30-09-2020, 09:14 AM
Sellised arutelud ja vaidlused on vajalikud selleks, et saada targemaks ning leida nõrku kohti erinevates teooriates.
Kui tegemist oleks taastatud autoga, siis vajaksid väited mitut tüüpi velgede kasutamise kohta rohkem tõestust, kui kulunud väide, et tehases tehti komplekteeriti neid masinaid suvaliselt ja poes võidi ka mida iganes vahetada. Säilinud masina puhul on aga see väide koos velgedesse pressitud valmistamisajaga usutav ning ilmselt eksperdid loeksid need veljed ka originaalseks. Kuid aktile tehakse kindlasti märkus, et kataloogi järgi sellised veljed ei olnud ette nähtud, kuid välistatud ei ole komplekteerimine ka teise mudeli velgedega. Punkte ei vähendata.
Omanikul ongi nüüd otsustuskoht nagu muuseas oli kadunud Raivo Hannusel 1948. aasta Willyse Overlandi taastamisel - vaata pilte http://vvm.vanatehnika.ee/?p=232 . Tema pidi aastaid selgitama, miks "sõja-villis" on sellist kummalist värvi. Aga oligi, sest valmistati pärast sõda tsiviilotstarbel. Kataloogid olid istme all kogu aeg valmis, kui keegi tuli jälle näpuga näitama.
1. leida ikka kataloogile vastavad veljed ja juhinduda tehase kataloogides ettenähtud originaalsusest (eeldades, et kataloog ikka nägi ette vaid üht tüüpi veljed) VÕI
2. kasutada olemasolevaid velgi ning selgitada korduvalt ja korduvalt, et kuigi need veljed ei vasta kataloogile, siis on need siiski loetud originaalseks, kuna tehases oli bardakk
Teise variandi puhul tuleb jääda lootma, et 2107 taastajad ei võta seda autot kui autentsuse tippu taastamisel eeskujuks ning ei hakkagi kõik kasutama neid teise tüübi velgi.
Kogu eelnev arutelu oli huvitav ja hariv.
Kui tegemist oleks taastatud autoga, siis vajaksid väited mitut tüüpi velgede kasutamise kohta rohkem tõestust, kui kulunud väide, et tehases tehti komplekteeriti neid masinaid suvaliselt ja poes võidi ka mida iganes vahetada. Säilinud masina puhul on aga see väide koos velgedesse pressitud valmistamisajaga usutav ning ilmselt eksperdid loeksid need veljed ka originaalseks. Kuid aktile tehakse kindlasti märkus, et kataloogi järgi sellised veljed ei olnud ette nähtud, kuid välistatud ei ole komplekteerimine ka teise mudeli velgedega. Punkte ei vähendata.
Omanikul ongi nüüd otsustuskoht nagu muuseas oli kadunud Raivo Hannusel 1948. aasta Willyse Overlandi taastamisel - vaata pilte http://vvm.vanatehnika.ee/?p=232 . Tema pidi aastaid selgitama, miks "sõja-villis" on sellist kummalist värvi. Aga oligi, sest valmistati pärast sõda tsiviilotstarbel. Kataloogid olid istme all kogu aeg valmis, kui keegi tuli jälle näpuga näitama.
1. leida ikka kataloogile vastavad veljed ja juhinduda tehase kataloogides ettenähtud originaalsusest (eeldades, et kataloog ikka nägi ette vaid üht tüüpi veljed) VÕI
2. kasutada olemasolevaid velgi ning selgitada korduvalt ja korduvalt, et kuigi need veljed ei vasta kataloogile, siis on need siiski loetud originaalseks, kuna tehases oli bardakk
Teise variandi puhul tuleb jääda lootma, et 2107 taastajad ei võta seda autot kui autentsuse tippu taastamisel eeskujuks ning ei hakkagi kõik kasutama neid teise tüübi velgi.
Kogu eelnev arutelu oli huvitav ja hariv.