08-10-2020, 16:01 PM
Ei näe pilti.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
(08-10-2020, 16:01 PM)Marko Kirjutas: Ei näe pilti.See nii tavaline siin - peaasi et peremees ise näeb..
(07-10-2020, 16:16 PM)PlyVal64 Kirjutas: ...Selliseid juhte, kelle puhul rohelise süttides on juba esimene meeter pöördest sõidetud, näeb üliharva! Ja kui mina (ja ka Proua on sellise koolituse saanud) esimesena seda teen, siis enamasti on minu seljataga nutijoodikust töll, kes alles hakkab käiku sisse panema ja nii ongi ühe lühikese vasakpöördetsükli läbilaskevõime 3 autot, kolmas juba punasega!Nagu siin teemas ka hiljuti välja toodi, siis tegu ei pruugi olla nutijoodikuga vms. tähelepanematuse/vähevõimekusega, vaid teistele tunduv uimamine foori all võib olla täitsa läbimõeldud ettenägelik teguviis kuna järgmisel ristmikul võib ette tulla punane tuli ja kuna eesmärk on võimalikult ühtlaselt kulgeda, siis kiiret pole kuhugi:
(26-08-2020, 12:28 PM)Envir Kirjutas:(26-08-2020, 11:18 AM)mossepower Kirjutas: Mulle on jäänud mulje lisaks nuti jms. tegevustele, et mõningatele juhtidele tundub ego pihta käivat, et tema pidi seisma jääma, aga tagant tulev juht saab mugava lendstardi. Seetõttu uimerdatakse ebanormaalselt kaua käigu sissepanemise, kohaltvõtu ning kiiruse kogumisega. Kui on võimalik teise ritta reastuda ja uimerdajast mööda sõita, siis hakkab muidugi suur kiirendamine ja järgijõudmine pihta kuna selline tegevus käib jälle teistpidi ego pihta.
Kui on palju foore järjest üksteise taga, järgmise, ülejärgmise jne järel on juba seisev saba, punased kaugelt näha, siis pole ju startides mõtet punni põhja virutada. Normaalselt rahulikult veerema hakata, oledki 30-40km/h järgmise saba otsas. Kui läheb hästi, siis ei pea hoogu maha võtma ja saad ühtlase kiirusega mitu foorivahet kulgeda. Kui kõva tõmbega kohalt minema virutada, siis saab pidurite põledes-särades järgmise saba otsas uhkelt jälle kinni pidada. Jälle kõva tõmbega minema ja natukese maa tagant pidurid peale. Kulgejad ei mõista kiirendajaid ja vastupidi. Eks mõnel ütleb vahel närv üles ka, kui kiirendaja-pidurdaja üritab vahele rebides ja paari auto pikkuse võrra ette tõmmeldes tõestada ja õpetada, kuidas õige sõitmine käib. Selles mõttes vist tõesti egoprobleem.
(28-06-2020, 19:22 PM)hundu615 Kirjutas: Sattusin youtubes vaatama üht videot kus eestlasest proace juht koinib veokijuhti.Siin foorumis ka veokamehi palju,mis teie arvate kas see normaalne,minu närv poleks küll vastu pidanud,kerge kõksu oleks ära orgunninud?! Video siin,koin hakkab 2:04
https://www.youtube.com/watch?v=A4aZlzzoHqo
(12-10-2020, 10:26 AM)MeelisV Kirjutas: Siia lõppu sobib hästi see 4 a tagasi üles pandud video. Kuidas veok veokist möödub.
https://youtu.be/2IeSdVs2wwM
(12-10-2020, 18:07 PM)Peeter2 Kirjutas: Ühe taolise idioodi pärast olen ma Pärnu maantee neljarealisel trahvi saanud.Selliseid,kes möödumise hetkel gaasi litsuma kukuvad on vist iga teine,minu ebaviisakas rohi on sellisel juhul see,et kui mulle tuleb möödumise hetkel vastu juba teine sõiduk ja läheb kitsaks,siis (vabandan kõigi ees sellise käitumise pärast)lihtsalt keeran peale sellele kes mu möödasõitu takistama hakkas.Seda muidugi juhul kui olen temast juba rohkem kui poole autoga ees.
Tiksun mina kiirusehoidjaga 95kmh Ääsmäe poole, mingi vasja Transitiga jääb ette.
Tõmban kõrvale ja üritan mööduda. Kus sellega, vasja paneb ka juurde. Nii see kiirus kasvas kuni 120.
Enne Ääsmäed mõõtis pollar kiirust, vasja vist kõrgemalt istmelt nägi ära ja pidurdas. Ja mina sain trahvi kätte...