UUE KASTIKA OTSING

ei hakka, tahaks ainult teada, kuidas see automaat ümber lülib, kas nii nagu mulle meeldib või nii nagu 90% juhtidest ...
Vasta

(28-10-2020, 17:14 PM)honkomees Kirjutas:  ei hakka, tahaks ainult teada, kuidas see automaat ümber lülib, kas nii nagu mulle meeldib või nii nagu 90% juhtidest ...

Lülitab väga hästi ümber. Kusjuures oleneb mudelist, mõni lülitab ümber mõni võtab elemante vähemaks. Tulemus on üks. Oleneb hinnast.
Ainult kui GAZ 51 oma vaevu hõõguvate tuledega vastu tuleb siis seda  ei tunnista.
Teine kiiks on suurtel kiirustel kurvi tagant välja kargav auto. Siis olenab auto horisontaalsest ja vertikaalsest nurgast teise auto suhtes, et ei suuda välgukiirusel reageerida.
Kui on soovi saab ju manuaali peale lülitada aga pikematel otsadel on väga hea lisa.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(28-10-2020, 17:39 PM)Daff Kirjutas:  
(28-10-2020, 17:14 PM)honkomees Kirjutas:  ei hakka, tahaks ainult teada, kuidas see automaat ümber lülib, kas nii nagu mulle meeldib või nii nagu 90% juhtidest ...

Lülitab väga hästi ümber. Kusjuures oleneb mudelist, mõni lülitab ümber mõni võtab elemante vähemaks. Tulemus on üks. Oleneb hinnast.
Ainult kui GAZ 51 oma vaevu hõõguvate tuledega vastu tuleb siis seda  ei tunnista.
Teine kiiks on suurtel kiirustel kurvi tagant välja kargav auto. Siis olenab auto horisontaalsest ja vertikaalsest nurgast teise auto suhtes, et ei suuda välgukiirusel reageerida.
Kui on soovi saab ju manuaali peale lülitada aga pikematel otsadel on väga hea lisa.

Enamasti tõesti OK.

Kurvide puhul tuleb arvestada sellega, et kaamera ei näe sama mida inimene.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020
[Pilt: 953317_5.png]
NIVA 21213 # SAURER BERNA 2DM 2VM # МУМС 11 БАРС # RS-09(D21) # T-25A1 # MTZ80LKUN # МТZ82L
Vasta

Kas austet laf1247 postituse 255 küsimustele ei oska vastata?
Vasta

(28-10-2020, 15:41 PM)Peeter2 Kirjutas:  Ära nüüd ometi hakka, sellel tulede ümberlülitamise teemal võib veel viis lehekülge jahuda, igaühel on oma arusaam... Big Grin

Ja see segab kuidas?

Tulede automaatlülitusi ongi mitut sorti ja tulebki uurida, mida igal korral selle all täpselt mõeldakse. Paljud ksenoonid ongi liigutatava läätsega, midagi ei lülitata. Mõnel jälle tõstetakse ekraan ette. Ja siis on veel turundus, mis leiutab üksteise võidu järjest uhkemaid nimetusi.

LEDmaatriksid on üldse huvitavad: neil süüdatakse-kustutatakse elemente sedamööda, kuidas auto arvates vaja on. Juht saab väga vähe mõjutada...
Vasta

(28-10-2020, 12:03 PM)honkomees Kirjutas:  
(25-10-2020, 18:06 PM)laf1247 Kirjutas:  ... Rattad 16 (245/70 16) vs 18 (265/60 18), rehvi külgseina kõrguse erinevus ainult 13mm.

Invite puhul peab loobuma: toonklaas, klapitavad peeglid, tagumine põrkeraud, nahkkattega MF rool + handsfree, roolisoojendus, isetumenev peegel, automaatne kliima, 360 kaamera, LED tuled, vihmasensor, tulede automaatika, LDW, FCM, sõidurežiimid, mägipidur. ... on ikka vahe kas sõita halogeen või adaptiivsete LED tuledega pimedas.
Kui 16 tollistele velgedele panna samas välismõõdus rehvid (31''), siis on külgseina kõrguse erinevus poole suurem ... see aitab juba läbilöögi vastu üsnapalju ja teeb ka aukudes sõitmise pehmemaks.

Aga kollektiivse ajupesu tulemusena olen hakanud mõtlema selle järgmise varustusastme Intense C08 peale ja siis on küsimused:
  • kas L200 püsikas on siis adaptiivne või mitte?
  • mida teeb tulede automaatika, huvitab on kas see on kaugtulede ümberlülitamine või mitte ja kuidas ta tegelikult toimib? St kas lülitab nii ümber nagu meil kombeks, versta kauguselt ja siis sõidad pimedas?
  • Mida teeb see 360 kaamera, milline tolk temast tegelikult on konkreetsel autol?
  • Kuidas hinnata vihmasensori tööd, kas on adekvaatne? (ei hakka kuiva klaasi kriipima ja töörežiimide sagedus reaalsetes oludes)
  • Lugesin lõpuks välja mis on LDW ja sain aru, et mul 95% teest pole jooni, mis seda juhiksid ...
  • Lugesin lõpuks välja mis on FCM, aga kui adekvaatne ta tegelikult L200-l on, kas metsavahel sõitmist segama ei hakka jne
Ühesõnaga palun konkreetse mudel-tootja põhist isiklikku hinnangut süsteemide töötamisele!

Püsikiirushoidja on tavaline.

On päevatulede-lähitulede ümberlülitus (Intense), ning on kaugtulede ümberlülitus (ainult Instyle)

360 kaamera kuvab pealtvaates pildi, saab näha eraldi paremat esiratast, ning eest ja tagant - isiklikult ei näe sellel väga mõtet ühelgi autol, aga L200 puhul ainult tagurduskaamerat ka ei saa.

Vihmasensori kohta ei oska midagi halba öelda, keegi ka ei ole kurtnud. Pean täpsustama, aga vist oli ka vihmasensoril mitu tundlikkuse režiimi, lülitil sama osa nagu muidu oleks intervali muutmine

LDW töötab kiirustel üle 65km/h, ning ei tööta kui teekattemärgistus on kitsam kui 2.6m, see on ainult hoiatussüteem (rooli ei keera). kui ei ole märgistust ei ole ka probleemi.

FCM keegi ei ole kurtnud, et segaks.

2 viimast saab ka alati välja lülitada.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020
[Pilt: 953317_5.png]
NIVA 21213 # SAURER BERNA 2DM 2VM # МУМС 11 БАРС # RS-09(D21) # T-25A1 # MTZ80LKUN # МТZ82L
Vasta

kastika teemal miskit tarka kahjuks lisada ei oska, aga täna jäin mõtlema garantii teemal.
tööasjus otsisin mersu kohta infot ja kogemata leidsin jutu 450 tuhande verstasest garantiist.
täpsemalt ei süvenenud, aga tasuks vist ühe ostuargumendina vaadata ka pakutavat
garantiid ja selle katte ulatust.
Vasta

"Automaatsete kaugtulede" alla mahuvad erinevad lahendused, aastakäikude, mudelite ja tootjate lõikes. Odavamad/lihtsamad vahetavad lähituled kaugeteks ja vastupidi. Enamasti käib kaugtuledele vahetamine väikese viitega (ise vahetaks varem) ja kaugtuled võetakse samuti liialt vara maha, et vältida vastutulijate pimestamist. Üldistades näivad jaapanlased eurooplastest selles pea põlvkonna jagu maas olevat, mida odavam/lihtsam mudel, seda ehedamalt mahajäämus välja paistab. Kallimad/keerulisemad lahendused ei pruugi lähituledele tagasi lülitudes kaugeid isegi välja lükata, vaid katavad valguselemendid osaliselt kinni ja suunavad valgusvihu vastutulijast mööda, nii et viimane jääb valgusvihu hajutatud ossa, mis kaasliiklejaid ei pimesta. Säärased süsteemid töötavad kallimatel/nooblimatel mudelitel väga hästi ning sakslaste luksusautodel said need enda ülesannetega hästi hakkama juba enam kui kümme aastat tagasi. Jaapanlased püüavad järgi võtta, aga see ei taha alati õnnestuda. Mingi Nissan Qashqai aastakäik on näiteks selline, mille lahendus püüab automaatasendis isegi pimedas linnas kaugtulesid kasutada, mis lõpeb enamasti eesolijate pimestamisega, sest valgusvihu kinni katmine/kõrvale suunamine ei taha alati õnnestuda. Samas pole sellised tuled antud aastakäigul ülearu levinud, sest "automaatsed kaugtuled" kaasnesid vaid kallimate varustuste korral. Kokkuvõttes teeb säärane esitulede automaatika elu jupp maad mugavamaks, aga alguses läheb pisut aega kohanemiseks ja hindamiseks, kas konkreetset lahendust võib usaldada või mitte.
Vasta

(28-10-2020, 21:12 PM)v6sa Kirjutas:  
(28-10-2020, 15:41 PM)Peeter2 Kirjutas:  Ära nüüd ometi hakka, sellel tulede ümberlülitamise teemal võib veel viis lehekülge jahuda, igaühel on oma arusaam... Big Grin

Ja see segab kuidas?

Tulede automaatlülitusi ongi mitut sorti ja tulebki uurida, mida igal korral selle all täpselt mõeldakse. Paljud ksenoonid ongi liigutatava läätsega, midagi ei lülitata. Mõnel jälle tõstetakse ekraan ette. Ja siis on veel turundus, mis leiutab üksteise võidu järjest uhkemaid nimetusi.

LEDmaatriksid on üldse huvitavad: neil süüdatakse-kustutatakse elemente sedamööda, kuidas auto arvates vaja on. Juht saab väga vähe mõjutada...

Pidasin silmas, et äkki algab põhjalik arutelu, et mis distantsilt tuleb manuaalselt neid tulesid ümber lülitada... koos püha tõe kuulutamisega, mis igaühel on isesugune.
Kahtlustan, et minu autolgi on see automaatsüsteem olemas, aga seni olen ise selle tulede lülitamisega hakkama saanud... Ja paljuke ma üldse kottpimedas sõidangi.
Vasta

Tuled ja nende lülitamine on kastiauto puhul täiesti teisejärguline probleem, kui laadid kasti lubatud tonni ja siis avastad, et uksed ei tule autol enam lahti...  

Toungue Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(29-10-2020, 00:35 AM)mlsluik Kirjutas:  Tuled ja nende lülitamine on kastiauto puhul täiesti teisejärguline probleem, kui laadid kasti lubatud tonni ja siis avastad, et uksed ei tule autol enam lahti...  

Toungue Big Grin
no seda tahaks ka teada, mu vana isuzu selle all ei kannata, kerge ülekoormuse peale ka ei pahandanud v.a. pahupidi vedrud ... aga tal ka vaid 2 ust ja kastiluuk. Aga netis oli video, kus paljudel kastikatel olid kinnikiilumised diagonaalse takistuse ületamise puhul
Vasta

(29-10-2020, 07:22 AM)honkomees Kirjutas:  
(29-10-2020, 00:35 AM)mlsluik Kirjutas:  Tuled ja nende lülitamine on kastiauto puhul täiesti teisejärguline probleem, kui laadid kasti lubatud tonni ja siis avastad, et uksed ei tule autol enam lahti...  

Toungue Big Grin
no seda tahaks ka teada, mu vana isuzu selle all ei kannata, kerge ülekoormuse peale ka ei pahandanud v.a. pahupidi vedrud ... aga tal ka vaid 2 ust ja kastiluuk. Aga netis oli video, kus paljudel kastikatel olid kinnikiilumised diagonaalse takistuse ületamise puhul
No ei tea.Rally Estonial parkisin oma Navara maanteekraavi sisuliselt üks ratas õhus peaaegu,ei täheldanud,et uksed ei käi või midagi.Kuidas koormaga sellises olukorras käitub pole teada.
Vasta

(29-10-2020, 08:33 AM)Kivipurustaja Kirjutas:  
(29-10-2020, 07:22 AM)honkomees Kirjutas:  
(29-10-2020, 00:35 AM)mlsluik Kirjutas:  Tuled ja nende lülitamine on kastiauto puhul täiesti teisejärguline probleem, kui laadid kasti lubatud tonni ja siis avastad, et uksed ei tule autol enam lahti...  

Toungue Big Grin
no seda tahaks ka teada, mu vana isuzu selle all ei kannata, kerge ülekoormuse peale ka ei pahandanud v.a. pahupidi vedrud ... aga tal ka vaid 2 ust ja kastiluuk. Aga netis oli video, kus paljudel kastikatel olid kinnikiilumised diagonaalse takistuse ületamise puhul
... sisuliselt üks ratas õhus peaaegu,ei täheldanud,et uksed ei käi või midagi. ...
testimisel ikka peab ratas täielikult õhus olema, auto nö kahel rattal diagonaalis ja siis paigalt ka liikuda suutma, koormaga muidugi.
Mingil sarnasel testrajal
Vasta

Leidsin selle kinnikiilumise video üles, umbes 58 sekundist 
Vasta

normaalne....
Vasta

no näed, sa ju ise leiad korralike kastikate videod ülesse küll.
polegi muud kui sammud poodi seada. Smile
Vasta

https://m.alibaba.com/product/62020816876/All-Terrain-Utility-Tractor-dumper-4x4.html?spm=a2706.waptheme_smart.1998817009.21.4cd5dcb6PKjxpn&__detailProductImg=%2F%2Fs.alicdn.com%2F%40sc01%2Fkf%2FHTB1axqkbDHuK1RkSndVq6xVwpXa2.jpg_220x220.jpg
Täitsa uus ja pole mingeid moodsaid lisasid ning täis raam ja kallutav kast Big Grin
Vasta

Parem võtta uus klassika.

https://www.pktrucks.com/product/toyota-...up-to4004/

A

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

maisalup, anna veel teada, milline kiosk sellist müüb? Big Grin
Muide, mööda netti tuuseldades jäid silma üsna kiitvad hinnangud uute hiina kastikate JAC kohta, just koostekvaliteedi, varustuse ja hinna suhtes aga kestvuses ei oska veel keegi hinnangut anda. Euroopas muidugi jälle ei müüda ...
Tsitaat:Видел и сидел вживую. Добротно сделано...а дальше жизнь покажет

Vasta

(30-10-2020, 13:22 PM)Aspelund Kirjutas:  Parem võtta uus klassika.

https://www.pktrucks.com/product/toyota-...up-to4004/

A
Tsitaat:[b]for export outside EU only[/b]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne