(04-02-2021, 10:12 AM)Urmet24 Kirjutas: Ja teine küsimus, et ega siis vist vanatüübi paagile uuetüübi andur ei istu ?
Kuigi mul peale temp anduri jama puudub igasugune usk venelaste näidikutesse ja anduritesse ..
( uued juhtmed andur ja näidik ei suutnud panna temp näidikut tööle )
Kui kasutada temperatuuri andurit TM-100 ja näidikut UK-133 siis on iga kell koostöö garanteeritud. Need vene ajast originaalid olnud ja suht lollikindlad muidugi kui vool õigetpidi sisse lastud on.
Moodsamate asjade kombineerimine on teinekord nagu karikakraga ennustamine.
No näidik ja andur on tegelt õiged .. ( temp omad) seal mingi muu voolukala veel. küljes olles, kas viskas põhja või ei töötand... kui peris eraldi käes hoidsin õige nurga all, siis töötas.
Paagi anduri osas jah tean ka seda, et andur ja näidik peavad sõbrad olema.
Küsimus pigem oligi, et kas kellegil on kogemusi, et vanatüübi andur ( kui peaks see töötama) sobib poes müüdava näidikuga.
See tõenäosus, et praegune andur vanasse paaki sobib peaks olema samas veel väiksem vist. Need ju mingil moel erinevad.
Säärane veokahvel ei kannata suurt püstkoormust ja on (haakesilma mõõdust sõltuvalt) suure või väga suure lõtkuga. Vastik, kui käru taga lõhub.
Sellist haakeviisi soovitatakse väikese püstkoormusega seadmetele, mille haakesilm on hea viia tagateljest kaugemale (heinapressid, haakepritsid jms).
Suurt koormust andevad haagised ei peaks selles olema. Aga keelatud muidugi ei ole. Aga PALUN, SPLINDI haakepolt korralikult, et see välja ei hüppaks.
Mis puudutab väidetavat hüdrokonksu iseeneslikku avanemist, siis korras konksude ja ülekoormusest kõverdumata tappidega hüdrokonks, mis on nõuetekohaselt lukustatud veolatte allapoole lastes, ei saa avaneda. Ning kannab see PALJU. Loomulikult lolli rapsimisega kõveaks veetud või hooldamatusest kinni kiilduvate luksutuskonksudega hüdrokonks pole usaldusväärne, kuivõrd see saab alla vajuda koos veolattidega.
Kuigi tuleb tunnustada kavala võimaluse eest kasutada nii rattaid kui roomikuid.
Huvitav, milline on remontidevaheline läbisõit...
Vaata mis otsast tahad, aga ei näe mõtet sellel, võibolla kuskil stepis poolenisti nati asenduseks mullaharimis töödel.
Pigem panna russale tagumistele ratastele korralikud ketid.
(10-02-2021, 00:11 AM)gruppen Kirjutas: See on siis sama idee, mis poolroomik kombainidel?
Siiski selle edasiarendus: poolroomik on võimalik maast lahti tõsta kõva kattega teel liikumiseks algsetel ratastel. Ning sama tõstesüsteemi saab kasutada ka ratta äravõtmisel/paigaldusel.
Suurendab hästi haardekaalu. 80-meestele oleks isegi teatav mõte, kui traktorivahetus normaalse neliveolise vastu pole vastuvõetav. Samas peab siis mootorist seda wõimu ka tulema, mida maha kleepida on mõtet.
Nüüdisaegne poolroomik on midagi asjalikumat (ja eelkõige kasutajasõbralikumat):
Kui vabalt esisild vedrutama peaks? Sain ühe kasutatud silla. Alguses suuremast august läbi sõites nagu liikus, aga pärast lahti võtmist, puhatust, määrimist, laagrite reguleerimist ja uusi hülsitihendeid, ei taha enam vedrutada.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2021, 20:33 PM ja muutjaks oli E303.)
Tõenäoliselt isehitatud poolroomik T-25 , on ka huvitava tehniliselt lihtsa suht lahendusega kus T-40 esirattad on traktori tagaratastele pandud roomikut vedama .Aga MTZ traktorile saab ehitada ka selliseks sookolliks , ilma et peaks rattaid ära võtma.
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Aitäh, ega see põranda pedaali oma ei ole? Kui jah, siis see on olemas ja ei sobi hästi, sestap tahaks näha, milline originaal on. Ta on suurema läbimõõduga. Vaja oleks õiget joonist, mida senini pole õnnestunud leida.
Kahjuks ka need ei aita, masin 80-ndatest ja puhtalt mehaaniline ülekanne. Sai pandud alapedaali vedru, kuid ei ole õige tunne pedaali muljudes. Olen ise neti läbi otsinud, kuid selle siduri kohta pole ühtegi joonist leidnud. Üks kehv video on : https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=EeBV1mxMU6g
Reguleerisin täna MTZ-50el klapivahesid raamatus kirjeldatud viisil. Seal oli kirjas, et külmal mootoril peab olema 0,30mm ja soojalt 0,25mm. Reguleerisin külmal mootoril ja panin vaheks 0,25mm kuna mul 0,30mm lehtkaliibrit pole. Kas niimoodi võis ka?
Meil on vaba maa ja igaüks võib oma vara tarwitada äranägemise järgi
See viis sajandikku harva ja lühiajaliselt töötaval traktoril ei ole oluline. Aga kui traktor teeb pikki päevi maksimaalsel koormusel, siis peaks väljalaskel ikka suurem vahe olema küll. Eks rehkenda ise, kumb Sulle olulisem on.
Russi kohta mõned vanemad raamatud väidavad isegi, et sisse 0,25 ja välja 0,30.
Kui väga kuuma ei anna pole hullu, kui aga kündma lähed siis selline vahe omal vastutusel.