30-01-2021, 11:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2021, 16:43 PM ja muutjaks oli Raivo.)
1930a soomekeelne Buick reklaam ütleb 132´´ teljevaheks 3,35m.
Enamus piltidel olevaid masinaid on plekkvelgedega ja rehvid 132´´ variandil 19 x 6,50.
Selle vene joonise pealt ma seda 19´´ mõõtu ei leia, kus kohast see tuli?
1932a Buick mudelile teljevaheks 134´´
http://www.oldcarbrochures.com/static/NA...mage6.html
Л-1 : Умеренная степень сжатия (4,4) давала возможность работать на любом виде бензина. (32-90 4,8:1)
https://stalin-auto.my1.ru/index/leningrad_1/0-9
Шины поставлял ленинградский «Красный Треугольник».
Первое шасси, еще без кузова, сборщики сдали 24 апреля. На пробную поездку его вывел сам Тер-Асатуров, а 29 апреля, как раз к майским праздникам, закончили шестую машину.
Семиместные кузова типа «лимузин» были отделаны никелированными деталями, ценными породами дерева и обиты изнутри репсом. Цвет тканевой обивки салона по данным тогдашнего корреспондента «За рулем» Аркадия Марковича Млодика был коричневого цвета, по свидетельству историка автомобилестроения Л.М. Шугурова — серого, хотя не исключено применение обоих расцветок на разных автомобилях.
https://pikabu.ru/story/korotkaya_zhizn_...l1_7711388
_______________________________
näpukas parandatud, sisu lisatud
Enamus piltidel olevaid masinaid on plekkvelgedega ja rehvid 132´´ variandil 19 x 6,50.
Selle vene joonise pealt ma seda 19´´ mõõtu ei leia, kus kohast see tuli?
1932a Buick mudelile teljevaheks 134´´
http://www.oldcarbrochures.com/static/NA...mage6.html
Л-1 : Умеренная степень сжатия (4,4) давала возможность работать на любом виде бензина. (32-90 4,8:1)
https://stalin-auto.my1.ru/index/leningrad_1/0-9
Шины поставлял ленинградский «Красный Треугольник».
Первое шасси, еще без кузова, сборщики сдали 24 апреля. На пробную поездку его вывел сам Тер-Асатуров, а 29 апреля, как раз к майским праздникам, закончили шестую машину.
Семиместные кузова типа «лимузин» были отделаны никелированными деталями, ценными породами дерева и обиты изнутри репсом. Цвет тканевой обивки салона по данным тогдашнего корреспондента «За рулем» Аркадия Марковича Млодика был коричневого цвета, по свидетельству историка автомобилестроения Л.М. Шугурова — серого, хотя не исключено применение обоих расцветок на разных автомобилях.
https://pikabu.ru/story/korotkaya_zhizn_...l1_7711388
_______________________________
näpukas parandatud, sisu lisatud


Mõnes mõttes Formika autodest kõige lihtsam projekt kuna keegi ei tea enamvähemgi mis ja kuidas oli ja tuleb läheneda loogika järgi, et kuidas võis olla. Kirjandus masina kohta puudub. Musta numbri komisjonile oleks see paras kukla kratsimine. Samas teispidi ulmeprojekt kui ükskord valmis saab siis võib jälle panna rongi Moskva ja Võru vahet käima kuna huvilistest ja igasugu telesaadetest puudust ei tule järgmised paar aastat vähemalt. Huvitav, mis selle auto passi läheb? Buick 32-90 L1 Editon ?