Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
(05-02-2021, 21:27 PM)Mart69x Kirjutas: Vaadates seda 6 autoga pilti siis kaks asja tekitavad küsimusi. Esimeseks esitiiva kinnitus ratta ja stange juures. On seal 2 "neeti ja kolmas tühi auk või on 3 neeti. Tundub nagu autodel olevat erinev see koht.
Hea tähelepanek.
Kui keegi hea inimene oskab, siis võiks selle 6-autoga pildilt esimest autot suurendada ja panna kõrvale Buigi pilt võrdluseks. Kui seda pilti suurelt vaadata siis see küljejoon ei jookse kohe üldse. Uksed paistavad ka ebaloomilikult kumerad selle küljevöö ülemineku juures. Ja ma usun, et kaameta poolne auto on veel see kõikse etem sätitud. Viimane kuues auto pildil on muide üldse ilma KP radika märgita
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 431
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
8 kuu jooksul saab lihtsustamise käigus loobuda reguleeritavast vedrustuses. See seletab kliirentsi ja rooli asendi muutust.
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
Panen siia mugavamaks toimetamiseks uuesti selle 6 autoga hea kvaliteediga pildi mida suurendades avaneb maailm uue nurga alt:
https://a.d-cd.net/1IAAAgPVouA-1920.jpg
Rivis kolmandal autol ei mahu esiklaas kere sisse ära ja ega neil teistel ka see esiklaasi raam katusejoont vaadates ei jookse kohe üldse. Seda näeb muidugi ainult pilti suurendades.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 18
Teemad: 1
Liitus: Mar 2020
Maine:
2
No see on, pilt on päris kole. See kes tõesti on ise autot ehitanud oskab vägagi vaadata kui kiire on auto ehitusega olnud. Hetkel üritame kõiki neid asju vältida. Kogu selle töömahu juures ei kujuta ette kui palju peab olema tööjõudu et nii lühikese ajaga suudeti need kõik valmis ehitada.
Postitused: 259
Teemad: 2
Liitus: Jul 2009
Maine:
18
Kui väidetakse, et traktori tehases oli 6000 töölist. Isegi kui selle projektiga oli hõivatud ainult 20% töötajatest teeb see 1200 töölist ja ülejäänud istusid jõude lapsehoolduspuhkusel ning tehti 200 tundi kuus teeb see 240 000 inimtöötundi ühes kuus. Poole aastaga tehti 1 440 000 töötundi. Näiteks samadel tingimustel oleks 120 töölisel kulunud samade tundide tegemiseks 60 kuud ehk viis aastat. Küsimus selles, et kas siis viis aastat oleks olnud reaalne olukorras kus võta käte ja tee koopia ilma inseneri lahenduseta, et kas detailid ka omavahel sobivad kuna see töö oli juba USAs ära tehtud. Väidan, et 6 kuud ei ole määrav kui me ei tea ligikaudseltki kui palju seal tehti töötunde 6 kuu jooksul nende autode juures. Max ressurss oleks olnud sellel tehasel 6 kuuga teha ära 7,2 miljonit töötundi
Postitused: 18
Teemad: 1
Liitus: Mar 2020
Maine:
2
Hm meie töökojas peetakse arvestust produktiivsete tundide alusel. See selleks. Huvitav on siin olukord.
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
06-02-2021, 02:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2021, 02:49 AM ja muutjaks oli
spitfire.)
(06-02-2021, 00:22 AM)Raivo Kirjutas: See on ilmselt lõigatud pilt, kus kohast see küll pärit on?
Ka mulle tundus, et neist kuuest autost on vähemalt ühel ees erinev logo ja reas kuues on puhta ilma. Kui see ei olegi see kuues, mis sai hiljem uuendatud disainiga märgi. Ma muidugi ei tea millise joonise järgi juveliirid selle alumise pildi logo (mis on väga hea) tegid, aga kui selle foto põhjal siis..
ei tee need ukraina juveliirid ka nii täpset tööd, ikka ajastu vaimus, unifitseerime ja moderniseerime, mis tegelikult oma olemuselt sobib siia seeriasse väga hästi. Kes esmapilgul ei märka erinevust, siis aastaarvu 1933 taust, see punane 1/6 planeedist must-valgel fotol
katab seda ümbritsevat ringi mitte ei asu ringis seesi. See nüanss ainult lisab siia sellise käsitööstusliku mõõtme, ei tambi neid liinil masinad vaid teevad inimesed põlve otsas. Aga iseenesest see mingit tähtsust ei oma,
sest see pilt kus kuus autot reas, kannavad ju esimesed 3 sellist logo:
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 2,882
Teemad: 35
Liitus: Sep 2013
Maine:
76
Härra Kass, kui sa Vene keelt oskad, siis loe alljärgnevat. Tehti 10 autot ja üks saadeti Harkovisse. Märgitakse ka et kindlaid andmeid ei ole. Aga seda fakti on mainitud mitmes kirjutises. Ja Ma pole ka kunagi väitnud, et need sillad kuuluva L1-le, võivad kuuluda ka 1932 a 90 seeria Buigile ja ainult sellele. Teiste mudelite toru kardaanide pikkused on erinevad. Võimalus, et 1932 a Buick 32-90 sattus Harkivisse on 25 x 75 L1 kasuks.
Но в жизни все обстояло далеко не так гладко, как в оптимистичных репортажах современников тех событий. На обратном пути из Москвы в Ленинград все шесть автомобилей столкнулись с многочисленными техническими проблемами. Некоторые Л-1 вообще вышли из строя, потеряв возможность самостоятельного передвижения. Это наглядно продемонстрировало необходимость дальнейшей доводки конструкции — возможно, сказались последствия спешки с выпуском машин к Первомайским праздникам. Предстояла кропотливая работа по устранению букета «детских болезней», неизбежных в любой новой конструкции. Хотя справедливости ради стоит отметить, что качество тогдашних загородных дорог (скорее, даже их отсутствие как таковых) могло вывести из строя любое транспортное средство, по этим дорогам движущееся. На многочисленных автопробегах 1930-х очень немногие автомобили независимо от производителя выдерживали весь путь без поломок. В целом, руководством завода результаты пробега Ленинград-Москва-Ленинград были признаны положительными. На июль 1933 года был запланирован дальний пробег по маршруту Ленинград-Тифлис, должный стать настоящим испытанием техники в разнообразных дорожных условиях, а пробег в Москву рассматривался всего лишь пробной обкаткой. По неподтвержденным данным из оставшегося задела были собраны оставшиеся четыре автомобиля, что довело общее число построенных «Красных путиловцев» до десяти.
Дальнейшая судьба выпущенных в Ленинграде машин детально неизвестна. Два «Л-1» числились в правительственном гараже Москвы. Один автомобиль по неподтвержденным данным попал в тогдашнюю столицу Украины — Харьков, остальные предположительно эксплуатировались в Ленинграде. По воспоминаниям очевидцев, некоторые экземпляры, успешно пережив войну и блокаду, продолжали ездить, и постепенно по ветхости вышли из строя уже в 1950-х годах. К величайшему сожалению, ни один «Л-1» до наших дней не сохранился.
Postitused: 6,789
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
93
Konkreetne haagis on 24 aastat noorem. Mõte aga tundub väga õige. Mitte keegi ei hakka uut vormi tegema 24 ratta jaoks kui on võimalik valida tootmises olevate südamike vahel. Augud võib lõikamata jätta või teise kujuga teha, see pole probleem väikeseerias.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
07-02-2021, 01:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2021, 01:53 AM ja muutjaks oli
spitfire.)
(06-02-2021, 23:51 PM)Ferry Kirjutas: Foto :Fordson F1 1917 aasta mudeli mitteametlikust kloonist mida toodeti Putilovi tehases
See oli ikka ametlik kloon. Ja neid jupstükke ehk Fordson-Putilovets traktoreid valmis
1931. aastal 65tk PÄEVAS. Ehk 17 000 tk aastas. Raske on mõista neid Putilovetsi mastaape. 1931 aastal mis paistis olevat kõikse produktiivsem oli tehases 8000 töölist. 1932 augustis lõpetati traktorite tootmine. Sealt ikka mingi ressurss vabanes. Huvitav on ka see millest tegelikult ei räägita. Putilovetsi enda edulugu ei maini neid L1-tesid kusagil.
Wikipeedia:
Планка годового выпуска в 12 тысяч была достигнута по окончании реконструкции завода. В августе 1931 года дневной выпуск достиг 65 тракторов; в том же году был выпущен двадцатипятитысячный «Фордзон-Путиловец»[8]. В 1932 году «Фордзон-Путиловец» был снят с производства.
Sama allikas lisab muide veel ühe huvitava nüansi, et paralleelselt oma mootoriplokkide tootmisega, telliti neid juurde ka Fordilt. See oli nii öelda puutumatu reserv, millega tootmises ei arvestatud aga mida kasutati siis kui kommunistid ei tulnud tööle, või oli tehases mingi muu tõrge. Eesmärk oli igal juhul plaan täita ja ületada.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss