäeval tootmises, viska ainult 29000 grivnat letti ja head saagimist:
https://prom.ua/p550679201-elektromotorn...-epch.html
Tuubist kah üks video, kus saagi töötamas näha. Üllatavalt hästi lõikab palke:
https://www.youtube.com/watch?v=RF4x-4mU61o
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 6,857
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Kahjuks ma pole nii arukas, et mootori silti sae tüübiga siduda. Tegelikult anti mark-mudel juba ammu ette, loomulikult uurisin. Lühike resümee - tootmises, sihtgrupp ilmselt puidutööstus, kus peab platsil palke järkama näiteks vineeri jaoks spooni tegemiseks. On loomulikult modifitseeritud aastakümnete jooksul. Kangemad sugulased, mida praegu saab, on 6KW mootoriga. Hinnad uskumatud, venes 600, ukrainas 1100. Postitus ei pretendeeri absoluutseks tõeks olemisele.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
14-01-2020, 03:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2020, 03:19 AM ja muutjaks oli
pen.skar.)
See"vajaliku võimsusega konverter" ajas ketassaagi vaevalt ringi e.3 kw, mida mainitud kettsaele normaalselt vaja, asi kaugel.
Postitused: 6,857
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Ajaloos sobramine tuletas ka selle toreduse meelde. Huvilisi on? Jube kahju vanarauda saata.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.