Miskit kütuse sulgemise klappi ei paista minu mootoril olevat. On õlirõhu andur, millega näiteks lampi põlema ja kustuma saab panna.
Sellega sai hirmutav kolksumine ka esialgu ära testitud. Keerasin gaasihoovast sooja mootoriga pöörded nii madalaks, et vaevalt potsus. Tuli ka siis ei süttinud ja päris seisma jäädes oli ka veel viide süttimisel sees. Seega õlitusega võiks nagu kõik korras olla.
Pritsenurga seadistust ei tea. Väidetavalt on olnud ühe avariiventilaatori mootor, mis kokku ongi ehk 50 tundi töötanud ja ülejäänud aja seisnud. Rihmaratta soones olev kohati kulumata värv nagu seda kinnitaks.
Igatahes oli pöörete hoob täispöörete peale plommitud, mis sai küll proovimiseks eemaldatud.
Mootor muidu on kuiv igalt poolt.
Mul oleks mõned küsimused veel.
Küljes on tal mingi seiskamisklapp. Mähisest tuleb välja kaks juhet. Ühele 12V peale lastes käib klõps ja seiskamishoob liigub ühest asendis teise ja nii jääbki. Teise juhtmega aga selline asi. Voolu peale lastes ei juhtu midagi. Käsitsi klappi lükates ühest asendist teise ja voolu peale lastes asendit hoidma jääb.
Äkitsi siis üks 12V ja teine 24V jaoks?
Kas gaasihoovast tohib ka seisma jätta, saaks selle elektrilise klapi ellimineerida?
Kuna mootor läheb sellisele asjale, mis elektrit omama ei hakka. Siis puudu käsikäivitusvänt. Mootor starteriga.
Seda videot vaadates ei tundu käivitus kontimurdev olevat. Automaatne dekompressioon ka mootoril ju olemas.
Viimaks küsiks, et kuidas seda külmkäivitus asja on mõeldud kasutada. Kasutusjuhendis on õli lisamisest juttu, aga täpselt aru ei saagi.
Praegu sai küll kuskil miinus kümne kandis, kui see üks päev oli, proovitud käivitada. Käivitus ka ilma selle külmkäivituseta koheselt.
Samas jah, see ämblikkopale minev Kubota ilma küünlaid andmata ei tee sellise temperatuuriga mitte midagi.