28-10-2020, 17:14 PM
ei hakka, tahaks ainult teada, kuidas see automaat ümber lülib, kas nii nagu mulle meeldib või nii nagu 90% juhtidest ...
(28-10-2020, 17:14 PM)honkomees Kirjutas: ei hakka, tahaks ainult teada, kuidas see automaat ümber lülib, kas nii nagu mulle meeldib või nii nagu 90% juhtidest ...
(28-10-2020, 17:39 PM)Daff Kirjutas:(28-10-2020, 17:14 PM)honkomees Kirjutas: ei hakka, tahaks ainult teada, kuidas see automaat ümber lülib, kas nii nagu mulle meeldib või nii nagu 90% juhtidest ...
Lülitab väga hästi ümber. Kusjuures oleneb mudelist, mõni lülitab ümber mõni võtab elemante vähemaks. Tulemus on üks. Oleneb hinnast.
Ainult kui GAZ 51 oma vaevu hõõguvate tuledega vastu tuleb siis seda ei tunnista.
Teine kiiks on suurtel kiirustel kurvi tagant välja kargav auto. Siis olenab auto horisontaalsest ja vertikaalsest nurgast teise auto suhtes, et ei suuda välgukiirusel reageerida.
Kui on soovi saab ju manuaali peale lülitada aga pikematel otsadel on väga hea lisa.
(28-10-2020, 15:41 PM)Peeter2 Kirjutas: Ära nüüd ometi hakka, sellel tulede ümberlülitamise teemal võib veel viis lehekülge jahuda, igaühel on oma arusaam...
(28-10-2020, 12:03 PM)honkomees Kirjutas:(25-10-2020, 18:06 PM)laf1247 Kirjutas: ... Rattad 16 (245/70 16) vs 18 (265/60 18), rehvi külgseina kõrguse erinevus ainult 13mm.Kui 16 tollistele velgedele panna samas välismõõdus rehvid (31''), siis on külgseina kõrguse erinevus poole suurem ... see aitab juba läbilöögi vastu üsnapalju ja teeb ka aukudes sõitmise pehmemaks.
Invite puhul peab loobuma: toonklaas, klapitavad peeglid, tagumine põrkeraud, nahkkattega MF rool + handsfree, roolisoojendus, isetumenev peegel, automaatne kliima, 360 kaamera, LED tuled, vihmasensor, tulede automaatika, LDW, FCM, sõidurežiimid, mägipidur. ... on ikka vahe kas sõita halogeen või adaptiivsete LED tuledega pimedas.
Aga kollektiivse ajupesu tulemusena olen hakanud mõtlema selle järgmise varustusastme Intense C08 peale ja siis on küsimused:Ühesõnaga palun konkreetse mudel-tootja põhist isiklikku hinnangut süsteemide töötamisele!
- kas L200 püsikas on siis adaptiivne või mitte?
- mida teeb tulede automaatika, huvitab on kas see on kaugtulede ümberlülitamine või mitte ja kuidas ta tegelikult toimib? St kas lülitab nii ümber nagu meil kombeks, versta kauguselt ja siis sõidad pimedas?
- Mida teeb see 360 kaamera, milline tolk temast tegelikult on konkreetsel autol?
- Kuidas hinnata vihmasensori tööd, kas on adekvaatne? (ei hakka kuiva klaasi kriipima ja töörežiimide sagedus reaalsetes oludes)
- Lugesin lõpuks välja mis on LDW ja sain aru, et mul 95% teest pole jooni, mis seda juhiksid ...
- Lugesin lõpuks välja mis on FCM, aga kui adekvaatne ta tegelikult L200-l on, kas metsavahel sõitmist segama ei hakka jne
(28-10-2020, 21:12 PM)v6sa Kirjutas:(28-10-2020, 15:41 PM)Peeter2 Kirjutas: Ära nüüd ometi hakka, sellel tulede ümberlülitamise teemal võib veel viis lehekülge jahuda, igaühel on oma arusaam...
Ja see segab kuidas?
Tulede automaatlülitusi ongi mitut sorti ja tulebki uurida, mida igal korral selle all täpselt mõeldakse. Paljud ksenoonid ongi liigutatava läätsega, midagi ei lülitata. Mõnel jälle tõstetakse ekraan ette. Ja siis on veel turundus, mis leiutab üksteise võidu järjest uhkemaid nimetusi.
LEDmaatriksid on üldse huvitavad: neil süüdatakse-kustutatakse elemente sedamööda, kuidas auto arvates vaja on. Juht saab väga vähe mõjutada...
(29-10-2020, 00:35 AM)mlsluik Kirjutas: Tuled ja nende lülitamine on kastiauto puhul täiesti teisejärguline probleem, kui laadid kasti lubatud tonni ja siis avastad, et uksed ei tule autol enam lahti...no seda tahaks ka teada, mu vana isuzu selle all ei kannata, kerge ülekoormuse peale ka ei pahandanud v.a. pahupidi vedrud ... aga tal ka vaid 2 ust ja kastiluuk. Aga netis oli video, kus paljudel kastikatel olid kinnikiilumised diagonaalse takistuse ületamise puhul
(29-10-2020, 07:22 AM)honkomees Kirjutas:No ei tea.Rally Estonial parkisin oma Navara maanteekraavi sisuliselt üks ratas õhus peaaegu,ei täheldanud,et uksed ei käi või midagi.Kuidas koormaga sellises olukorras käitub pole teada.(29-10-2020, 00:35 AM)mlsluik Kirjutas: Tuled ja nende lülitamine on kastiauto puhul täiesti teisejärguline probleem, kui laadid kasti lubatud tonni ja siis avastad, et uksed ei tule autol enam lahti...no seda tahaks ka teada, mu vana isuzu selle all ei kannata, kerge ülekoormuse peale ka ei pahandanud v.a. pahupidi vedrud ... aga tal ka vaid 2 ust ja kastiluuk. Aga netis oli video, kus paljudel kastikatel olid kinnikiilumised diagonaalse takistuse ületamise puhul
(29-10-2020, 08:33 AM)Kivipurustaja Kirjutas:testimisel ikka peab ratas täielikult õhus olema, auto nö kahel rattal diagonaalis ja siis paigalt ka liikuda suutma, koormaga muidugi.(29-10-2020, 07:22 AM)honkomees Kirjutas:... sisuliselt üks ratas õhus peaaegu,ei täheldanud,et uksed ei käi või midagi. ...(29-10-2020, 00:35 AM)mlsluik Kirjutas: Tuled ja nende lülitamine on kastiauto puhul täiesti teisejärguline probleem, kui laadid kasti lubatud tonni ja siis avastad, et uksed ei tule autol enam lahti...no seda tahaks ka teada, mu vana isuzu selle all ei kannata, kerge ülekoormuse peale ka ei pahandanud v.a. pahupidi vedrud ... aga tal ka vaid 2 ust ja kastiluuk. Aga netis oli video, kus paljudel kastikatel olid kinnikiilumised diagonaalse takistuse ületamise puhul
Tsitaat:Видел и сидел вживую. Добротно сделано...а дальше жизнь покажет
(30-10-2020, 13:22 PM)Aspelund Kirjutas: Parem võtta uus klassika.
https://www.pktrucks.com/product/toyota-...up-to4004/
A
Tsitaat:[b]for export outside EU only[/b]