Lada 2107

(10-10-2020, 12:40 PM)ZIL 131 Kirjutas:  robi võiks teha BA3 2107 raamatu kahest viimasest lehest pilti.


Aga palun, tegin mõlemast kataloogist.

Antud juhul on päris huvitav arutelu ja olukord. Auto aastast 1984 ja 1982 kataloog lubab välismaa trükis (USSR) vaid alumise klambriga kinnitust. Samas kas CCCP kataloog siis lubas või mitte mina ei tea, mul 2107 kataloog kirillitsas on aastast 1985.
Samas minu 1986. a ladal on akukinnituseks alumine klamber, kummimatti ei ole aga on olemas veel ka plekiaasad ülemise kinnituse tarbeks. Minul siseturu auto ja tundub usutav, et pidi saama kasutada ka bakeliit (kas tõesti olid need mustad akud bakeliidist?) akut ja siis oli ju vaja pealmist kinnitust, kuna alaserv oli sile. 
Juhul kui see ВАЗ 2107 kataloog oli antud välja ka 1984.a või varem ja seal on mõlemad kinnituse variandid siis saab lugeda ikka mõlemad variandid tehasekonditsiooni osas õigeks ja mingit vaidluseruumi ma siin ei näe. Aga eks selleks peaks leidma varasema trüki.
Formikat see vist tegelikult enam ei puuduta kuna õige kinnitus on igal juhul olemas.

2107 velgede ja kroomkapslite osas kiidan valikut.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
   
Vasta

(08-10-2020, 21:35 PM)honkomees Kirjutas:  
(08-10-2020, 21:30 PM)Toomask Kirjutas:  .Õiget tooni värvi saamisel soovitan benefit.ee. Kütusepaagi luuk kaasa ja saad kindlasti õige tooni. Ei ole just kõige odavam, aga kvaliteet garanteeritud.
toetan, teadaolevalt parima kvaliteediga kontor. Ja viitsivad pusida, on igasugu pleekinud asjadele parandusvärvi kokku ajanud, käsitsi katsetades kui masin ei anna adekvaatset vastust.

Tallinnas tasub proovile panna ka värvifoorumi kontor, mis toonib samuti näidise järgi ja mille kallima otsa värvid on võrreldavad Benefiti toodetega.
Vasta

(11-10-2020, 09:51 AM)metsakohin Kirjutas:  
(10-10-2020, 22:30 PM)ZIL 131 Kirjutas:  metsakohin
Saage ometi aru, et mälestustega pole midagi teha. Kui must valgel ei ole siis järelikult ei ole olnud. Istmed? Jah, diilerid paigaldasid SAABi istmed. Nõukogude Liidus diilereid ei olnud.
Esiteks ei ole sellise alumise serva peal käiva akukinnitusega võimalik alusvanni normaalselt kasutada.
Teiseks saage aru, et dokument trükiti heal juhul kord aastas ja aasta jooksul võis toimuda palju muutusi mudeli arengus (nii neid asju nimetati), võisid vahetuda tarnijad (loe: valuutat ei jätkunud ja vasja pidi ise leiutama).
Kolmandaks tõin oma isendi Riga autopoest, mitte sadamast. Valik oli suur, kusjuures kõik olid rongilt maha võetud mingisuguste väliste defektide pärast.
Põhilise osa moodustasid viied ja seitsmed, oli kuusi, millel viie kaitserauad küljes.
Aasta jooksul arendati ja midagi muudeti Ziguli juures Big Grin Naljanummer. Küsimus suurele ringile, mida tarniti Ziguli jaoks ja mis riigist Big Grin Naljanummer. Nõukogude Liit tootiski Ziguliid, et teenida valuutat. Mitte vastupidi Cool
Vasta

(12-10-2020, 22:30 PM)ZIL 131 Kirjutas:  
(11-10-2020, 09:51 AM)metsakohin Kirjutas:  
(10-10-2020, 22:30 PM)ZIL 131 Kirjutas:  metsakohin
Saage ometi aru, et mälestustega pole midagi teha. Kui must valgel ei ole siis järelikult ei ole olnud. Istmed? Jah, diilerid paigaldasid SAABi istmed. Nõukogude Liidus diilereid ei olnud.
Esiteks ei ole sellise alumise serva peal käiva akukinnitusega võimalik alusvanni normaalselt kasutada.
Teiseks saage aru, et dokument trükiti heal juhul kord aastas ja aasta jooksul võis toimuda palju muutusi mudeli arengus (nii neid asju nimetati), võisid vahetuda tarnijad (loe: valuutat ei jätkunud ja vasja pidi ise leiutama).
Kolmandaks tõin oma isendi Riga autopoest, mitte sadamast. Valik oli suur, kusjuures kõik olid rongilt maha võetud mingisuguste väliste defektide pärast.
Põhilise osa moodustasid viied ja seitsmed, oli kuusi, millel viie kaitserauad küljes.
Aasta jooksul arendati ja midagi muudeti Ziguli juures Big Grin Naljanummer. Küsimus suurele ringile, mida tarniti Ziguli jaoks ja mis riigist Big Grin Naljanummer. Nõukogude Liit tootiski Ziguliid, et teenida valuutat. Mitte vastupidi Cool

Oma rumalust eksponeerides võib tihti jääda naljanumbriks.
Vasta

Jah, näiteks elektrijubinatele toksiti ise sääl kuskil Venemaa tehastes Poola või Ungarimaa päritolu näitavaid kirjasid peale...
...noh, et ägedam oleks või nii?

Enne Samara tootmise alustamist igasugustele litsentside ja patentide ostmisele kulutatud summadest pole vist mõtet rääkidagi. Tavainimene arvab ikka, et kõik viksiti maha ja värk oli haljaava.
Ei olnud - https://pikabu.ru/story/vaz_2108_porsche...ki_2927537
Vasta

Weberid ja Solexid olid siis ka CCCP toodang või?
Vasta

(13-10-2020, 13:54 PM)Janka Kirjutas:  Enne Samara tootmise alustamist igasugustele litsentside ja patentide ostmisele kulutatud summadest pole vist mõtet rääkidagi. Tavainimene arvab ikka, et kõik viksiti maha ja värk oli haljaava.
Ei olnud - https://pikabu.ru/story/vaz_2108_porsche...ki_2927537
Viidatud venekeelse artikli avalausest jääb küll mulje, et fritsud tegid seda ajaloolise karma huvides ja tasuta. Big Grin

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Kui võimalusi polnud, siis tuli leppida "Belarussi-sinise" värviga Cool muidu võis saada Sadolini moodsates toonides värvi  Toungue Istmed võisid olla nõukogude vakstu, ida-sakslaste kunstnahk või siis mõni moodsam ja parema valutsi eest ostetud tekstiil. Plastkorpusega akud olid kirjaga Made in Hungarian.

Igastahes edu taastamisel, loomulikult on õige tee, ajada taga kataloogi-originaali. Pole asjad veel nii haruldased ja kallid.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

(13-10-2020, 09:44 AM)zazik Kirjutas:  
(12-10-2020, 22:30 PM)ZIL 131 Kirjutas:  
(11-10-2020, 09:51 AM)metsakohin Kirjutas:  
(10-10-2020, 22:30 PM)ZIL 131 Kirjutas:  metsakohin
Saage ometi aru, et mälestustega pole midagi teha. Kui must valgel ei ole siis järelikult ei ole olnud. Istmed? Jah, diilerid paigaldasid SAABi istmed. Nõukogude Liidus diilereid ei olnud.
Esiteks ei ole sellise alumise serva peal käiva akukinnitusega võimalik alusvanni normaalselt kasutada.
Teiseks saage aru, et dokument trükiti heal juhul kord aastas ja aasta jooksul võis toimuda palju muutusi mudeli arengus (nii neid asju nimetati), võisid vahetuda tarnijad (loe: valuutat ei jätkunud ja vasja pidi ise leiutama).
Kolmandaks tõin oma isendi Riga autopoest, mitte sadamast. Valik oli suur, kusjuures kõik olid rongilt maha võetud mingisuguste väliste defektide pärast.
Põhilise osa moodustasid viied ja seitsmed, oli kuusi, millel viie kaitserauad küljes.
Aasta jooksul arendati ja midagi muudeti Ziguli juures Big Grin Naljanummer. Küsimus suurele ringile, mida tarniti Ziguli jaoks ja mis riigist Big Grin Naljanummer. Nõukogude Liit tootiski Ziguliid, et teenida valuutat. Mitte vastupidi Cool

Oma rumalust eksponeerides võib tihti jääda naljanumbriks.
Paluks rumalusele viidet!
Kui ei tunne inimest, siis on teist rumalaks tituleerida, kitsa silmaringi tunnus.
Kes teab see teab, et olen Ziguliisi nii lammutanud, kui ka nullist üles ehitanud...Eile, eelmine aasta, eelmine aastatuhat...
Vasta

(14-10-2020, 21:00 PM)ZIL 131 Kirjutas:  
(13-10-2020, 09:44 AM)zazik Kirjutas:  
(12-10-2020, 22:30 PM)ZIL 131 Kirjutas:  
(11-10-2020, 09:51 AM)metsakohin Kirjutas:  
(10-10-2020, 22:30 PM)ZIL 131 Kirjutas:  metsakohin
Saage ometi aru, et mälestustega pole midagi teha. Kui must valgel ei ole siis järelikult ei ole olnud. Istmed? Jah, diilerid paigaldasid SAABi istmed. Nõukogude Liidus diilereid ei olnud.
Esiteks ei ole sellise alumise serva peal käiva akukinnitusega võimalik alusvanni normaalselt kasutada.
Teiseks saage aru, et dokument trükiti heal juhul kord aastas ja aasta jooksul võis toimuda palju muutusi mudeli arengus (nii neid asju nimetati), võisid vahetuda tarnijad (loe: valuutat ei jätkunud ja vasja pidi ise leiutama).
Kolmandaks tõin oma isendi Riga autopoest, mitte sadamast. Valik oli suur, kusjuures kõik olid rongilt maha võetud mingisuguste väliste defektide pärast.
Põhilise osa moodustasid viied ja seitsmed, oli kuusi, millel viie kaitserauad küljes.
Aasta jooksul arendati ja midagi muudeti Ziguli juures Big Grin Naljanummer. Küsimus suurele ringile, mida tarniti Ziguli jaoks ja mis riigist Big Grin Naljanummer. Nõukogude Liit tootiski Ziguliid, et teenida valuutat. Mitte vastupidi Cool

Oma rumalust eksponeerides võib tihti jääda naljanumbriks.
Paluks rumalusele viidet!
Kui ei tunne inimest, siis on teist rumalaks tituleerida, kitsa silmaringi tunnus.
Kes teab see teab, et olen Ziguliisi nii lammutanud, kui ka nullist üles ehitanud...Eile, eelmine aasta, eelmine aastatuhat...


Väidad, et Ladade juures pidevalt ei arendatud midagi? Või väidad, et Ladade jupid olid kõik NSVL toodang? 
Kumbki väide ju ei päde. Ja naeruvääristamine oli Su enda rada. 

Ma Ladat nii läbi ja lõhki ei tunne, et pikemat nimekirja importdetailidest välja tuua, aga üks mida suht kindlalt tean, on signaalipasun (made in DDR).
Vasta

No eks terve ziguli on üks kapitalistidelt üle võetud värk, natuke vääristatud viljakates tingimustes ülanukkvõlli, tagumiste trummelpidurite ja muude pisemate muudatustega.
Eelpooltoodule võib lisada, et tulesid ei toodetud ainult NL-is vaid ka muudes varssavi pakti riikides.

Tõsi on see, et nl arendus oli majandussüsteemi iseärasuste tõttu aeglane ja uuendusi ei suudetud juurutada. Tehti küll palju prototüüpe, aga need ei jõudnud kuskile.
Vasta

(14-10-2020, 21:14 PM)zazik Kirjutas:  
(14-10-2020, 21:00 PM)ZIL 131 Kirjutas:  
(13-10-2020, 09:44 AM)zazik Kirjutas:  
(12-10-2020, 22:30 PM)ZIL 131 Kirjutas:  
(11-10-2020, 09:51 AM)metsakohin Kirjutas:  Esiteks ei ole sellise alumise serva peal käiva akukinnitusega võimalik alusvanni normaalselt kasutada.
Teiseks saage aru, et dokument trükiti heal juhul kord aastas ja aasta jooksul võis toimuda palju muutusi mudeli arengus (nii neid asju nimetati), võisid vahetuda tarnijad (loe: valuutat ei jätkunud ja vasja pidi ise leiutama).
Kolmandaks tõin oma isendi Riga autopoest, mitte sadamast. Valik oli suur, kusjuures kõik olid rongilt maha võetud mingisuguste väliste defektide pärast.
Põhilise osa moodustasid viied ja seitsmed, oli kuusi, millel viie kaitserauad küljes.
Aasta jooksul arendati ja midagi muudeti Ziguli juures Big Grin Naljanummer. Küsimus suurele ringile, mida tarniti Ziguli jaoks ja mis riigist Big Grin Naljanummer. Nõukogude Liit tootiski Ziguliid, et teenida valuutat. Mitte vastupidi Cool

Oma rumalust eksponeerides võib tihti jääda naljanumbriks.
Paluks rumalusele viidet!
Kui ei tunne inimest, siis on teist rumalaks tituleerida, kitsa silmaringi tunnus.
Kes teab see teab, et olen Ziguliisi nii lammutanud, kui ka nullist üles ehitanud...Eile, eelmine aasta, eelmine aastatuhat...


Väidad, et Ladade juures pidevalt ei arendatud midagi? Või väidad, et Ladade jupid olid kõik NSVL toodang? 
Kumbki väide ju ei päde. Ja naeruvääristamine oli Su enda rada. 

Ma Ladat nii läbi ja lõhki ei tunne, et pikemat nimekirja importdetailidest välja tuua, aga üks mida suht kindlalt tean, on signaalipasun (made in DDR).
Teema on VAZ 2107 Cool Seda, et Ziguli külge paigaldati tehases teiste riikide, ka. kap. riikide toodetud osi, oli algusaastatel.
Vasta

(15-10-2020, 09:39 AM)ZIL 131 Kirjutas:  ...Teema on VAZ 2107 Cool Seda, et Ziguli külge paigaldati tehases teiste riikide, ka. kap. riikide toodetud osi, oli algusaastatel.
kui alguses olid mõned fiati jupid, siis hiljem tulid vene omad ja veel hiljem leiti paljudele vene juppidele kvaliteetsem asendus "vennasmaadest", eriti igasugu tuled, releed jms
Vasta

(15-10-2020, 12:47 PM)honkomees Kirjutas:  
(15-10-2020, 09:39 AM)ZIL 131 Kirjutas:  ...Teema on VAZ 2107 Cool Seda, et Ziguli külge paigaldati tehases teiste riikide, ka. kap. riikide toodetud osi, oli algusaastatel.
kui alguses olid mõned fiati jupid, siis hiljem tulid vene omad ja veel hiljem leiti paljudele vene juppidele kvaliteetsem asendus "vennasmaadest", eriti igasugu tuled, releed jms
  Vaatasin ka oma auto tuled ja releed üle. Ainult esituled on MADE IN CZECHOSLOVAKIA ja suurelt HALOGEN.  Mäletan, et kui ostsin ühe esimestest 08-sa, siis oli igavene jama selle kommutaatoriga. Külmalt läks ainult käima, kui küünlad maha võtsin ja gaasipliidi peal kuumaks ajasin. See probleem sai kohe lahenduse kui kuskilt täikalt sain kommutaatori, made in Hungari. Maksis toona 55 rbl.
Vasta

Täna sai kingituseks saadud veljed liivapritsitud ja nüüd tuleb neid natuke pahtliga siluda ja siis värv selga. Minule laekunud info kohaselt olid 07 veljed enne 1985 a hõbedased ja pärast seda hallid. Kas keegi oskab seda kinnitada.
Vasta

Pigem sama värvi all olnud VAZ 2106 velgedega.
robi
Kahest viimasest lehest, kus veel info auto kohta.
Vasta

Selline tutikas kilekott tuli koristamise käigus välja. Minu mälestustes on 07 just säärane.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Do'nt panic
Vasta

Ja "õiged" veljed on ka seal kilekoti peal all Smile
Vasta

Täna leidsin pisut aega ja võtsin autolt Jaapanlase maha ja panin Venelase (BÕLINA) asemele, kas ka parem sai, kahtlen. Kunagi proovin kas häält ka teeb, lihtsalt tirisin jaapanlase juhtme süüteluku küljest lahti aga venelase juhet enam oma kämmaldega otsa ei saanud. Tuleb oodata, kuni mõni pikanäpu mees koju tuleb ja selle sinna otsa pistab.
   
Vasta

(15-10-2020, 15:56 PM)ZIL 131 Kirjutas:  robi
Kahest viimasest lehest, kus veel info auto kohta.

Nii on paganama raske mõistatada, mida sa soovid näha. Tegin igaks petteks veidi rohkem fotosid. Edasi on info juba vahetatavate detailide ja kinnitusvahendite kohta.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
                   
           
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 32 külali(st)ne