T-25´'le laiemad rattad

Kurjam, siin küll ilma roolivõimuta hakkama ei saa, ilmagi pead tavaliste ratastega ettevaatlik olema.
Vasta

karkatitsa valmis ja võib talvel peipsile kalale minna  Big Grin Toungue
Vasta

Vastupidavusest võin niipalju kaasa rääkida et poisikesena mul t16 all olid ja ära ei murdnud õnneks midagi,  käise polte tuleb jälgida aga neid peab jälgima ka tavalise rehviga.  
Rõhku on sisse vaja paar punnpõsetäit et rehv velje peal püsiks. Ck 5 rehvidega poleks üldse lohvi sisse vaja kui rehv randi peal püsiks ainult. 

Teinekord on laia rattaga isegi kergem rooli keerata kui orginaalse külvikukettaga...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Usun, et kibedama käiguga vastu kasvavat jämedamat puud rattaga sõites võib käistele haiget teha küll.
Aga rahulikult õiendades peaks kestma.
Tunduvad jah laiad rattad ja oleks nagu teab mis murdmine ja veovõime.
Reaalsus on väikse kogemusega selline. Mul üks selline murupind järsema nõlvaga. Tulin sealt nende laiade ratastega üles ja jeeli jeeli. Lihtsalt kraapis ja kraapis.
Ehk siis tõde see, et kui raskust peal pole, siis lai ratas teab mis haakumisega pole. Seega ka käistel kergem.
Teine põkats 9.5 originaalrehvidega tuli sealt kallakust ilma jälgi jätmata üles.
Vasta

Pidamist saad juurde, kui krihvidel tagaservad maha lõikada. See tuleb küll vastupidavuse arvelt, aga paljukest see põksinäks ikka sõidab. NIng nagu ütlesid - kui ää ikaldab, võtad järgmise.

Rehvirõhk on hea küsimus. Kui korraliku rõhuga on peale surutud (no 2 bar näiteks) ja mõnda aega olnud, siis võiks mingi 0,5 peal küll püsida. A kust saad manomeetri, milles see 0,5 oleks mõõtepiirkonna keskel...

See püsib vist paremini pinnal, kui inimene. Cool
Vasta

(07-12-2020, 23:07 PM)v6sa Kirjutas:  See püsib vist paremini pinnal, kui inimene. Cool

Tahaks loota. Ja kui mitte, siis T-150K originaal topeltrataste võrud ja kinnitused on olemas. Lisarattaid küll veel pole ja loodan et nii hulluks asja ajama ei pea ka.
Aga mul üks mädapealne kaasik, kus kummikuga vajub ikka päris hästi. Ka praegu, kuigi vett on tänase kuupäeva aja kohta vähe.
CK-4 rehvidega ei olnud lootust, korra paar kandis läbi sõita. Siis hakkas sisse lõikama.
Vat kurivaim, kliima soojenemine. Aastat kümme tagasi sai originaal pitsalõikuritega seal asjatatud. Maapind kõvasti läbi külmunud ja nagu betooni peal sai õiendada.
Vasta

Lase rõhk nii maha,et 3 krihvi maha puutub ja anna minna.
Vasta

Ei muutu see rehvikuju väga oluliselt T25 all isegi kui üldse õhku sisse ei löö. Ck-5 rehvid veel paksema seinaga ja need nagu raudrattad põksi all...  Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(07-12-2020, 21:21 PM)muska71 Kirjutas:  karkatitsa valmis ja võib talvel peipsile kalale minna  Big Grin Toungue

Käis sarnane mõte peast läbi, nüüd vaja rataste külge traktor ka ehitada Smile
Vahejupp teha, mis sobib bolt-on süsteemis lautade ümber vedelevate tasuta ratastega, see oli parim antud projektülesande juures.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

https://www.youtube.com/watch?v=kaKPKHrl...CombatCrew
siit saab suht sarnase traktori läbivust, ehitamist jne vaadata, kui huvi.
Vasta

Kui aus olla, siis ei saa. Nagu siga ja kägu. Ühel kõvad tahmarattad lihtsalt selleks, et odavam ja suurem oleks, teisel 4vedu ja madalsurverehvid, et läbivus hea oleks..
Vasta

(07-12-2020, 23:42 PM)meli666 Kirjutas:  
(07-12-2020, 23:07 PM)v6sa Kirjutas:  See püsib vist paremini pinnal, kui inimene. Cool

Tahaks loota. Ja kui mitte, siis T-150K originaal topeltrataste võrud ja kinnitused on olemas.
...

Seda peab kohe arvutama, äkki püsib isegi vee peal topeltratastega. Teemaväline, aga samast ooperist:  
Vasta

Esirattad said ka valmis. 12-16 velg sai seest puhtaks lõigatud ja nüüd mugavam põkatsi külge rattaid kinnitada.
   

Rehvid said kõige viletsamad varudest võetud, natuke paigata ja käivad veel aastaid. Rõhk sai 1Bar sisse.
   

Muidu neid 12-16 rehve on kahte sorti. Ümaramad ja kandilised. Said ümaramad, peaks kergem keerata olema.
   

Pehme peal sai sõitu ka tehtud. Võib täitsa rahule jääda. Kummikuga kusjuures vajutab sügavama jälje sisse jalaga.
Rool raskem keerata ei ole, vähemalt märgatavat vahet ei tunneta.
Ainult pea 2meetrit laiust tingib selle, et kust muidu sai läbi poetud CK-4 rehvidega, siis nüüd vaja laiendada teid.
Eks elu näita, kuidas ja mis vastu peab.
Homsest plaanis vedama puid hakata.
   
Vasta

Täitsa vaffa põksinäks laiade lestadega. Vaid lehvivad kõrvad on puuduWink

Kaua sealkandis aega võtab, et -10 kandev pind tekiks? Ehk kas varsti saab originaalid alla tagasi panna Suurte Koormate veoks?
Vasta

(09-12-2020, 20:35 PM)v6sa Kirjutas:  Kaua sealkandis aega võtab, et -10 kandev pind tekiks? Ehk kas varsti saab originaalid alla tagasi panna Suurte Koormate veoks?

Kui lund ei tule, siis sambla alla turvalises mõttes nädal vast. Täna saigi enamus radasid sisse sõidetud, kus vaja toimetada. Pressib samblakihi kokku ja külm läheb juurde maale.
Kui aga viskab paksema lumekihi, siis ei tee ka -20 nädalane külm midagi.
Lumega pole nende laiade papudega nagunii miskit peale hakata, näinud kui abitu võib sõkutud lumel põka olla.
Tuttav pakkus just, et miskine vedav esisild hüdromootorilt ringiaetav. Noh, peagi ju just tagumiste ratastega sünkroonis olema. Lihtsalt, kui tagumised enam ei liiguta, siis momendiks aitama.
Ilmselt oleks sellest suur abi, aga tööd sellega ka on. Teagi, mis sild hästi sobiks.
Vasta

Venemaal kuliibinid ehitavad 25/16 alla UAZ sõjaväevariandi  esisildu. Ägedad projektid.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(10-12-2020, 01:17 AM)Daff Kirjutas:  Venemaal kuliibinid ehitavad 25/16 alla UAZ sõjaväevariandi  esisildu. Ägedad projektid.

https://fermer.ru/forum/t-25t-30-kluby-l...323?page=4

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(09-12-2020, 21:28 PM)meli666 Kirjutas:  ...
Lumega pole nende laiade papudega nagunii miskit peale hakata, näinud kui abitu võib sõkutud lumel põka olla.
Tuttav pakkus just, et miskine vedav esisild hüdromootorilt ringiaetav.
...

Kettidest veoratastel on rohkem abi. Säärastest korralikest, nelikantlüli ja jääkrihvidega asjadest. Mingid suvalised lehmapäitsed suurt ei aita.

Vedav esisild lisab samas kaalu ette - saab muretumalt koormaga manööverdada. Pehmes ukerdamiseks ei ole ka ülekannete paikaajamine hädavajalik.
Vasta

(10-12-2020, 09:52 AM)v6sa Kirjutas:  
(09-12-2020, 21:28 PM)meli666 Kirjutas:  ...
Lumega pole nende laiade papudega nagunii miskit peale hakata, näinud kui abitu võib sõkutud lumel põka olla.
Tuttav pakkus just, et miskine vedav esisild hüdromootorilt ringiaetav.
...

Kettidest veoratastel on rohkem abi. Säärastest korralikest, nelikantlüli ja jääkrihvidega asjadest. Mingid suvalised lehmapäitsed suurt ei aita.

Vedav esisild lisab samas kaalu ette - saab muretumalt koormaga manööverdada. Pehmes ukerdamiseks ei ole ka ülekannete paikaajamine hädavajalik.


Poisid te unustate vaid ühe asja ära. T25 on originaalis suurte/kitsaste ratastega MOTOPLOKK.

Praegu maadlete laiade tagaratastga. Siis maadlete vedava esisillaga, siis maadlete mootori jõuetusega, Siis käigukastis reversploki vastupidavusega ja lõpuks tagasillaga.
Kas kellegil on lihtsalt liiga palju vaba aega? Või tahetakse tõesti nooruses enda tervist ehituse peale tuksi keerata (räägin kogemusest) ?


Äkki oleks mõtekam ikkagi õigem algtoorik võtta, millel ei teki iga asja lisamisega uusi hädasid...

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(10-12-2020, 12:12 PM)unimüts Kirjutas:  Poisid te unustate vaid ühe asja ära. T25 on originaalis suurte/kitsaste ratastega MOTOPLOKK.

...

Loe isand Meli algset küsimust leht tagasi - tema ja mina oleme mõlemad väga teadlikud antud toormaterjali piiratusestWink Aga ka neis piirides on võimalikud järeleaitamistunnid konkreetsete oludega kohandumiseks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne