26-09-2020, 21:18 PM
Õlinäidik indikeerib õiget algusaja masinat. Hiljem paigaldati ekonomaiser ehk vaakumindikaator.
Õnnitlen!
2107 on parim Lada.
Õnnitlen!
2107 on parim Lada.
(26-09-2020, 19:32 PM)Brrr Kirjutas: Huvitav, et 03 mootoriga. Mis kirjad tagaluugil ja kindalaekal on? Tuledele peaks eraldi veepump sinna teise auku käima. Uuematel ukseklaasidel oli mingi normaalsem kinnitus minu arust. Deem need tulidki 03 mootoriga, arvasin, et 06 motoga.Mootor jah 03 oma. Tagaluugil kiri kirillitsas ZIGULI 1500L, taga poritiibadel 1500. Kas neid tähti seal taga veel mingeid variante oli ja kas kõigil 07 autodel olid esiklaasi kojamehed ja pesurid. See teine kaan tundub väga originaalne olevat. Samas juhtmed sinna juurde tulevad ja tulede luudade mootorid ka küljes.
(26-09-2020, 18:20 PM)JaakH Kirjutas: Ilus leid, silm puhkamas!!! Veljed on mu teada Ladadel samad! Kaks variantiJust nii, muutus toimus 90ndate keskel kui 2105-tüüpi velgede tootmine lõpetati ja tehases kõikidele Lada klassikutele hakati paigaldama 2103 velgi (Link). Antud asjaolu oligi esimene häirekell, mis pani küsima, et kas antud auto on ikka 1984 aastast.
(27-09-2020, 19:15 PM)ZIL 131 Kirjutas: Birka.Jah, tehase tabelil on variant 013, tahaks ikka teada, mida see tähendab.
Birkal olev kood 013 tähendab midagi.
Kahjuks ei ole vastavat raamatut, et vaadata. 010 oli kohalikule turule mõeldud auto (kompleksus).
(27-09-2020, 20:20 PM)metsakohin Kirjutas: Midagi leidsin, aga see pole see, väga keeruline, süsteemitu süsteemSelle järgi siis parempoolne rool . Ei pannud nigu tähele, et see paremal on.
Variandid:
10 - NSVL-i turg
11 - Küpros
12 - lisavarustuses raadio
13 - parempoolne rool
ja nii edasi, andmed sealt
(27-09-2020, 20:36 PM)sturmbannführer Kirjutas: kas mulle tundub,või pilt petab,aga justkui oleks aastaarvu viimased numbrid kuidagi vildakad ja näritudPole mõtet mingeid vandenõu teooriaid heietada. Auto maksis 170 000 Rbl. : 90 = 1880.-€. Selle raha eest tõi mees selle auto Rostovist Doni äärest Pihkvasse. Pani treileri kaubiku taha ja sõitis 1800 km Pihkva ja 1800 km. tagasi. Nädala sitsis veel Pihkva hotellis, kuna paberid olid nõuka aegsed ja nendega läks aega. Heal juhul jäi järgi 1500.-€, mis meil siin normaalse mehe kuupalk, Venemaal 3 kuu palk. Selle raha eest pole mõtet mingeid aferismusi teha. Auto ju ka olemas. Ja igati sõidukorras. Ei suitse, ei leki, mõnna.