Mõistusevastased manöövrid liikluses

Mina ei ole kuri. Mina püüan aru saada, mismoodi on võimalik nii sisse sõita.

Autoroolis on sääraseid külgi küll pakutud. Aga alati on olnud sekundeid aega otsustamiseks, kustkaudu mööda põigata. No õnne on ka alati olnud - pole päris seina ükski ukrainlane ette kasvatanud. Tsikliga peaks möödaloovimine nagu lihtsamgi olema - tüki kitsam ju.

Väidetavalt ei saanud tänu kaitseriietusele isegi luumurde, vaid mõrad ja pidi juba toibuma:
https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=58&t=108199&p=847618#p847618
Vasta

Mul on selline kaubik õue peal olemas, küll 1,9 ja vaba igasugustest turborõhu probleemidest. Divekas ja bandit on ka olemas. Tahad, tule, mõõdame, kui kähku pidama saab. Bandit on ABS-iga, divekas ilma, kui see peaks lugema.

Reaalselt on need sekundid toredad asjad, aga liikluses on sageli juhid hajevil, teevad muid asju ja mõtlevad omi mõtteid...ja aeg muudkui venib. Ega mu point olegi see, et tsiklimees tuli tingimata 70 või vähem kmh. Minu point on selles, et kui ka ületas, siis mitte palju.

Ah, mis ma ikka patran. Mul pole lubade peal kõik kategooriadki avatud, mis ma sellest ikka tean. Load ka ainult 95-st aastast Smile
Vasta

Üks spetsialist mõistab siin inimesi süüdi, enne kui uuriminegi lõpetatud on. See roostes kuudik on ju põhust ja pasast, vaata pilti - roostega pooleks värv seal, palju terast üldse on.

Lisaks - "Rattur elus ja terve,pole luumurde mõned mõrad".
150ga oleks ikka nii kena tulemus või? Ilmselt see kiirus ikka väga suur ei olnud.

Ja 70 alas ei sõida autod ka 70ga, pigem 80ga või 85ga. Ilmselt nii ka see tsikkel. Vast jõudis ehk grammi mahagi pidurdada. Samas, kui oleks piisavalt aega jäänud, oleks jõudnud põike teha. 


Eile just käisime tiirul tsiklitega (suured tühjaks tehtud summutid on chopperil - tee äärest tütarlapsed ikka lehvitavad naerusuil, kui müdin läheb), igal pool tuli politsei vastu. Oma 5-6 korda kokku sai kohatud linnas ja selle ümbruses. Pidevalt lasin 15-20 kmh üle sirgel teel päikese käes, ei teinud ükski politsei teist nägugi. Sest nad ise sõidavad ka 70 alas 80ga. Kõik sõidavad. Ainult siin istuvad koos need siunajad "Raudselt kurat kihutas, 70 alas võis oma 83 sees olla, püsti ull kurrat".

Vaikset tsiklit tuntakse ka kui rollerit. Päris rattad peavad ikka häält tegema. Isegi emmilisel on mõnus madal müdin taga.
Vasta

Selle põikega on nii, et kui harjutanud ei ole, siis ei põika niiväga midagi. See liigutus peab olema lihasmälus.

Ainus asi, mis mulle siiani ebaselge on, miks mingi lörisev tsopper karvase rinna ja viletsa suhtumise "mina ja maailm" tekitab? Mingi vibratsioonist põhjustatud haigus?
Vasta

Vaikset tsiklit tuntakse ka kui rollerit. Päris rattad peavad ikka häält tegema. Isegi emmilisel on mõnus madal müdin taga.
[/quote]


No egas siis teised süüdi pole et paksu voodriga kiivriga mootorit ei kuule ja sellepärast peab sumpsi tühjaks võtma. Peaks ju tunda olema kas munad värisevad või ei Big Grin
Vasta

Ja see " kuidas ta mind ei näinud mul ju punane ratas ja kollane vest ja lilla kiiver, pidi ikka päris pime olema" ei ole pädev. Olen omanud nii mitutki autot, just uuema otsa oma millel vasak piilar on kaunis jämedaks aetud ja et auto seest suurem tunduks ulatub kapoti keskosa lähedale. Kõige hullem oli Fiat SX4, sellega sai ikka mitmele julmalt ette sõidetud kuni õppisin igal ristmikul ümber piilari posti piiluma kas tee tühi. Ka Mazda B2500 kastikas tahtis mingist asendist ukseposti taha piilumist, samuti on mul mõne teisegagi olnud sama jama. Korra mahtus ukseposti taha terve buss ära. Vähe vale nurga all peateele väljasõitu oodates võib see punane tsikkel vägagi lihtsalt ukseposti taha peitu jääda. Ja nägemine on mul enam-vähem korras.
Vasta

(06-05-2020, 14:49 PM)v6sa Kirjutas:  Mina ei ole kuri. Mina püüan aru saada, mismoodi on võimalik nii sisse sõita.

Autoroolis on sääraseid külgi küll pakutud. Aga alati on olnud sekundeid aega otsustamiseks, kustkaudu mööda põigata. No õnne on ka alati olnud - pole päris seina ükski ukrainlane ette kasvatanud. Tsikliga peaks möödaloovimine nagu lihtsamgi olema - tüki kitsam ju.

Väidetavalt ei saanud tänu kaitseriietusele isegi luumurde, vaid mõrad ja pidi juba toibuma:
https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=58&t=108199&p=847618#p847618

Ma arvaks, et Berlinksimees võttis stoppmärki soovituslikuna ja täitis nõudeid hindele "peaaegu". Ehk tsiklimees nägi, et auto tõmbab hoo maha, aga autojuht ei viitsinud päris nulli pidurdada vaid rapsas veel kergelt liikuvale masinale 1. käigu sisse ja kiirendas.

Igatahes ei viita siinkohal mitte miski mootorratta märkimisväärsele kiiruseületamisele, lihtsalt üks ajuvaba liiklussõlm nõudis järjekordselt liiklejatelt lõivu.
Vasta

Tervist .

 Tsiklistid va reod laiavad karistamatult kus vaid sile asfaltkattega tee on , see minu läheduses asuv nn. Muraste sirge / seal nüüd 70 maksimaalne lubatud sõidukiirus/ , reaalne millega minnakse on 200+ ja ega nüüdsel kõik on lubatud ajal punane foorituli tsiklitele samuti kohustuslik pole , seega pange nii kuis jaksate , ärge vaid kaasliiklejatele tervise - ega varalist kahju põhjustage .
Vasta

Ma sôidan seda ristmikku ja just seda suunda kus pirukas ette sõitis(Ja nii oli), iga päev peaaegu.ûle nädala on seal plasti ja klaasipuru maas.See Tü....nud ristmik on koolipoiste projekti järgi tehtud,lisaks segab vasakule piilumist ka teepiire ,eriti madala sõiduki meestele.Suure raha eest on tehtud mingi äärmiselt ohtlik moodustis.Maanteeamet räägib ikka ümmarguselt, me teeme kõik turvalisuse huvides bla, bla...Kohalikud vanemaealised kasutavad Paide poole minnes alternatiivseid teid.Keegi asjaosaline võiks ju tunnistada , et näe läks nagu alati
, ei olegi turvaline

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Vasta

(06-05-2020, 16:20 PM)ivo86 Kirjutas:  ...
Vaikset tsiklit tuntakse ka kui rollerit. Päris rattad peavad ikka häält tegema. Isegi emmilisel on mõnus madal müdin taga.

Jajah, kaugelt kuulda, et üks emm tuleb jälle. Mida niiskem ja vaiksem õhtu, seda värdjalikum see möla taluda on. Aga erinevus ju rikastab.
Vasta

Rattur, kes oma sumpsi tühjaks roogib ja avalikus kohas liigub, on moraalne värdjas.
Ma ei taha seda s*tta kuulata, ma ei ole "naeratav puberteet tee ääres", ma tahan oma kodus olla nii, et keegi ei riku sihilikult mu privaatsust ja rahu.
Mul ei ole mitte mingisugust võimalust sellele plärisevatele saastale oma arvamust öelda või teda kuskile saata, ja moraalne värdjas teab seda.
Vasta

(06-05-2020, 11:31 AM)Mahno Kirjutas:  Tahtmata kedagi õigustada, ei usu ma 150 ja suurematesse kiirustesse.   Suhteliselt madalat kiirust kinnitab ka see, et tsiklist ei läinud otsemat teed kasti.
Ka mina kaldun arvama, et 150+ kiirusel oleks parimal juhul tsiklisti küljest mõne terveks jäänud varuosa saanud.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(06-05-2020, 22:38 PM)v6sa Kirjutas:  
(06-05-2020, 16:20 PM)ivo86 Kirjutas:  ...
Vaikset tsiklit tuntakse ka kui rollerit. Päris rattad peavad ikka häält tegema. Isegi emmilisel on mõnus madal müdin taga.

Jajah, kaugelt kuulda, et üks emm tuleb jälle. Mida niiskem ja vaiksem õhtu, seda värdjalikum see möla taluda on. Aga erinevus ju rikastab.

(07-05-2020, 01:47 AM)Roomik Kirjutas:  Rattur, kes oma sumpsi tühjaks roogib ja avalikus kohas liigub, on moraalne värdjas.
Ma ei taha seda s*tta kuulata, ma ei ole "naeratav puberteet tee ääres", ma tahan oma kodus olla nii, et keegi ei riku sihilikult mu privaatsust ja rahu.
Mul ei ole mitte mingisugust võimalust sellele plärisevatele saastale oma arvamust öelda või teda kuskile saata, ja moraalne värdjas teab seda.

Järvevana tunnelis on ilmtingimata vaja rutska põhja keerata - "kuulete, nii kuuleb mööduvat mootorratast autojuht" Big Grin

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Ma ei mõista süüd ja mul on mõlemast kõneksoleva rumala avarii osapoolest ka omamoodi kahju. Aga kuna tegu on väga tüüpilise kevadise avariiga, siis minu arvates väärib see ka veidi pikemat arutelu, kui üksteise idiootideks sõimamist.

(06-05-2020, 21:47 PM)diselist Kirjutas:  ...
See Tü....nud ristmik on koolipoiste projekti järgi tehtud,lisaks segab vasakule piilumist ka teepiire ,eriti  madala sõiduki meestele.
...

Hmf, kui madalate autodega te siis sõidate, et ei näe üle piirde 70 tulevaid sõidukeid? Peugeot 308 igatahes oli piisavalt kõrge, et näha täpselt samal pöördel kaks nädalat tagasi ära Paide poolt lubatud kiirusega tulnud punane Octavia. Tsiklist ei ole sellest madalam. Aeg oli ka umbes õhtune, täpselt ei mäleta. Jah, mul oli kiusatus sellestsamast STOPP-märgist peatumata nii 20 km/h läbi sõita, sest "kedagi ju ei tule". No tuli ikka küll, kui täpsemalt vaadata...

Ehk lause: "ei näinud", ei päde. Eriti keskmisest kõrgema trooniga muhvika kohta. "Ei märganud", näitab lihtsalt suhtumist massihävitusrelva ohjamise õigusega kaasnevasse vastutusse.

On võimalik, et kaubikujuht keeras teadlikult ette, kuna tal oli vaja auto maha kanda või konkreetne "vaba mees" ära tappa. Et ehk läheb õnneks. No ei läinud ilmselgelt.
On võimalik, et madalalt paistev päike pimestas ja ta ei tundnudki oma vana rivaali ära...
On võimalik, et kaubikujuht unustas, et ta ei ole tonnise baigi seljas ja ei teleporteeru üle ristmiku poole sekundiga.
On võimalik, et kaubikujuht lihtsalt sülitas liiklusreeglitele ja sõitis STOPP-märgist peatumata ja VEENDUMATA kellegi puudumises labaselt läbi.
Igasugused asjad on võimalikud.

Aga eile õhtul Kohila teel mulle keset pimedat kurvi minu sõidujoonel julgelt 90+ vastu lennanud võrriidioot ei anna küll alust säärases, üle Eesti teadaolevas halvas kohas ilma pidurdusjäljeta autossesõitnut pidada pelgaks süütuks kannatajaks. Miks, oh miks tulevad säärased idioodid vastu alati siis, kui ma sõidan ringi mulle armsate autodega ja mitte siis, kui ma olen liikvel mahakandmisele minevatega... Rehvi saan ma uuesti lasta peale panna, selles pole küsimus. Jah, ma pidin sõitma teepervele liiga kaugele alla, et mitte autot (sellest võrrimehest oleks olnud savi) mitte rikkuda ja loomulikult oli seal kivi, mis tõmbas rehvi maha. Velg on õnneks terve, auto samuti. Rehvi seisukord selgub rehvipingis. Ehk läks ka seekord õnneks. Õhtu läbi oli kuulda, kuidas "vabad mehed" tulid ja läksid sama rada pidi. Kõrvukriipivalt paljud summutita. Õnneks ööseks see ralli seekord vaibus.

Olgu öeldud, et ma nägin eile ikka ühte vastutustundlikult ja teistega arvestavalt liikuvat tsiklit ka. Kena paar Soome numbriga Honda GW peal... Kiirust oli küll neil suti üle kaheniidilisel, aga suunatuled ja reastumine olid eeskujulikud. Ja kuulda nende tulekut ja minekut ei olnud autosse. Erinevalt neile mõni minut hiljem järgnenud baikerist, kelle summutitus lõi autoraadiost üle. Kiirust ... oli.

Järgnev on kõigile kaherattalise ohjajatele, mitte kellelegi konkreetselt.
Hää tsiklist: kui ma Sind näen, siis ma alati arvestan Sinuga. Ka siis, kui Sa sõbralikult ja kultuurselt oma eeliseid ära kasutad. Mine ummikust läbi või esimesena mu kõrvalt foori alt, ega mul kahju ole.

Aga kui trügid, lärmad ja nahaalitsed, siis vaata ise, kuidas ellu jääd.

Mis puudutab tsikli kiirust kõneksoleva avarii hetkel, siis ka 150 pealt on ellu jäädud küll - kaitseriietus ja -vestid on tänapäeval head. Samuti on mainitud kuubik keskelt (sealt, kust miski on kere läbi lõiganud) kaunikesti pehme. Põhi ja katus on kõvemad. Ning tühjana tagant kerge ka - piltideltki näha, et on teinud veerand pööret. See annab päris palju võimalusi energiale neeldumiseks.

Aga ma ei arva sugugi, et avarii toimus kiirusel 150 km/h. Ju tsiklist ikka üritas pidurdada ka, kui ta just enesetappu ei plaaninud. Mitte eriti agressiivselt, sest pidurdusjälge vahetult auto juures ei ole näha. Aga ma kaldun arvama, et üle küüru ei tuldud mitte 70-ga... Nähtavust seal tõesti üle 100 m ei ole ja siit ka mu pahameel: kuidas krt ma peaks seal oskama arvata, et mõni teleporteerub mu külge, kui ma teda tulemas ei näe. Olen kuri, sest ma olen õige mitu korda sääraste madallendurite elu pidanud äkkpidurdusega päästma ja mitmel korral on see tekitanud halvastikinnitatud pagasile probleeme. Tõele au andes pole need kõik küll olnud tsiklistid, vaid nende hulka jagub ka "koju sünnitama kiirustavaid" autojuhte.
Vasta

Auto on säärasest kohast kõige pehmem ja tsikkel lööb õieti tabades nagu kiil. Tsiklimees jõudis kindlasti pidurdada ja/või polnud kiirus väga suur, sest muidu poleks esiratas vastu radikat, vaid tagaratta kõrval (ehk mootorratas oleks arusaamatu kängar). Probleem on pigem selles, et väga paljud tsiklimehed ei oska/julge maksimaalse tõhususega pidurdada, rääkimata ohuolukorrast, kuhu omas mullis tiksudes satutakse. Ja meie seas on kõhedaks võtvalt palju tegelasi, kes on nõus laiba oma hingele võtma ja ainult seepärast, et arvajal on sellel hetkel enda meelest õigus.
Vasta

abs-ga pidurdades ei jää ju pidurdusjälge näha
Vasta

(07-05-2020, 10:17 AM)sturmbannführer Kirjutas:  abs-ga pidurdades ei jää ju pidurdusjälge näha
oot, kas tsikli abs ei saagi plokki lüüa, autol vanasti küll sai, st normaalselt vajutades toimis abs-ga ja täisjõuga virutades läks plokki, viimastel autodel pole katsetanud ...
Vasta

Mõned korrad olen talvisel poollibedal teel proovinud, Lacetti 2007 a. ABS võtab kõik neli ratast vaheldumisi plokki-lahti kui pedaal jõuga põhja vajutada. Sõda lausa auto all. Normjõuga vajutades üks või paar ratast, mis libedamal teevad ka jõnksu. Asfaldil pole proovinud. Muude liikuritega pole vajadust ega proovimishimu tekkinud.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Ja meie seas on kõhedaks võtvalt palju tegelasi, kes on nõus laiba oma hingele võtma ja ainult seepärast, et arvajal on sellel hetkel enda meelest õigus.
[/quote]


Elu jooksul ikka mõned korrad plekimõlkimises osalenud, nii ühelt kui teiselt poolt. Võid kindel olla et neid kes oma õiguse nimel liikluses kaaskodaniku lihtsalt tapaksid on ikka kaduvväike osa liiklejatest. Pigem põhjustavad avariisid sada muud aspekti- kõige tavalisem et lihtsalt ei märganud mis võib jaguneda edasi- päike vastu, tuuleklaas must, peeglid nirud, teine auto varjas vaate, teeäärne hoone varjas vaate, teemärgistused või eraldusaiad varjasid vaate, kaasliikleja idiootlik või ootamatu manööver või suur kiirus. Tavaliselt ei anna enam midagi päästa.
Teiseks oma kogemuse järgi peaks seda kui vaatad mõlemale poole, seisatad, lased ühelt poolt liikleja läbi ja kui hakkad liikuma on aga samal ajal teiselt poolt lähenev mitte tavapärase kiirusega masin juba kokkupõrkekursil. Kui siis päästavad head pidurid.
Kolmandaks paneks teeolud- kõik me oleme libedaga piruette teinud ja vihmaga külje ette saandud jne.
Aga sellel konkreetsel juhtumil on üheks põhjuseks ka Kõverkaela suurushullustus betoonmonumentide rajamisel. Kui enne oli Mäo kolmnurgas 1-2 avariid aastas siis nüüd on kordi rohkem...aga selle eest saab 40 sekundit kiiremini Tartusse!
Vasta

Viimase kahe päeva jooksul tegin garaazis igasugu kasulikke ja muidu huvitavaid toimetusi nii vana- kui ka moodsama tehnika kallal. Tegelesin nii autode, kui ka mootorratastega. Nii ühesilindrilise IZ kui ka 4 silindrilise läbiroostetanud summutiga riisiraketiga.

Samal ajal tegite teie siin foorumis seda:

(06-05-2020, 09:23 AM)mossepower Kirjutas:  
(06-05-2020, 08:27 AM)v6sa Kirjutas:  
(06-05-2020, 10:25 AM)v6sa Kirjutas:  
(06-05-2020, 09:23 AM)mossepower Kirjutas:  
(06-05-2020, 11:21 AM)zazik Kirjutas:  
(06-05-2020, 10:25 AM)v6sa Kirjutas:  
(06-05-2020, 09:23 AM)Mossepower Kirjutas:  
(06-05-2020, 11:53 AM)v6sa Kirjutas:  
(06-05-2020, 11:21 AM)zazik Kirjutas:  
(06-05-2020, 13:40 PM)v6sa Kirjutas:  
(06-05-2020, 13:23 PM)diesel Kirjutas:  
(06-05-2020, 14:47 PM)mossepower Kirjutas:  
(06-05-2020, 13:40 PM)v6sa Kirjutas:  
(06-05-2020, 13:23 PM)diesel Kirjutas:  
(06-05-2020, 17:54 PM)zazik Kirjutas:  
(06-05-2020, 14:49 PM)v6sa Kirjutas:  
(06-05-2020, 22:38 PM)v6sa Kirjutas:  
(06-05-2020, 16:20 PM)ivo86 Kirjutas:  
(07-05-2020, 08:03 AM)Basilio Kirjutas:  
(06-05-2020, 11:31 AM)Mahno Kirjutas:  
(07-05-2020, 08:46 AM)Laurts Kirjutas:  
(06-05-2020, 22:38 PM)v6sa Kirjutas:  
(06-05-2020, 16:20 PM)ivo86 Kirjutas:  
(07-05-2020, 09:15 AM)v6sa Kirjutas:  
(06-05-2020, 21:47 PM)diselist Kirjutas:  
(07-05-2020, 14:04 PM)honkomees Kirjutas:  
(07-05-2020, 10:17 AM)sturmbannführer Kirjutas:  

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 16 külali(st)ne