31-05-2020, 23:29 PM
Hiljaaegu sai juhtmisüsteemi korrastatud, ca 100 kraadine rooliloks ei rahuldanud. Seoses sellega sai ka roolivõimendi tihendid ära vahetatud ning hüdropaaki jms sinna juurde kuuluvat korrastatud. Eelmine omanik oli hüdrojagaga (R-80) vasakul küljel oleva punni alla paigaldanud lisatagasivoolu, mis jooksis otsaga hüdroõli paagi mõõtevarda auku. Kuna see filtrist läbi ei läinud ning ma ei mõistnud selle otstarvet (varasemalt oli traktoril olnud kopp või taga tõstuk), siis sai see kinni pandud. Proovisõidul tähendasin, et roolivõimendi läheb pumbast tuleva toru juurdest kuumaks ning atra masin tõsta ei jaksanud. Enda loogikaga eeldasin, et mure on jagajas olevas möödavooluklapis, millele oli tugev soon peale kulunud. See sai ära vahetatud ja sain selle adra maast lahti, kuid roolivõim läheb ikka kuumaks. Proovisin korra võimendi peal oleva klapi kuuli ja vedru välja võtta (et kui vabalt jookseb, siis ei tohiks ju kuumaks minna), aga läks ikka, seega ma välistaks selle, et võimendit uuesti kokku ladudes midagi valesti tegin. Tagantjärgi mõtlen, et kui see klapp välja võtta ja kuna klapi all olev auk on nõnna pisike, siis võib selle välja võtmine just kuuma tekitada? Hetkel jääb siis endale mulje, et jagaja ringis ei toimu "töövälisel ajal" tagasivool päris nii nagu vaja, mis ajab roolivõimendi ringis rõhu suureks ja põhjustab kitsaskohas kuumenemist.
Rool on muidu kerge, ehk võimendi justkui töötab nagu vaja.
Kas keegi oskab nõu anda, kust viga edasi otsida? Jagaja kõhtu pole veel vaadanud.
Rool on muidu kerge, ehk võimendi justkui töötab nagu vaja.
Kas keegi oskab nõu anda, kust viga edasi otsida? Jagaja kõhtu pole veel vaadanud.