UUE KASTIKA OTSING

(17-10-2020, 17:58 PM)wagoneer Kirjutas:  
(17-10-2020, 17:18 PM)90Deville Kirjutas:  Teadlased on kindlaks teinud, et köik garaazis seisvad autod muutuvad varem vöi hiljem riiuliteks Smile
Aga ilmselt saad oluliselt rohkem reaalset infot välismaistest foorumitest.
Ei saa sealt ka! Olud ja kasutus on lihstalt nii erinevad! Lisaks on muu maailm harjunud sellega, et autoga käiakse hooldustes ja ka remondis, sest neil on uute autode kogemus oluliselt pikem. Pisikesed hädad neid ei sega, eestlast aga küll, kes on viimase serva peal maksevõimekusega masina soetanud. Muu oled ise ilusti lahti kirjutanud:  mida uuemad, seda rikkealtimad autod on.
Aga satub ka sisse "kalla ja talla" isendeid. Just tulin naabrimehega maalt tagasi ja täitsa kogemata tuli jutuks. Tal 4 aastat vana matstakolm ja see on täpselt selline. U.100K ls ja mitte ühte probleemi pole ka olnud. Samas paistab üldine trend olevat enamuse automarkidega viimasel kümnendil, et 250K läbisõidult tulevad katelde kapremondid jms. Ma saan aru, et just teepeal 600 000 läbisõidu saanud 20.sajandi viimase aasta mahlapakist Ecotec on saanud täisremondi aga uued autod?
Vasta

Ma olen vanamoeline. Aga kui suurele autole panna pisike mootor mis hobujõudude saamiseks turbotatud(vahest isegi kaks),siis ei saa seal kestvuse resurssi eriti peidus olla. Sest mootor suure auto vedamiseks töötab oma suht üle keskmise võimetest kogu aja. Hoidsin ükspäev käes mingi uue sakslase mootoriketti(kett lendas 72K pealt siis). Krt see oli peenem kui mu "Rudoni" kett on. Mingil fjoordil oli minu suureks imestuseks mootori RIHM pandud käima õli sisse. Ja seda põhjendati,et siis on väiksem hõõrdumine ja tänu sellele saab pisema saaste. Reaalsus oli purunenud rihm natuke enne 100K. Võibolla vasakujala esmaspäeva auto. Ei tea.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(16-10-2020, 21:54 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat: aga see, mis kellelegi tundub mugav istuda.
No sisse-välja istumisest väike kõrvalepõige.

Kaasfoorumlane luik vist ehitas mitmenda autoelamu ja kasutas seal pöörlevaid istmeid. Juhi ja kõrvalistuja jaoks. Kas selliseid saab paigaldada ka sõiduautosse või "kastikasse" seaduslikult ja mis maksaks? Mõnel juhul oleks ju see ääretult mugav. Istud nagu kodus TV-ette tugitooli, väike mootorike keerab su juhi,-kaasreisija kohale. Poolenisti invavärk aga kui paljudel oma liigesvaludega inimestel oleks sellest rõõmu.

Vist ei läinud teemasse. Sorri nagu inglased soristavad.

Veel: äkki sõidab iste siinidel uksest välja, seal istub inimene istmele ja siis tagasi autosse?

Ulme, aga kindlasti teostatav ja seaduslikult!
Sertifitseeritud istme puhul ei tohiks vast probleemi olla. Ennemuiste pandi tehasestki sõiduautudele säändseid ratse. Ennekõike mikistanis, a oli penisoneerude rõõmuks ka Suzuki Alto mingil põlvkonnal täiesti olemas.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Parema varustusega sharannidel on sellised toolid mida saab ringi keerata nii ukse kui ka tagaistujate suunas.
Vasta

(18-10-2020, 01:54 AM)tõnn Kirjutas:  Parema varustusega sharannidel on sellised toolid mida saab ringi keerata nii ukse kui ka tagaistujate suunas.
Kaptenitoolid on tiba teine teema, neid nii Espace-il, Previal, sevivannidest ja sarnastest fjordidest - totsidest rääkimata. Asja uba oli vast ikka pöörlev iste mittebussilises.

Tuhnisin altoteemast ka illustratsiooni välja:


[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Fordi õlis jooksev rihm tahab spetsiaalset õli(loe esindusest) ja ilma pidid suht kiiresti otsa lõppema
Vasta

Vähemalt prantslased kasutavad juba mõnda aega õlis jooksvaid rihmasid teatud mudelitel. Pakun, et asi pole õlis vaid selles, et need rihmad jäävad aasta aastalt aina kleenukesemaks. Miskise renooo hammasrihm meenutas rohkem juba spagetti, kui elutähtsat komponenti mootoris.
Vasta

Nagu ka mootoriketid Smile
Aga üks kastika võludest kaubiku ees  Toungue .  Mehed jäävad ju ikka poisikesteks,vahet pole palju aastaid turjal.
All olid suht kusised 32" naelad ja ees lukkusid pole. Tagasillal on lukk. Loomulikult lülitatav 4wd koos aeglustiga. Samas hoovis olid kinni nii Izusu kui mingi tojooda toona. Tirisin nad välja ja lustisin nii,et lund lendas. Olid ajad. Aga selle eest kui ikka oma täiesti lolli peaga üritasin kodu kõrval sujuvalt(nii vast 30+ m)kinni tuisanud tänavat läbida(pimedas ei näinud,et vaal oli kõrgemas otsas vast nii 80cm kõrgune). Oli ainuke liikur mis mind sealt rippuvate ratastega kõhupeal olles välja suutis tirida,vaha hea teehöövel  Big Grin Toungue

PS! tõe huvides lisan,et nii tojoodal kui izusul olid all suht mõtetud MS rehvid.

Aga aitab nostalgitsemisest ja teema solkimisest.
D max i omanik kostis,et tal vahetati peale 10K ära mingi temp andur ja kliimal oli mingi jama olnud. Aga täpsemalt ei uurinud toona,et mis katki oli või ära vahetati. Lihtsalt ei lülitanud kliimat sisse kui külma tahtsid. Üldiselt rahul selle 1,9 mootoriga. Aga natuke igatseb oma vana  2,5 dislat taga. See läks hingusele avarii läbi kui kellal oli 460+ tuhat kilomeetrit. Just seda silmas pidades,et palju see pisike turbotatud mootor seal reaalselt kestab.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(18-10-2020, 22:20 PM)wagoneer Kirjutas:  Aga üks kastika võludest kaubiku ees  Toungue .  Mehed jäävad ju ikka poisikesteks,vahet pole palju aastaid turjal.
Tuleb meelde vana hea Mitsu Delica ja 400 kaubikuna. Ja uued ümberehitatud Ivecod ja radikaalsed GAZid on ka maastikul ikka Tegijad! Täisblokid, jutud-särgid-värgid. 
PS: eile tuli "talinas" vastu Tänavapuhastuse AS'i uus oranži kabiiniga GAZell NN ja see nägi ikka täiesti "välismaa värk" välja! See oli tõesti suisa ilus kaubik-kastikas!  Milline uus 4X4 hiina Cumminsiga veel siis tuleb? Kummaline aga täitsa ootad, mida seal Venemaal suudetakse valmis teha. No ja ega too uus Sadko Next, kes asendab legendaarset 66'te, kusagilt otsast halb välja ei näe ega paha võimekusega pole. Reaalset konkurenti talle ju pole, kui siis mingi Hino vms, mida Euroopas ei tunta. Tartus olid vist väljas ka Rebellal. Liinimeestele ja kaevupuurijatele polegi muud pakkuda... Unimog on ju täiesti sõgedas hinnas ja palju ta nüüd venelasest puurmasinana võimekam oleks? Kui too uus ja ilus Sobol 4X4 oleks natukenegi see mis lubatud, püsiks kapremondi vabalt koos vähemalt 100 000 km/ 3 aastat ja maksaks kõigi mõnulisadega elik sillablokid, vintsid, hääd rehvid jms 25-30K€ vahel, oleks sel tootel turgu ka vanas Euroopas!  Ega see odavamate tõsisemate 4X4 kastikate/kaubikute turg on ju tegelikult tühi küll. Või Niva püsiv müügiedu Saksamaal?
Vasta

Niva püsiv müügiedu Saksamaal on puhas nostalgialaks. Sealt mingeid muid argumente otsida ei tasu.
Vasta

Niva on saksamaal puhas niššitoode. Jahimehed, kalamehed ja muud looduses  müttavad vandersellid on sihtgrupp. 
Suviti tihti näha kui liigivad mitmekesi grupis seljakotid katusel.

Hea läbivusega ja kiirteekõlbulik ja mis peamine. ODAV.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(19-10-2020, 12:54 PM)v6sa Kirjutas:  Niva püsiv müügiedu Saksamaal on puhas nostalgialaks. Sealt mingeid muid argumente otsida ei tasu.
Jaanuaris Booti ajal Düsseldorfi eramajade rajoonides konnates kohtasin kahte uut Nivat, mõlema roolis noored Naised. Mis nostalgia??? Ksf! Daff tõi põhjused välja. Ja kindlasti stiilivärk ka - üks selline pikk ja napilt 30'nene sakslanna jättis kergelt kunstniku mulje. Kaks last peale ja lasteaia poole. See oli siis esmaspäeva hommik. Argumendiks on odav ja maastikusuutlik, millega looduses käia.
Vasta

Kui Nivat eksportima hakati olevat see olnud ainuke oma klassi auto e. naiste võssaviimise riistapuu. Ilmselt on seda siiamaani.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(19-10-2020, 16:11 PM)Walter Kirjutas:  Kui Nivat eksportima hakati olevat see olnud ainuke oma klassi auto e. naiste võssaviimise riistapuu. Ilmselt on seda siiamaani.
Väidetavalt oli 80'tel hetk, kus Niva käes oli 40% kogu Euroopa maastikuautode turust. Ja see on ka loogiline sest ega midagi ju muud peale ülikalliste Range ega G-Wageni ning täiesti traktorliku LandR'i ju polnudki! 4X4 kastiga japsindus oli üliharv, enamus oli tagavedu. Länkar, Datsun jms ka traktorilaadsed, millega Saksamaa kiirteedel midagi teha polnud. See muutus 80'te teisel poolel kus japsid juba sõita ka kannatasid..
Ja muidugi Dakar, Lada-Poch ja F1 kuulsused Patrick Tambay ning eriti Dakari võitja G-wageniga Jacky Ickx! Me isegi ei kujuta ette sella aja Niva kuulsust Euroopas! Meie olime siin raudse eesriide taga pimeduses...

Aga vene keele oskajatele ülimõnus, mitte ülepingutatud aga puhatlt topgearilik selle parimas võtmes, 2020 Niva elik Lada 4X4 ülevaade-test. Ma ikka purtsatasin naerda seda vaadates-kuulates. See on lihtsalt nii hea ja aus.
Vasta

(19-10-2020, 15:40 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(19-10-2020, 12:54 PM)v6sa Kirjutas:  Niva püsiv müügiedu Saksamaal on puhas nostalgialaks. Sealt mingeid muid argumente otsida ei tasu.
Jaanuaris Booti ajal Düsseldorfi eramajade rajoonides konnates kohtasin kahte uut Nivat, mõlema roolis noored Naised. Mis nostalgia??? ...

A Sa küsisid ka, miks nad säärase surmalõksuga sõidavad?

Ma olen võimaluse tekkides ikka uurinud ja väga tihti on nõukaihaluse taga mõni vanaisa vms. mis omal ajal lapsele vägeva mulje jättis ja nüüd võimaluse tekkides samasugune asi tekitati.

Aga vahet pole, nihvikut ikkagi teemaalgatajle vaja pole.
Vasta

Vene autotööstusel ja -turul on muidugi omad eripärad, aga- nii imelik kui see ka pole- nifkin on tõusnud samasse kategooriasse g ja defekaga- auto, mida polegi vaja väliselt muuta.
Retsept selle eest.
Vasta

Niva ongi puhta joonega auto, erinevalt 99 protsendist pläustist mida moodsal ajal inimestele disaini nimeall müüakse. Nuh, et teadlik ja kultiveeritud maitsega ikka ostab selle uue ja moodsa. Kastikatest rääkides, siis siinse turu silmast okse väljameelitamise edetabel: 

1. Mitsu
2. Toyots
3. Issand
4. Fjord
5. Isuzu
6. Usafjord
7. Dodge
8. GMC

alates kolmandast kohast on juba talutav, esimene mäekõrguselt liider ja teine koht siis suveräänselt ülejäänud grupil eestrebind a liidrit ei ohusta. Täitsa ok välimusega oli ka Issandal baseeruv Mersu, paraku teda ei pakutud kunagi kaheukselisena (või abiustega) ja nüüd ei pakuta üldse. Muidu oli isegi viisakas vahekast ja v6 lauale panna.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(17-10-2020, 19:15 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Lisaks on muu maailm harjunud sellega, et autoga käiakse hooldustes ja ka remondis, sest neil on uute autode kogemus oluliselt pikem. Pisikesed hädad neid ei sega, eestlast aga küll, kes on viimase serva peal maksevõimekusega masina soetanud. Muu oled ise ilusti lahti kirjutanud:  mida uuemad, seda rikkealtimad autod on.
Aga satub ka sisse "kalla ja talla" isendeid. Just tulin naabrimehega maalt tagasi ja täitsa kogemata tuli jutuks. Tal 4 aastat vana matstakolm ja see on täpselt selline. U.100K ls ja mitte ühte probleemi pole ka olnud. ...
esinduses käimine tähendab minusugusele raisatud päeva, töölt lahti võtmist ja ka teise auto linna sõidutamist. Ja pisivead, ma ei mõista neid pohuiste, kes vaevu koospüsiva autoga ringi ajavad. Rikkealtid võivad mõned autod olla, aga ma arvan, et garantiiaja kestavad nad suhteliselt muretult, aga mis edasi saab. Ma ju pean autot ikka võiduka lõpuni. Mu duster muide on samasugune "kalla ja talla", ainult üks dpf-anduri rike garantiiaja ja 100 kkm jooksul.
Tsitaat:99 protsendist pläustist mida moodsal ajal inimestele disaini nimeall müüakse. Nuh, et teadlik ja kultiveeritud maitsega ikka ostab selle uue ja moodsa. Kastikatest rääkides, siis siinse turu silmast okse väljameelitamise edetabel:
Kõik tänased on okseleajava välimusega, viimane peaaegu välimusega oli nissan pickup aastatuhandevahetusest, navara läks käest ära. Valimisel ei saa enam üldse välimust vaadata.
Vasta

ah jaa, käisin ka proovisõidul Mitsuga ja mingit kindlat tunnet ei tekkinud, tundus kitsam ja rohkem raputav kui vana Isuzu, juhiiste küll selline paremini kere fikseeriv.
Vasta

Teemaväline ,aga ....No krt .Ei ole mina kah mingi keeleteadlane ,aga viskab ikka silma :

usafjord
nifkin
defekas
fjord
zuubrik
jeesuke ?
defka
issand ?
sevivann
tots
Tantsiv Lõvi,
jne .jne.

Lihtsam ,ja vast ka lühem oleks toksida õige nimi .Milleks selline zargoon ( igal mehel veel erinev kah ) 
Lihtsalt tähelepanek.Ei midagi isiklikku.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne