Postitused: 2,511
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
18-11-2020, 18:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2021, 08:20 AM ja muutjaks oli
DevilDeVille.)
Kuna tegemist siinmail umbes sama defitsiitse asjaga, nagu kiikhobuse fekaal, siis tutvustame siinkohal ka KKK veeremi kõige värskema aastaarvuga erimit. Tellitud sai ta kohe, kui tekkis proovisõiduvõimalus, nimelt oli kriitiline küsimus tuppamahtumine (eelmine põlvkond on meiesugustele tiba ahtake). Proovisõit kinnitas, et lisaks ruumikasutusele on ka kasutusomadustes toimunud kvalitatiivne hüpe ja nii ta tehases järjekorda pandi millalgi 2019 aasta alul. Kätte anti 2020 veebruaris. Algselt värvitooniks Jungle Green ehk RMKroheline, poe väravast sõitis asi otse kleepimisse ja nüüd värvitooniks midagi Olive Drab-i sarnast 3M-i valikust. Oma koha leidsid ka eRreMmKaa Lageraiedivisioni vapilooma kujutised ning enesestmõistetavalt klubilist kuuluvust tähistav kleepmärk. Tänasega said lõpuks alla ka uued jalavarjud, millest tingituna tehtud kartuliga paar piltigi loomakese kehtivast väljanägemisest. Tehase 5,5Jx15" võluveljodele on istutatud üsna asfaldimaitselised 195/80R15 papud. Asenduseks sai otse mikistanist omastatud American Racing-u AR923 8Jx15" (mis jõudsid siia maanurka pea aasta enne autot ennast) ja nendele venitatud BFGoodrich-i All-Terrain T/A KO2-ed mõõdus 235/75R15. Positiivne on nende jalavarjude juures see, et vägeva iina detsibellimõõturi jutujärgi sisemüra võrreldes tehase asfaldilembeste papudega ei kasvanud, samas tuli juurde 2cm kliirensit, lamavad politseinikud kulusid madalamaks ja spidomeeter räägib nüüd sama dialekti GPS-iga.
Kui asjandus foorumi kontekstis liiga moodne, eks siis moderaatorid saavad teema kustutada vms. Ise julgen arvata, et redelraamil talasildadega ja kangist sikutatava vahekastiga ning klassikalise tomatiga vabalthingitseva bensumootori otsas pole just päris kosmosetehnikaga tegemist
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
Too ju Kole kõnnumal kulgeja, nigu tellisest välja raiutud. Aga edu selle vahavqa aparaadiga
Veel pole maha löödud
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Milline veoskeem sellel on? Sillalukke, keskdifrit ja selle lukku? Või on tüüpiline diagonaalis kaherattaveoga?
Postitused: 2,511
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
(18-11-2020, 19:53 PM)Romka Kirjutas: Milline veoskeem sellel on? Sillalukke, keskdifrit ja selle lukku? Või on tüüpiline diagonaalis kaherattaveoga?
2H-4H-4L null keskdifrit ja hämmastavalt võimekas "elektrooniline difrilukk". Isegi asfaldirehviga ronib ikka vägagi hästi. Interneeduses ka piisavalt videoteste, mille põhjal võib väita, et purjetab samal regatil Wranku Rubicon-i ja G-mersuga. Endal plaanis mõlemasse silda ARB-d sisse süstida, a ei raatsi seda enne garantiiaja lõppu väga teha. Mudasse uputamiseks pole see elektroonikamäng selgesti mõeldud aga igal muul tuhandel juhul sõidab kaugemale vast kõigist tehasemaasturitest peale eelmainitud kahe suverääni.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 3,661
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
18-11-2020, 20:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-11-2020, 20:47 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
(18-11-2020, 18:27 PM)DevilDeVille Kirjutas: Kui asjandus foorumi kontekstis liiga moodne, eks siis moderaatorid saavad teema kustutada vms.
Põhiküsimus on, kus on projekt, et liikmete projektide alla passiks. Lähened masinale plaaniga seda mingist otsast digimuundama hakata, on projekt ja kolime ringi - praegu olgu siin Kkk-nurgas häbenemas
kuigi koleduse ja kasti osas on tegemist alaväärse masinaga...
21saj kaubikute (ma ei pea silmas Ivecot) õli ja pirnide vahetamised jäid kord poolkogemata projektide alla seda alajaotust devalveerima. Õnneks said neil vist õlid ja pirnid vahetatud ning ka vajalikud ledbarid külge - projektiosakond on nüüdseks ikka oma nime vääriline. See on hea kurss.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 2,070
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
On natuke rohkem infot selle kohta, et kuidas see siis täpselt nii läks? 2019 paisati müüki, sest vastas EU normidele ja kõik oli korras. Aga juba vist sama aasta sees avastati, et ikkagi Eurooplase jaoks see auto ei kõlba ning korjati müügist ära?
Postitused: 2,511
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
"Väärtuspõhised" jewroliidu kretiinid keerasid aututootjale keskmise saastepiiri nii ilusaks, et Suzuki otsustas lihtsalt lõpetada. Hetkel saab maaletoojale esitada järgmiseks aastaks eeltellimusi kaubikuversioonile, millel vaid kaks eesmist istet ja jäik koeravõre. Lisaks jääb mulje, et kaubikule ei saa vähemalt siinmail ka normaalset varustust, elik ledtulesid, multimeediat, automaatkasti, automaatset kliimaseadet.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 2,511
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
(19-11-2020, 15:09 PM)MeelisV Kirjutas: (18-11-2020, 21:26 PM)DevilDeVille Kirjutas: "Väärtuspõhised" jewroliidu kretiinid keerasid aututootjale keskmise saastepiiri nii ilusaks, et Suzuki otsustas lihtsalt lõpetada. Hetkel saab maaletoojale esitada järgmiseks aastaks eeltellimusi kaubikuversioonile, millel vaid kaks eesmist istet ja jäik koeravõre. Lisaks jääb mulje, et kaubikule ei saa vähemalt siinmail ka normaalset varustust, elik ledtulesid, multimeediat, automaatkasti, automaatset kliimaseadet.
saan aru, et see on lausa tagapingiga pereauto mitte praegu pakutav kaubik oma 2 kohaga ?
päriselus mõnusalt "nunnu" asi
täna kaubikuna saadav pole mulle
aga usun et turgu võiks ju olla metsa, jahi ja muidu meestele kellel teepealt maha väheste asjadega on vaja minna
See konkreetne on, jah, üks nendest vist neljateistkümnest, mis jõuti siinsetele kannatlikele tellijatele kättetoimetada veel neljakohalistena. Seda pole taiband küsida, et paljud on kepikastiga ja paljudel vahetavad käike päkapikud. Kusjuures need neli kohta on ka reaalselt kasutatavad, elik neli minusugust 191 cm ja 100-115 kg olevust saab panna sisse istuma nii, et keegi kohe surema ei hakka. Vahepeatusteta ilmselt ispaaniasse ei tikuks nii sõitma, pealegi on pagasiruum arusaadavalt olematu nelja istuja korral. Tegelikult vist läeb kandevõime ka kenasti lõhki
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
törts vanemal versioonil (1.3 bens ja tomatkast) lagunes vanaduses miski esisilla lüljumise sisteemis.
sai hangitud käsitsikeeratavad rummulukud ette. aga aparaat kulges põllul-metsas-lumes-mudas palja
tagaveoga ka muretult ja läks hulk aega hiljem uuele omanikule ilma kordagi rummulukke kasutamata.
masina kurvivõtmise võimekus oli minu julgusest palju suurem.
kiidan ostu ja head maitset!
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Paljud tahavad sellest "punnist" saada sama laksu mis "G" mersust. See on nišši auto. Jätaks kohe kõrvale need kaaluvõrdlused ja teljekoormused.
Mul on ühel tuttaval ja vennel sellised koned.
Vennas käib tööle sellega. On kopamees. Kopaga sõidab soo peale Jimmi plaadipeal slepis. Õhtul laseb rehvid tühjaks ja kolistab mitu kilti mööda raba teepeale. Ja see Jimmi on võimeline tühjade kummidega sõitma seal kus pardid ujuvad. Ükski teine neljaveoline pole selleks võimeline. Jimmiga kannatab kaasa võtta soo peale ka kopale päeva kütte.
Tuttava sai selle salatirohelisena suvel kätte ja teine nädal läks kuhugile mudarallile kestvussõitu tegema. Nii mõnigi ütles selle peale, et lollakas.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 2,070
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Talv tulekul. Kui mingil põhjusel lund peaks sadama, siis see esimene numbrimärk jääb küll kuhugi hange maha. Õige laiusega numbrimärk sobiks sinna paremini, aga ka selle puhul saaks vast asja paremaks kui natuke üles poole tõsta, nii et alt üle serva ei oleks.
Postitused: 2,511
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
19-11-2020, 22:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-11-2020, 22:39 PM ja muutjaks oli
DevilDeVille.)
(19-11-2020, 17:06 PM)olli Kirjutas: Talv tulekul. Kui mingil põhjusel lund peaks sadama, siis see esimene numbrimärk jääb küll kuhugi hange maha. Õige laiusega numbrimärk sobiks sinna paremini, aga ka selle puhul saaks vast asja paremaks kui natuke üles poole tõsta, nii et alt üle serva ei oleks.
Keicarile ei sobi see lai nummer kohe mitteteps, nagu imikule annaks liitrise õllekannu kätte
A number saab loomulikult parema koha, lihtsalt see laia numbri alus ei ole nõus irduma ilma stanget eemaldamata ja laisa inimesena jätaks selle vintsipaigalduse ajaks. Mitte, et ta suvalise hallmetallikdiisli mõistes päiksesirmi kohal ei paikneks hetkel.
Edith, pealegi on winterbeateriks vulva 940...
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 79
Teemad: 3
Liitus: Jan 2020
Maine:
1
Kas kuuldused G mersu ja Defeka paketist vastavad tõele? Midagi mainiti, et neile sai tellida.
Postitused: 2,511
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
(20-11-2020, 18:52 PM)andresp Kirjutas: Kas kuuldused G mersu ja Defeka paketist vastavad tõele? Midagi mainiti, et neile sai tellida.
On jah suht loogilise kujuga Damd-i Little G ja Little D, lisaks veel mingeid tegijaid. Maitse asi, ise eelistan ekvivalente pigem tõstesarjale, vintsile, pantseritele, kivilibistajatele ja lukkudele kulutada. Katuseraamile ilmselt kah.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 5,281
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Sama siin, need jimnyd näevad ikka maru head välja ja seejuures veel täiesti sõidetavad mitte nagu eelmise generatsiooni defender...
Kandilised autod meeldivad ja endalgi igapäeva auto on disaineril joonlauaga joonistatud...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB