Mõistusevastased manöövrid liikluses

Ei näe pilti.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(08-10-2020, 16:01 PM)Marko Kirjutas:  Ei näe pilti.
See nii tavaline siin - peaasi et peremees ise näeb..

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(07-10-2020, 16:16 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ...Selliseid juhte, kelle puhul rohelise süttides on juba esimene meeter pöördest sõidetud, näeb üliharva! Ja kui mina (ja ka Proua on sellise koolituse saanud) esimesena seda teen, siis enamasti on minu seljataga nutijoodikust töll, kes alles hakkab käiku sisse panema ja nii ongi ühe lühikese vasakpöördetsükli läbilaskevõime 3 autot, kolmas juba punasega!
Nagu siin teemas ka hiljuti välja toodi, siis tegu ei pruugi olla nutijoodikuga vms. tähelepanematuse/vähevõimekusega, vaid teistele tunduv uimamine foori all võib olla täitsa läbimõeldud ettenägelik teguviis kuna järgmisel ristmikul võib ette tulla punane tuli ja kuna eesmärk on võimalikult ühtlaselt kulgeda, siis kiiret pole kuhugi:

(26-08-2020, 12:28 PM)Envir Kirjutas:  
(26-08-2020, 11:18 AM)mossepower Kirjutas:  Mulle on jäänud mulje lisaks nuti jms. tegevustele, et mõningatele juhtidele tundub ego pihta käivat, et tema pidi seisma jääma, aga tagant tulev juht saab mugava lendstardi. Seetõttu uimerdatakse ebanormaalselt kaua käigu sissepanemise, kohaltvõtu ning kiiruse kogumisega. Kui on võimalik teise ritta reastuda ja uimerdajast mööda sõita, siis hakkab muidugi suur kiirendamine ja järgijõudmine pihta kuna selline tegevus käib jälle teistpidi ego pihta.

Kui on palju foore järjest üksteise taga, järgmise, ülejärgmise jne järel on juba seisev saba, punased kaugelt näha, siis pole ju startides mõtet punni põhja virutada. Normaalselt rahulikult veerema hakata, oledki 30-40km/h järgmise saba otsas. Kui läheb hästi, siis ei pea hoogu maha võtma ja saad ühtlase kiirusega mitu foorivahet kulgeda. Kui kõva tõmbega kohalt minema virutada, siis saab pidurite põledes-särades järgmise saba otsas uhkelt jälle kinni pidada. Jälle kõva tõmbega minema ja natukese maa tagant pidurid peale. Kulgejad ei mõista kiirendajaid ja vastupidi. Eks mõnel ütleb vahel närv üles ka, kui kiirendaja-pidurdaja üritab vahele rebides ja paari auto pikkuse võrra ette tõmmeldes tõestada ja õpetada, kuidas õige sõitmine käib. Selles mõttes vist tõesti egoprobleem.
Vasta

(28-06-2020, 19:22 PM)hundu615 Kirjutas:  Sattusin youtubes vaatama üht videot kus eestlasest proace juht koinib veokijuhti.Siin foorumis ka veokamehi palju,mis teie arvate kas see normaalne,minu närv poleks küll vastu pidanud,kerge kõksu oleks ära orgunninud?! Video siin,koin hakkab 2:04


https://www.youtube.com/watch?v=A4aZlzzoHqo


See jutulõim mis algas postitusest 3797 on nüüd saanud lahenduse.

[b]40-aastase [/b]mehe põhjustatud mitu ohtlikku olukorda tõid talle rahatrahvi, samuti jäi ta ilma autojuhilubadest. Süüdistatav kaebas politsei otsuse ka edasi, kuid seda loomulikult ei rahuldatud.


https://www.elu24.ee/7083104/tallinna-ri...1587988602

Vasta

Ohh, väga hea, sellistel tuleks load KOHE, ilma kohtuotsuseta eluks ajaks ära võtta!

Aga küsimuse peale, mis sellistest arvata- ma olen selliste puhul rooli taga vihast värisenud.

Rootsist meenus praegu üks juhtum, kui 2+1 teel sõitsin 48t autorongiga ühest Rootsi pikast kütteautost mööda ja minust läks enne 2 rea lõppu mööda üks sõidukas ja mis ta tegi?
Mul oli kiirus 89km/h, koorem 30t ja tema hakkas samamoodi blokkima, pidurdas 60 peale maha ja siis jäi sama kiirusega ette tiksuma. Ma tõmbasin prosed peale, siis tuli jälle järsk pidurdus 30-40 peale. See auto, mis minust mööda sõitis, hakkas ka juba vilgutama, ma kujutan ette, et kuna tema minu ees toimuvat ei näinud, mõtles ta, et mis krt seal toimub.
Ise oleks sama mõelnud.

Aga lõpuks siis vajutas tropp eest ära, lootsin küll, et ma äkki 100km enne Norra piiri ühes bensukas näen teda, aga ei, kus sellega, ma kujutan ette, et kui sellised kuskil reaalselt oma "ohvrit" peaks nägema, jääks neil pooleli ükskõik milline parasjagu käsilolev tegevus.

Samasugused debiilid on need, kes reaalselt möödasõitu takistavad- muidu sõidavad 70-75, aga kui hakkad mööda minema, on 90 ning kui siis uuesti tagasi lähed selle taha, siis on jälle 90.

Selle kohta on jälle üks lugu rääkida, siitsamast Eestist mõni kuu tagasi, kus selleks tropiks oli Eesti numbriga Ferroline käru vedava kolmeteljelise Eesti autoga, mille roolis oli sorakate pikemate hallide juustega kõhetu vant.

Tegevus toimus Pärnu-Tallinn maanteel suunaga Tallinna poole. Läksin mina siis tühja metsakaga Märjamaa kanti koorma järgi ja see vant jäi mu ette juba peale Nurmet. Nooh, mis seal ikka, tiksume siis 70-80, vahest ka 85 korraks (just niimoodi see kõikuski, mis on juba ise ärritav). Möödasõiduks väga võimalusi ei olnud- sirgel tulid autod just parasjagu "õige" vahega vastu või oli siis kurviline tee. Halinga juures vaatasin, et oh, kiirus on 70 ja parasjagu tühi maa, hakkan minema. Saan hooga ilusti niikaua, kuni kabiinid kõrvuti olid ja kõik, kiirus 90 ja enam praktiliselt ei edene. Vastutulev auto ka näha ja hakkas juba eemalt vilgutama. Aga kuna Halinga ristil on (veel) eraldussaared vaid maha värvitud ja ruumi tegelt on, mõtlesin, et krt, mina enam alla ei anna, lükkasin lihtsalt parema suuna sisse, et vaatan, mis edasi saab. No ja sai. Vend pidurdas konkreetselt end maha, andis signaali, vilgutas tulesid ja ma ei kujuta ette, palju sealt tatti tuli Big Grin

Aga sellega asi ei lõppenud- sellel oli mingi teine seltsimees veidi eespool ja lällarist kuulsin, et "oibljaää. debilj, piderast" ja mida kõike veel. Ma olin enne juba suht pöördes selle "möödasõidu" pärast, nuud ajas veel rohkem kettasse. Aga olgu, sõidame edasi- loomulikult jäi see suht kohe maha, kuigi jõudsin teise "jänese", selle seltsimehe järgi, kes sõitis ka samas stiilis nagu teine. Mõtlesin, et jälle autode pärast ei viitsi enam tõmmelda ja sõitsin Engeni ja läksin tankima, ise ootasin põnevusega, kas see esimene mulle ka järgi keerab. Aga ei, pööret oodates sõitis see mööda ja siis tuli jälle nende omavaheline sisukas vestlus "jobannõi debilj, piderast" ja sellised sõnad.

Kuna mul otse ei olnud paraku võimalust tüübile näkku "öelda", mis ma arvan, võtsin tõesti raevununa lällari ja noh, kõva selge häälega, kui nii võib öelda, ütlesin lällarisse puhtas eesti keeles- põhimõtteliselt-, et kuradi sibul r***, t**** sa n**** siin teel, krdi tõbras, ise ei sõida ja teistel ka sõita ei lase, t*** ega sa üksi teel ei ole!!! Kui sul midagi enda õigustuseks öelda, on, tule Olerexi, ma olen siin!

Kuulasin- eetris vaikus. Ootasin, äkki tuleb. Ei tulnud. Ma arvan, et kuna ma rääkisin kiiresti, kõvasti ja palju lällarisse, ei saanud ta tegelikult sõnagi aru  Big Grin


Läksin siis tankuri juurde ja mingi minut aega olin lihtsalt rooli taga, käed vihast värisemas jne. Rahunesin maha, tankisin ära, võtsin kohvi ja läksin metsa.

Võibolla tundub, et ma oln mingi ilge närvipundar, kuid tegelikkuses on siiski nii, et roolis ma ise planeeritult lollusi ei tee ja kuna õnneks neid päris ekstreemseid olukordi väga tihti ette ei tule, piirdub mu reaktsioon vaid roolis ropendamisega.

Aga need kaht tüüpi juhid on küll need, kes alati käima ajavad. Ja selle vastu mina vähemalt ei saa.

Ahjaa, veel see asi, et sellele tüübile ütlesin ma meelega sibul, sest vot see oli just nimelt seda tüüpi venelane. Mul oli omal paarimees venelane, selle poeg on venelane (mõlemad räägivad puhast, kuigi just mõnusa aktsendiga vene keelt), on varem venelastest väga toredaid töökaaslasi olnud jne ja ma ei ole kunagi vene rahvusest inimeste vastu midagi olnud, aga no see oli küll musternäide sibulast.

Vabandan pika teksti eest, kuid ma lihtsalt pidin seda jagama Rolleyes
Vasta

Siia lõppu sobib hästi see 4 a tagasi üles pandud video. Kuidas veok veokist möödub. 


https://youtu.be/2IeSdVs2wwM
Vasta

Täpselt kümnesse! Ainult et sellise tee peal ei pea vähemalt vastutulevate autode pärast põdema. Aga ma olen täiesti kindel, et "tavalisele" teele jõudes on see tünn raudselt jalus. Sama nagu näiteks Pärnus Ehitajate teel- 70 tsoonis on kõik lõuna poolt tulnud poolhaakemehed ilged paugutajad, foori alt minnes tundub vahel, et kabiin kukub pealt paha, sest nii hullult on vaja kangutada, aga maanteel on kiiruse lagi 80. Kusjuures Ehitajate teel, kus on 70 lubatud, tundub, et seal ei ole 80 kiiruse laeks, pigem ikka 90.
Vasta

Aare jutule veel lisa. Samasuguse "kangelasteoga" nagu see mersu juht sai hakkama  ka üks hollandlane. Olles enne juba kiirusega korralikult veokajuhi läbi pedereerinud tegi ta lõpuks totaalse stopi. Veokamees aga oli kõvematsorti pähkel. Läks välja ja torkas kaks rehvi läbi. Kisa oli taevani. Asi lõppes väga huvitavalt. Politsei tahtis asja ühepoolselt ära vormistada aga ei õnnestunud.Kuna vend oli seaduse tundmises üle keskmise tugev pani ta hollandi miilitsa suluseisu mille ainus lahendus oli vend vabaks lasta. Isegi trahvi ei maksnud. 

Nüüd nendest ukrainlastest rooli taga. Tõeline nuhtlus. Töötavad mitte millegi eest. Palk on lisaks seotud veel küttekuluga. Siis nad seal teepeal hängivad ja segavad liiklust. 
Pöörasin ka ühega terminalis tülli. Aga noh mis sa loliga vaidled. 
Ütlesin siis hohollile, et Putin teeb õieti, et teile b.....d jagab. 
Oh sa nuga kus läks madinaks.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(12-10-2020, 10:26 AM)MeelisV Kirjutas:  Siia lõppu sobib hästi see 4 a tagasi üles pandud video. Kuidas veok veokist möödub. 


https://youtu.be/2IeSdVs2wwM

Korralik ajuhiiglaste kokkutulek kaadrisse saadud. 
Suht masendav tegelikult, kuidas see idiootide kontsentratsioon nii suur saab olla.
Vasta

nagu autokoolis õpetati. ehk kõiki kaasliiklejaid tuleb eelduslikult pidada idiootideks.
Vasta

Ja mida aeg edasi, seda pädevamaks ja päevakohasemaks see soovitus ka muutub. Selle põhimõtte järgimine on näiteks mind tegelikult väga palju aidanud.
Vasta

Ajuhiiglastest. Eks vahel ole ka ise tempe tehtud mis nii mõnegi paneb kulmu kergitama.
Üks näide. Sakslane ukerdab öösel bundeka peal. Kohati oli kiirus juba 40km/h. Põrutasin mööda ja lasin edasi koefitsendi piires ülekiirusega. Günterile see ei meeldinud. Hakkas prosedega mind terroriseerima.
Tee viis saksast prantsusmaale. Baani peale saades lõin piloodi peale ja tuld. Günter reastus prosedega teise ritta ja ka tuld. Üritas mööda sõita.
Kui ma 33km pärast  teise baani peale keerasin ja suuna Pariisi poole võtsin siis selleks ajaks oli ta jõudnud mulle poole haakeni. 
St et täielikuks möödasõiduks oleks kulunud ca 100km. 
Öösel tühja baani peal päris huvitav ettevõtmine.
Ilus see meie kummagi poolt polnud aga mis sa teed.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Nagu sa ise ütlesid, siis asi toimus öösel tühja bahni peal, seega kuna kedagi ei seganud, siis suht savi ka, vähemalt said mingi tegevuse, mis ärkvel hoiab Smile  Olen täiesti kindel, et kui oleks tagant mingi asi tulnud, oleks sa korraks piloodi maha võtnud ja Hans-Günteril minna lasknud, mis sa lolliga ikka kempled.
Aga ma ei saa sellest aru, mis värk selle vilgutamisega ikkagi on, kui sa mööda läksid. Oletan, et sakslase ego sai lihtsalt sinu poolt jõhkralt hävitava hoobi Big Grin
Aga 33km, päris hull ikka, eriti veel 1/3 möödasõidu puhul. Minu rekord, samuti öösel, oli aastaid tagasi Rootsis tühjal E4-l 25-meetrisega teisest samasügusest möödudes 15km ja ausalt öeldes hakkas omal lõpuks ikkagi piinlik, kuigi kedagi ei seganud.
Samas ütlen, et tegelikult on see suht ebamugav endale, kui liiga kaua teise veoka kõrval oled- huvitav ongi see, et kui üksi oled, oled ju samamoodi joonte vahel, kuid kui teise kõrval oled, tundub joonte vahe tunduvalt kitsam olema Big Grin
Mul poln pigem see, et kui ma ikka näen, et keegi veidikenegi kiirem on, siis võtan mõneks sekundiks jala ka kiirteel gaasipedaalilt maha- las läheb, milleks ma jebin.
Pole küll ligi 3 aastat juba kuskile kiirteele sattunud, kuid täheldasin, et siiski mina kellelegi väga jalgu ei jäänud, mõned üksikud hollandlased olid tavaliselt kiiremad.
Vasta

Roostslane vilgutab selle mõttega enamasti,et reastu tagasi,saba on ka möödas,hea tahtlikult siis.Tavaliselt on sõidukaid ka juba taha kogunenud,kes tahavad mööda saada.
Just nühin hetkel siin.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Vasta

Jah, seda küll, et Skandinaavias (need vähesed korrad, mis ma Euroopas käinud olen, viimati 11 aastat tagasi, ma ei mäleta, kas seal ka selline komme on), kuid Daff ütles, et see tohlakas hakkas teda tuledega terroriseerima, ma siis sain aru, et a) paaniline vilgutamine või b) tõmmati lihtsalt prosed peale.
Rootsi on veokakultuuri poolest üldse üks mõnus maa- paljud autod on ilusad, pikad, kohalikud juhid on üldiselt viisakad ja rahulikud jne. Kuigi on seda ka vanemad rootslased nii mõnelgi korral öelnud, et enam ei ole see nagu vanasti. Et vanasti polnud nii palju esiteks lihtsalt lollusi liikluses ja teiseks ka vanasti SÕIDETI, mitte ei uimerdatud teel.

Heh, mõistusevastasest veel rääkides- täna Pärnus Selveri parklaski juhtusin autost välja tulles kuulma, et keegi andis kellelegi kusagil signaali. Keerasin ringi ja mis ma näen- parempöörde roheline nool läks roheliseks ja jälle jäi üks noor mullikas roolis tukkuma- ju talle tuli jälle mingis sotsmeediakanalis tähtis teade. Krdi haiged rsk ma ütlen!
Vasta

Ühe taolise idioodi pärast olen ma Pärnu maantee neljarealisel trahvi saanud.
Tiksun mina kiirusehoidjaga 95kmh Ääsmäe poole, mingi vasja Transitiga jääb ette. 
Tõmban kõrvale ja üritan mööduda. Kus sellega, vasja paneb ka juurde. Nii see kiirus kasvas kuni 120.
Enne Ääsmäed mõõtis pollar kiirust, vasja vist kõrgemalt istmelt nägi ära ja pidurdas. Ja mina sain trahvi kätte...
Vasta

(12-10-2020, 18:07 PM)Peeter2 Kirjutas:  Ühe taolise idioodi pärast olen ma Pärnu maantee neljarealisel trahvi saanud.
Tiksun mina kiirusehoidjaga 95kmh Ääsmäe poole, mingi vasja Transitiga jääb ette. 
Tõmban kõrvale ja üritan mööduda. Kus sellega, vasja paneb ka juurde. Nii see kiirus kasvas kuni 120.
Enne Ääsmäed mõõtis pollar kiirust, vasja vist kõrgemalt istmelt nägi ära ja pidurdas. Ja mina sain trahvi kätte...
Selliseid,kes möödumise hetkel gaasi litsuma kukuvad on vist iga teine,minu ebaviisakas rohi on sellisel juhul see,et kui mulle tuleb möödumise hetkel vastu juba teine sõiduk ja läheb kitsaks,siis (vabandan kõigi ees sellise käitumise pärast)lihtsalt keeran peale sellele kes mu möödasõitu takistama hakkas.Seda muidugi juhul kui olen temast juba rohkem kui poole autoga ees.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Paraku olen ka mina seda teinud, aga selliste vastu vastu polegi muud rohtu, normaalne möödasõidetav võtaks ise hoo maha ja laseks mööda. Aga siin on ikkagi hetkel jutuks just need ebanormaalsed, kellesugused koristaks üldse teedelt ära. Lausa meelega.
Imelikuks teeb sellised juhid paljudel juhtudel see, et vahet pole, kas saad mööda või ei saa- nemad lasevad ikka samamoodi edasi nagu enne möödasõidukatset. Kui saad mööda, on nad minuti pärast peeglist kadunud või kui ei saa, siis töllerdavad samamoodi edasi 70ga. Ja proovi vaid uuesti mööda sõita- stsenaarium kordub just selles osas, et kiirus on jälle 90 ning mööda saabki vaid siis, kui sa lihtsalt peale vajuma hakkad.
Õnneks neid eriti ekstreemseid olukordi väga palju ei juhtu, kuid eks aastate jooksul mõni on ikka tekkinud, mida näiteks rollide vahetudes KINDLASTI ei juhtuks.
Vasta

aaga jah, rahulik on sõita maanteel täpselt 90-ga. Möödasõite iseendal teha tuleb väga harva.
Ja mind ennast sügavalt ei koti, kuidas tõmblejad minust mööda saavad või kas minu järgi koguneb saba või mitte. 
Vahest isegi mõni buss või rekka jõuab järgi, tühjad metsakad kipuvad eriti kihutama. Spidokas on mul korras.
Vasta

Kus spidomeeter on taadeldud? Kas rehvirõhud kontrollid iga sõidu eel või ainult kord päevas?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: hobiautod, stretch, 8 külali(st)ne