29-01-2014, 18:28 PM
väga hea hakkab tulema - enne nagu ümber nurga tiri tangidega infot
samas sisenesid sa natuke ka minu liivakasti (pisikesed haagissuvilad) oma mõtetega ja ma siis natuke targutan veel asjast
minu esimene oli kah väga käepärastest asjadest odav ja askeetlik haagissuvila. http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=39439
jah atv-ga sinna sisse kahjuks ei saanud.
mõtlesin siis hetke ja kõige soodsam atv veoks/hoidmiseks haagis - oleks osta valmis haagis (mitte uus) kastikas soovitud mõõtudega ja siis sinna sisse/peale tõsta eraldiseisev kuut nii nagu soovisid. selle teeks raudsõrestikuga ja veekindlast vineerist lihtne ja toimiv aga haagissuvilaks vaja midagi muud.
ma ühendaks eespool pakutud skifi ja siis furgooni
ehk skif tüüpi telgi või siis auto katustel kasutatava telgi paigaldaks selle vineerkuudi peale.
tulemus tuleks midagi selles suunas - http://www.autohomeus.com/gallery/trailer.php
ainult et see alumine osa kus atv sees oleks kõrgem siis
USA-s on aga levinud sellised lahendused - http://www.chilhoweerv.com/little-guy-6-wide-sport.php
rääkides haagistes siis minu arvates peaks see olema lehtvedru sillal mitte torsioon
haagissuvila aga on omaette ooper
omadest kogemustest ütlen, et esmatähtis on ventilatsioon ja teine asi on soojustus.
minu esimene haagis oli ainult vineer ja pruuni värvi ja puudus ventilatsioon - sai hakkama seni kuni päike paistma hakkas siis lükkasid hommikul ukse pärani ja ahmisid õhku nagu kala kuival
teine on isoleeritud seintega mis on ka peegeldavad (alumiinium) ja avatavate akende ja katuseluugiga mistõttu pole haagise palav ka kõige kuumemal suvepäeval.
ehk minu silmis on atv tranporiks ja hoidmiseks vajava labase kuudi ja haagissuvila vahel piisvalt suured käärid, et neid mitte ühendada.
teisiti siis öeldes tarbitava haagissuvila ehitamine ei ole odav.
ja haagis+ telgi puhul ajad ATV sisse siis kui ise magad.
teadmata mis on kasutusvaldkond ehk kui planeerid metsamatka nt. siis 1,5x3 platega haagis + rattad+tiisel on päris suur asi metsas manööverdamiseks. ehk kannatab väikemat mõelda siis on ka odavam.
samas sisenesid sa natuke ka minu liivakasti (pisikesed haagissuvilad) oma mõtetega ja ma siis natuke targutan veel asjast
minu esimene oli kah väga käepärastest asjadest odav ja askeetlik haagissuvila. http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=39439
jah atv-ga sinna sisse kahjuks ei saanud.
mõtlesin siis hetke ja kõige soodsam atv veoks/hoidmiseks haagis - oleks osta valmis haagis (mitte uus) kastikas soovitud mõõtudega ja siis sinna sisse/peale tõsta eraldiseisev kuut nii nagu soovisid. selle teeks raudsõrestikuga ja veekindlast vineerist lihtne ja toimiv aga haagissuvilaks vaja midagi muud.
ma ühendaks eespool pakutud skifi ja siis furgooni
ehk skif tüüpi telgi või siis auto katustel kasutatava telgi paigaldaks selle vineerkuudi peale.
tulemus tuleks midagi selles suunas - http://www.autohomeus.com/gallery/trailer.php
ainult et see alumine osa kus atv sees oleks kõrgem siis
USA-s on aga levinud sellised lahendused - http://www.chilhoweerv.com/little-guy-6-wide-sport.php
rääkides haagistes siis minu arvates peaks see olema lehtvedru sillal mitte torsioon
haagissuvila aga on omaette ooper
omadest kogemustest ütlen, et esmatähtis on ventilatsioon ja teine asi on soojustus.
minu esimene haagis oli ainult vineer ja pruuni värvi ja puudus ventilatsioon - sai hakkama seni kuni päike paistma hakkas siis lükkasid hommikul ukse pärani ja ahmisid õhku nagu kala kuival
teine on isoleeritud seintega mis on ka peegeldavad (alumiinium) ja avatavate akende ja katuseluugiga mistõttu pole haagise palav ka kõige kuumemal suvepäeval.
ehk minu silmis on atv tranporiks ja hoidmiseks vajava labase kuudi ja haagissuvila vahel piisvalt suured käärid, et neid mitte ühendada.
teisiti siis öeldes tarbitava haagissuvila ehitamine ei ole odav.
ja haagis+ telgi puhul ajad ATV sisse siis kui ise magad.
teadmata mis on kasutusvaldkond ehk kui planeerid metsamatka nt. siis 1,5x3 platega haagis + rattad+tiisel on päris suur asi metsas manööverdamiseks. ehk kannatab väikemat mõelda siis on ka odavam.