Lada 2107

(12-12-2020, 18:07 PM)Mahno Kirjutas:  Võib-olla oleks siiski mõistlik ajastukohaste logaritega end vaevata, kuivõrd hetkel on masin ilus, aga soolaga kaob see ilu kiirelt.

Sool soolaks, kesse vanakest ikka soolab, aga vast ongi paslik küsida kuidas täna suhtuda nendesse järelpaigaldatud logaritesse. Kindel see, et tegu on ajastukohase ekuipmendiga, aga tehasest tulid nad siiski ilma.

Meenub, et üks esimesi oste kroonide eest olid mul sappari esilogarid. Hiiumaalt ETK poest, maksid veits alla kahe krooni. Krt, ise ka ei usu.
Vasta

Kui sinna üldse midagi panna, siis ilma kruviauke tekitamata. Saab järgmise musta numbri komisjoni ajaks eemaldada. Sellised

https://lokari.odoo.myyntivoima.fi/shop/...rib=1-2621

istuvad mäletamist mööda ilma ühtegi auku puurimata.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

kui koopad värvi lähevad,siis võiks juba vedrud ka üle värvida
Vasta

(12-12-2020, 18:33 PM)Marko Kirjutas:  Kui sinna üldse midagi panna, siis ilma kruviauke tekitamata. Saab järgmise musta numbri komisjoni ajaks eemaldada. Sellised

https://lokari.odoo.myyntivoima.fi/shop/...rib=1-2621

istuvad mäletamist mööda ilma ühtegi auku puurimata.
istuvad ilma kruvideta,kuid vaja spets klambreid
Vasta

Vist jätan logarid ära aga otsustan pärast survepesu. Muidugi talvel sõitma ei hakka, arvatavasti 01 mai - 30 sept. Talvekumme muretsema ei hakka. Rohkem nostalgia laks noorpõlve mälestuseks kui sai 011, 08 ja 06-ga ringi kärutatud, ehk aastatel 1982 - 1989. Head ajad olid, vähemalt minu jaoks.
Vasta

(12-12-2020, 19:37 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kui koopad värvi lähevad,siis võiks juba vedrud ka üle värvida
See ei ole nalja teema.
Vasta

Seda enam, kui minu mälu järgi olid VAZ-i vedrud värvitud tugeva plastja värviga.
Vasta

et siis nagu vedrude värvimine on keelatud või Rolleyes
Vasta

(13-12-2020, 20:29 PM)sturmbannführer Kirjutas:  et siis nagu vedrude värvimine on keelatud või Rolleyes
Kindlasti mitte.
Aga enne värvimist tuleb teha korralik eeltöö ja katta tugeva värviga.
Kui värvida ei viitsi, siis võib ka uued osta Smile
Vasta

Just värvi järgi neid eristati minu mäletamist mööda.
Vasta

Täpsemini markeeringu järgi. 

https://www.ladaklubi.ee/foorum/viewtopic.php?t=2875
Vasta

Said siis tehase poolt ettenähtud originaal veljed alla. Kuna auto oli kaua seisnud ja kummid lohku vajunud, siis sai 2,5 atm. sisse löödud, vast võtavad õige vormi tagasi. Homme sõidan Võrru, värvi parandusele, eks siis näha. Ei taha kumme ära ka vahetada, on teised ehtsad MADE IN USSR omad ja paistavad vähe kasutatud ka. Külgedel kõik nibud veel alles.
   
   
Vasta

Kui vaja siis mul on üks selline tuttuus rehv üleliigne.
Lisaks sellele on üks kasutamata komplekt logareid.
Vasta

Rehvid erinevad? Lisaks vale mõõt?
Mis rehvimõõt teh.passis on?
Vasta

(15-12-2020, 23:10 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Rehvid erinevad? Lisaks vale mõõt?
Mis rehvimõõt teh.passis on?
Erinevad? Vahetuse ajal küll aru ei saanud. Teh. passi pole veel. Vene omas kummi mõõte pole.
Vasta

Mis rehvidesse puutub, siis nagu ma oma tatiajast mäletan, olid 05-07-l hoopis teistsuguse mustriga (neil oli lausa mingi mustri moodi muster) kui muudel mudelitel. Isal oli 01 ja sellel oli selline muster nagu Formika pandud esimesel pildil- selline siksak, teisest pildist ei saa hästi aru, milline muster on.
Vasta

(15-12-2020, 23:10 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Rehvid erinevad? Lisaks vale mõõt?
Mis rehvimõõt teh.passis on?

Nuta või naera, aga pildilt on tõesti rehvid nigut siga ja kägu. Audentne nõuka värk Smile
Vasta

Vanainimese töntsile silmale tundub nagu üks rehv oleks diagonaal ja teine radiaal.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(16-12-2020, 01:07 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Vanainimese töntsile silmale tundub nagu üks rehv oleks diagonaal ja teine radiaal.
Mõlemad peaksid ikka radiaalrehvid olema. Auto all esimene rehv on 2103 "originaalrehv" ИЯ-170 ning tagumine on 1980. aastal gosti järgi tootmisesse läinud rehv МИ-16. Mõlemate mõõt on 165/80 ja nt. 2106* Žiguliid tulid tehasest 1980? kuni ca. 1984/5? väidetavalt mõlemate rehvidega vastavalt sellele, et mida alla panna oli. Enne seda oli ainult ИЯ-170 ja pärast vastavalt МИ-16.

Diagionaalrehvi puhul oleks tegu 2101 "originaalrehviga" И-151, aga selle mõõt on 155/80 ning ka muster oleks antud auto all olevatest radiaalrehvidest erinev.

See kõik kehtib  juhul kui tegu pole protirehvidega. Viimaste puhul olen näinud, et mustrid ja rehvimargid küljel jooksevad läbisegi nii nagu protitehases juhtus.

EDIT: Tõenäoliselt võis ИЯ-170 kasutamise lõpp tehases olla seotud 1984. aastal VAZ 2103* tootmisest mahaminekuga.
Vasta

Aga ,,kaabud,, küll ,,ansamblisse,, ei lähe.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 33 külali(st)ne