07-12-2020, 20:55 PM
Kurjam, siin küll ilma roolivõimuta hakkama ei saa, ilmagi pead tavaliste ratastega ettevaatlik olema.
(07-12-2020, 23:07 PM)v6sa Kirjutas: See püsib vist paremini pinnal, kui inimene.
(07-12-2020, 21:21 PM)muska71 Kirjutas: karkatitsa valmis ja võib talvel peipsile kalale minna
(07-12-2020, 23:42 PM)meli666 Kirjutas:(07-12-2020, 23:07 PM)v6sa Kirjutas: See püsib vist paremini pinnal, kui inimene.
Tahaks loota. Ja kui mitte, siis T-150K originaal topeltrataste võrud ja kinnitused on olemas.
...
(09-12-2020, 20:35 PM)v6sa Kirjutas: Kaua sealkandis aega võtab, et -10 kandev pind tekiks? Ehk kas varsti saab originaalid alla tagasi panna Suurte Koormate veoks?
(10-12-2020, 01:17 AM)Daff Kirjutas: Venemaal kuliibinid ehitavad 25/16 alla UAZ sõjaväevariandi esisildu. Ägedad projektid.
(09-12-2020, 21:28 PM)meli666 Kirjutas: ...
Lumega pole nende laiade papudega nagunii miskit peale hakata, näinud kui abitu võib sõkutud lumel põka olla.
Tuttav pakkus just, et miskine vedav esisild hüdromootorilt ringiaetav.
...
(10-12-2020, 09:52 AM)v6sa Kirjutas:(09-12-2020, 21:28 PM)meli666 Kirjutas: ...
Lumega pole nende laiade papudega nagunii miskit peale hakata, näinud kui abitu võib sõkutud lumel põka olla.
Tuttav pakkus just, et miskine vedav esisild hüdromootorilt ringiaetav.
...
Kettidest veoratastel on rohkem abi. Säärastest korralikest, nelikantlüli ja jääkrihvidega asjadest. Mingid suvalised lehmapäitsed suurt ei aita.
Vedav esisild lisab samas kaalu ette - saab muretumalt koormaga manööverdada. Pehmes ukerdamiseks ei ole ka ülekannete paikaajamine hädavajalik.
(10-12-2020, 12:12 PM)unimüts Kirjutas: Poisid te unustate vaid ühe asja ära. T25 on originaalis suurte/kitsaste ratastega MOTOPLOKK.
...