Iina Luaz ehk 2020 Suzuki Jimny "Rabtus"
#1

   
   
Kuna tegemist siinmail umbes sama defitsiitse asjaga, nagu kiikhobuse fekaal, siis tutvustame siinkohal ka KKK veeremi kõige värskema aastaarvuga erimit. Tellitud sai ta kohe, kui tekkis proovisõiduvõimalus, nimelt oli kriitiline küsimus tuppamahtumine (eelmine põlvkond on meiesugustele tiba ahtake). Proovisõit kinnitas, et lisaks ruumikasutusele on ka kasutusomadustes toimunud kvalitatiivne hüpe ja nii ta tehases järjekorda pandi millalgi 2019 aasta alul. Kätte anti 2020 veebruaris. Algselt värvitooniks Jungle Green ehk RMKroheline, poe väravast sõitis asi otse kleepimisse ja nüüd värvitooniks midagi Olive Drab-i sarnast 3M-i valikust. Oma koha leidsid ka eRreMmKaa Lageraiedivisioni vapilooma kujutised ning enesestmõistetavalt klubilist kuuluvust tähistav kleepmärk. Tänasega said lõpuks alla ka uued jalavarjud, millest tingituna tehtud kartuliga paar piltigi loomakese kehtivast väljanägemisest. Tehase 5,5Jx15" võluveljodele on istutatud üsna asfaldimaitselised 195/80R15 papud. Asenduseks sai otse mikistanist omastatud American Racing-u AR923 8Jx15" (mis jõudsid siia maanurka pea aasta enne autot ennast) ja nendele venitatud BFGoodrich-i All-Terrain T/A KO2-ed mõõdus 235/75R15. Positiivne on nende jalavarjude juures see, et vägeva iina detsibellimõõturi jutujärgi sisemüra võrreldes tehase asfaldilembeste papudega ei kasvanud, samas tuli juurde 2cm kliirensit, lamavad politseinikud kulusid madalamaks ja spidomeeter räägib nüüd sama dialekti GPS-iga.

   
   



Kui asjandus foorumi kontekstis liiga moodne, eks siis moderaatorid saavad teema kustutada vms. Ise julgen arvata, et redelraamil talasildadega ja kangist sikutatava vahekastiga ning klassikalise tomatiga vabalthingitseva bensumootori otsas pole just päris kosmosetehnikaga tegemist Wink

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#2

Too ju Kole kõnnumal kulgeja, nigu tellisest välja raiutud. Aga edu selle vahavqa aparaadiga

Veel pole maha löödud
Vasta
#3

Milline veoskeem sellel on? Sillalukke, keskdifrit ja selle lukku? Või on tüüpiline diagonaalis kaherattaveoga?
Vasta
#4

(18-11-2020, 19:53 PM)Romka Kirjutas:  Milline veoskeem sellel on? Sillalukke, keskdifrit ja selle lukku? Või on tüüpiline diagonaalis kaherattaveoga?
2H-4H-4L null keskdifrit ja hämmastavalt võimekas "elektrooniline difrilukk". Isegi asfaldirehviga ronib ikka vägagi hästi. Interneeduses ka piisavalt videoteste, mille põhjal võib väita, et purjetab samal regatil Wranku Rubicon-i ja G-mersuga. Endal plaanis mõlemasse silda ARB-d sisse süstida, a ei raatsi seda enne garantiiaja lõppu väga teha. Mudasse uputamiseks pole see elektroonikamäng selgesti mõeldud aga igal muul tuhandel juhul sõidab kaugemale vast kõigist tehasemaasturitest peale eelmainitud kahe suverääni.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#5

(18-11-2020, 18:27 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Kui asjandus foorumi kontekstis liiga moodne, eks siis moderaatorid saavad teema kustutada vms.
Põhiküsimus on, kus on projekt, et liikmete projektide alla passiks. Lähened masinale plaaniga seda mingist otsast digimuundama hakata, on projekt ja kolime ringi - praegu olgu siin Kkk-nurgas häbenemas Big Grin
kuigi koleduse ja kasti osas on tegemist alaväärse masinaga...

21saj kaubikute (ma ei pea silmas Ivecot) õli ja pirnide vahetamised jäid kord poolkogemata projektide alla seda alajaotust devalveerima. Õnneks said neil vist õlid ja pirnid vahetatud ning ka vajalikud ledbarid külge - projektiosakond on nüüdseks ikka oma nime vääriline. See on hea kurss.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#6

On natuke rohkem infot selle kohta, et kuidas see siis täpselt nii läks? 2019 paisati müüki, sest vastas EU normidele ja kõik oli korras. Aga juba vist sama aasta sees avastati, et ikkagi Eurooplase jaoks see auto ei kõlba ning korjati müügist ära?
Vasta
#7

"Väärtuspõhised" jewroliidu kretiinid keerasid aututootjale keskmise saastepiiri nii ilusaks, et Suzuki otsustas lihtsalt lõpetada. Hetkel saab maaletoojale esitada järgmiseks aastaks eeltellimusi kaubikuversioonile, millel vaid kaks eesmist istet ja jäik koeravõre. Lisaks jääb mulje, et kaubikule ei saa vähemalt siinmail ka normaalset varustust, elik ledtulesid, multimeediat, automaatkasti, automaatset kliimaseadet.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#8

Nagu kaks tilka vett...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Do'nt panic
Vasta
#9

(18-11-2020, 21:26 PM)DevilDeVille Kirjutas:  "Väärtuspõhised" jewroliidu kretiinid keerasid aututootjale keskmise saastepiiri nii ilusaks, et Suzuki otsustas lihtsalt lõpetada. Hetkel saab maaletoojale esitada järgmiseks aastaks eeltellimusi kaubikuversioonile, millel vaid kaks eesmist istet ja jäik koeravõre. Lisaks jääb mulje, et kaubikule ei saa vähemalt siinmail ka normaalset varustust, elik ledtulesid, multimeediat, automaatkasti, automaatset kliimaseadet.

saan aru, et see on lausa tagapingiga pereauto mitte praegu pakutav kaubik oma 2 kohaga ?
päriselus mõnusalt "nunnu" asi 
täna kaubikuna saadav pole mulle
aga usun et turgu võiks ju olla metsa, jahi ja muidu meestele kellel teepealt maha väheste asjadega on vaja minna
Vasta
#10

(19-11-2020, 15:09 PM)MeelisV Kirjutas:  
(18-11-2020, 21:26 PM)DevilDeVille Kirjutas:  "Väärtuspõhised" jewroliidu kretiinid keerasid aututootjale keskmise saastepiiri nii ilusaks, et Suzuki otsustas lihtsalt lõpetada. Hetkel saab maaletoojale esitada järgmiseks aastaks eeltellimusi kaubikuversioonile, millel vaid kaks eesmist istet ja jäik koeravõre. Lisaks jääb mulje, et kaubikule ei saa vähemalt siinmail ka normaalset varustust, elik ledtulesid, multimeediat, automaatkasti, automaatset kliimaseadet.

saan aru, et see on lausa tagapingiga pereauto mitte praegu pakutav kaubik oma 2 kohaga ?
päriselus mõnusalt "nunnu" asi 
täna kaubikuna saadav pole mulle
aga usun et turgu võiks ju olla metsa, jahi ja muidu meestele kellel teepealt maha väheste asjadega on vaja minna
See konkreetne on, jah, üks nendest vist neljateistkümnest, mis jõuti siinsetele kannatlikele tellijatele kättetoimetada veel neljakohalistena. Seda pole taiband küsida, et paljud on kepikastiga ja paljudel vahetavad käike päkapikud. Kusjuures need neli kohta on ka reaalselt kasutatavad, elik neli minusugust 191 cm ja 100-115 kg olevust saab panna sisse istuma nii, et keegi kohe surema ei hakka. Vahepeatusteta ilmselt ispaaniasse ei tikuks nii sõitma, pealegi on pagasiruum arusaadavalt olematu nelja istuja korral. Tegelikult vist läeb kandevõime ka kenasti lõhki Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#11

vaatsin seda olematut numbrit ja mõtlesin siis nii 
juht on tühimassi osa vist ~75kg osas  ?
250kg kandevõimet jagame 3-le saame suht sarnase numbri ehk mingi 4x80 kg saab seal istuda aga õlu ja burger on liiast
pannes sinna aga 2x100 kg ette istuma jääb taha vaid 125kg alles kas siis ühele mehele või kahele lapsele  Toungue

pagas tuleb haagisega sappa võtta 

siis pole midagi põdeda, et pereautona enam ei saa ehk kaubikuna ongi paras punn.
Vasta
#12

törts vanemal versioonil (1.3 bens ja tomatkast) lagunes vanaduses miski esisilla lüljumise sisteemis.
sai hangitud käsitsikeeratavad rummulukud ette. aga aparaat kulges põllul-metsas-lumes-mudas palja
tagaveoga ka muretult ja läks hulk aega hiljem uuele omanikule ilma kordagi rummulukke kasutamata.
masina kurvivõtmise võimekus oli minu julgusest palju suurem.
kiidan ostu ja head maitset!
Vasta
#13

Paljud tahavad sellest "punnist" saada sama  laksu mis "G" mersust.  See on nišši auto. Jätaks kohe kõrvale need kaaluvõrdlused ja teljekoormused. 

Mul on ühel tuttaval ja vennel sellised koned.
 Vennas käib tööle sellega. On kopamees. Kopaga sõidab soo peale Jimmi plaadipeal slepis. Õhtul laseb rehvid tühjaks ja kolistab mitu kilti mööda raba teepeale. Ja see Jimmi on võimeline tühjade kummidega sõitma seal kus pardid ujuvad. Ükski teine neljaveoline pole selleks võimeline. Jimmiga kannatab kaasa võtta soo peale ka kopale päeva kütte. 

Tuttava sai selle salatirohelisena  suvel  kätte ja teine nädal läks kuhugile mudarallile  kestvussõitu tegema. Nii mõnigi ütles selle peale, et lollakas.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#14

Talv tulekul. Kui mingil põhjusel lund peaks sadama, siis see esimene numbrimärk jääb küll kuhugi hange maha. Õige laiusega numbrimärk sobiks sinna paremini, aga ka selle puhul saaks vast asja paremaks kui natuke üles poole tõsta, nii et alt üle serva ei oleks.
Vasta
#15

(19-11-2020, 17:06 PM)olli Kirjutas:  Talv tulekul. Kui mingil põhjusel lund peaks sadama, siis see esimene numbrimärk jääb küll kuhugi hange maha. Õige laiusega numbrimärk sobiks sinna paremini, aga ka selle puhul saaks vast asja paremaks kui natuke üles poole tõsta, nii et alt üle serva ei oleks.
Keicarile ei sobi see lai nummer kohe mitteteps, nagu imikule annaks liitrise õllekannu kätte Smile A number saab loomulikult parema koha, lihtsalt see laia numbri alus ei ole nõus irduma ilma stanget eemaldamata ja laisa inimesena jätaks selle vintsipaigalduse ajaks. Mitte, et ta suvalise hallmetallikdiisli mõistes päiksesirmi kohal ei paikneks hetkel.

Edith, pealegi on winterbeateriks vulva 940...

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#16

Kas kuuldused G mersu ja Defeka paketist vastavad tõele? Midagi mainiti, et neile sai tellida.
Vasta
#17

(20-11-2020, 18:52 PM)andresp Kirjutas:  Kas kuuldused G mersu ja Defeka paketist vastavad tõele? Midagi mainiti, et neile sai tellida.
On jah suht loogilise kujuga Damd-i Little G ja Little D, lisaks veel mingeid tegijaid. Maitse asi, ise eelistan ekvivalente pigem tõstesarjale, vintsile, pantseritele, kivilibistajatele ja lukkudele kulutada. Katuseraamile ilmselt kah.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#18

(20-11-2020, 20:26 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(20-11-2020, 18:52 PM)andresp Kirjutas:  Kas kuuldused G mersu ja Defeka paketist vastavad tõele? Midagi mainiti, et neile sai tellida.
On jah suht loogilise kujuga Damd-i Little G ja Little D, lisaks veel mingeid tegijaid. Maitse asi, ise eelistan ekvivalente pigem tõstesarjale, vintsile, pantseritele, kivilibistajatele ja lukkudele kulutada. Katuseraamile ilmselt kah.

Siit siis saab: https://jimnystyle.com/collections/body-kits
Vasta
#19

Kui rääkida selle auto sobivusest siia teemasse, siis olen ka mina seda meelt, et absoluutselt ei sobi siia- minu meelest on tegu ühe lahedama välimusega maasturiga, mida praegusel ajal tänavapildis näha võib Cool Kuigi ütlen ausalt, et ma isegi ei teadnud, et selline asi üldse olemas on.
Vasta
#20

Sama siin, need jimnyd näevad ikka maru head välja ja seejuures veel täiesti sõidetavad mitte nagu eelmise generatsiooni defender...
Kandilised autod meeldivad ja endalgi igapäeva auto on disaineril joonlauaga joonistatud...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne