Postitused: 650
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
2,0l 55kw ford Transit Tartus.
Helista, nr on profiilis olemas.
Postitused: 72
Teemad: 0
Liitus: Mar 2014
Maine:
2
Riisiperes on üks Golf 1 pealt tulnud vabalthingav diisel ka ripakil. 1.6 ja 40kW. Mõnda aega õues seisnud, aga pihustid-asjad on peal, vett sisse ei tohiks saanud olla!
Postitused: 68
Teemad: 1
Liitus: Jul 2009
Maine:
1
Kas bensiinimootori ja automaatkasti kombo ei oleks sitkem? Kaal jääks ka arvatavasti diislile alla.
Postitused: 2,072
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Vot automaatkast oleks küll kirss tordil.
Postitused: 10,806
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
134
Äge wärk, jälgin huviga.
Kui kaugemalt vedamiseks läheb, siis mul on üle 55 kW fööniga kolksvaageni 1,9 turbodiisel. Esialgu veel Passat B3 peal komplektsena. Hind 2 vanarauda. Tõsi, naaberkülast pakutud tassijagu väiksema mahuga on kergele UTV-le igati parem pada.
Postitused: 2,072
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Ega need BMW diffrid vist LSD ei ole? Lsd omad kipuvad kallivõitu olema. On mingi plaan selle kohta, kuidas reaalselt üle 1 ratta vedama saada? Ma vist ise keevitaks keskmise ja tagumise kinni (ATV puhul kõige rohkem kasutust saav režiim mul), samas siis kõval teel enam nii hea ei ole.
Postitused: 10,806
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
134
Kas bemmil pole hüdroga lukku surutavat difrit? Mersul on säärased olemas - ASD. Leiab 124, 201 ja 2020 kerega liikurite alt eelmise sajandi lõpust.
Või teed "vaese mehe EDS" - külgpidurid.
Postitused: 3,083
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
59
Jäta esimene ja tagumine differ lahti. Neid jõuad alati kinni kleepida, kui vaja. Kõik masinad kannatab ära uputada sõltumata kas on differ on torsen, lsd või kemppi. Natuke ebaratsionaalne tundub masina läbitavust gramm parandada, kui seda läheb vaja ehk kord aastas ja siis ülejäänud aja kinnise diffriga muru kraapida ning suure pöörderaadiuse üle kurta. Lukus keskmine differ teeb selle masina juba piisavalt jäigaks.
Masina tagaküljel olev vints oleks abiks, saad iseennast mülkast välja tõmmata ja ka puid sikutada.
Kui sa teele ei roni, siis tõenäoliselt pole sul vaja ka esimesi pidureid. Mootoripidurist ja tagumistest oleks küll, läbi lukus keskmise diffri pidurdab niikuinii ka esisilda. Vajadusel käsipidur ühe kettaga kuhugi enne esi- või tagasilda. Tagapidurid soovitaksin teha eraldi aga kõrvutiasetsevate pedaalidega, et vajadusel oleks võimalik tagarattaid eraldi pidurdada. Saad sel moel libedal paremini manööverdada ja vajadusel all ringikäivaid rattaid pidurdada.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 2,072
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Lukus tagumise diffri korral oleks muidu sõidupiduri tegemine lihtsam - piisaks samuti ühest kettast enne diffrit. Nii nagu ATVde puhul. Kusjuures see üks pidur saaks olla sellise sadulaga, millel käsipiduri trossihoob kohe küljes. Kui differ lahti, siis peab mõlemal rattal oma pidur olema. Automaat käigukasti korral käsipidur ei oleks muidugi üldse eriti teemaks. Enne diffrit asuv pidur on hea seetõttu, et tänu diffris olevale 1:2,9 vms ülekandele omaks see üks ketas juba kolmandiku võrra paremat pidurdusjõudu võrreldes kahe eraldi kettaga otse rataste juures. Lisaks palju parem kaitse pori eest.
Postitused: 439
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
Pidurid saad gardaanide külge ka panna.
Postitused: 5,281
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Enamustel atvdel on tagasild "lukus", keskmist ja esimest diffrit saab lukustada. Taga neil enamikul diffrit ju polegi, ainult jäik reduktor.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 35
Teemad: 1
Liitus: Apr 2016
Maine:
5
Võid tagumise diffri vabalt lahtise jätta. Kuna kasutad auto osasi siis tuleb UTV-eele ka natuke kaalu mis kompenseerib selle tagumise lahtise diffri. Mina oma ATV-eel pole veel puudust tundnud kinnisest tagumisest diffrist.
Millisest materjalist plaanid raami teha kas ümar või nelikant torust?
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Esiveoline 1.9 81kW ei paku huvi? Mul vedeleb Koigus terve auto, 2x vanarauahinnaga?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki