Belarus traktorid.

(04-02-2021, 12:18 PM)Daff Kirjutas:  
(04-02-2021, 10:12 AM)Urmet24 Kirjutas:  Ja teine küsimus, et ega siis vist vanatüübi paagile uuetüübi andur ei istu ?

Kuigi mul peale temp anduri jama puudub igasugune usk venelaste näidikutesse ja anduritesse ..
( uued juhtmed andur ja näidik ei suutnud panna temp näidikut tööle )

Kui kasutada temperatuuri andurit TM-100 ja näidikut UK-133 siis on iga kell koostöö garanteeritud. Need vene ajast originaalid olnud ja suht lollikindlad muidugi kui vool õigetpidi sisse lastud on.
Moodsamate asjade kombineerimine on teinekord nagu karikakraga ennustamine.


No näidik ja andur on tegelt õiged .. ( temp omad) seal mingi muu voolukala veel. küljes olles, kas viskas põhja või ei töötand... kui peris eraldi  käes hoidsin õige nurga all, siis töötas.

Paagi anduri osas jah tean ka seda, et andur ja näidik peavad sõbrad olema.
Küsimus pigem oligi, et kas kellegil on kogemusi, et vanatüübi andur ( kui peaks see töötama) sobib poes müüdava näidikuga.
See tõenäosus, et praegune andur vanasse paaki sobib peaks olema samas veel väiksem vist. Need ju mingil moel erinevad.
Vasta

Mis sellisest konksist arvate? Sitalaotamiseks on midagi vaja vaadata, originaal ei pidavat olema usaldusväärse lukustiga.
80-2707115-a2-01
https://allegro.pl/oferta/agro-mar-zacze...4f69ac7020
Vasta

Säärane veokahvel ei kannata suurt püstkoormust ja on (haakesilma mõõdust sõltuvalt) suure või väga suure lõtkuga. Vastik, kui käru taga lõhub.

Sellist haakeviisi soovitatakse väikese püstkoormusega seadmetele, mille haakesilm on hea viia tagateljest kaugemale (heinapressid, haakepritsid jms).

Suurt koormust andevad haagised ei peaks selles olema. Aga keelatud muidugi ei ole. Aga PALUN, SPLINDI haakepolt korralikult, et see välja ei hüppaks.

Mis puudutab väidetavat hüdrokonksu iseeneslikku avanemist, siis korras konksude ja ülekoormusest kõverdumata tappidega hüdrokonks, mis on nõuetekohaselt lukustatud veolatte allapoole lastes, ei saa avaneda. Ning kannab see PALJU. Loomulikult lolli rapsimisega kõveaks veetud või hooldamatusest kinni kiilduvate luksutuskonksudega hüdrokonks pole usaldusväärne, kuivõrd see saab alla vajuda koos veolattidega.
Vasta

Anaal-looge mitteomav läbivust parandav atribuutika:


Kas keegi leiab maksumuse ja massi?

Kuigi tuleb tunnustada kavala võimaluse eest kasutada nii rattaid kui roomikuid.

Huvitav, milline on remontidevaheline läbisõit...
Vasta

(09-02-2021, 23:08 PM)v6sa Kirjutas:  Anaal-looge mitteomav läbivust parandav atribuutika:


Kas keegi leiab maksumuse ja massi?

Kuigi tuleb tunnustada kavala võimaluse eest kasutada nii rattaid kui roomikuid.

Huvitav, milline on remontidevaheline läbisõit...

 Vaata mis otsast tahad, aga ei näe mõtet sellel, võibolla kuskil stepis poolenisti nati asenduseks mullaharimis töödel.
Pigem panna russale tagumistele ratastele korralikud ketid.
Vasta

(09-02-2021, 23:08 PM)v6sa Kirjutas:  Kas keegi leiab maksumuse ja massi?

Videos 3:20 öeldakse 2 tonni.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

See on siis sama idee, mis poolroomik kombainidel?
Vasta

(10-02-2021, 00:11 AM)gruppen Kirjutas:  See on siis sama idee, mis poolroomik kombainidel?

Siiski selle edasiarendus: poolroomik on võimalik maast lahti tõsta kõva kattega teel liikumiseks algsetel ratastel. Ning sama tõstesüsteemi saab kasutada ka ratta äravõtmisel/paigaldusel.

Suurendab hästi haardekaalu. 80-meestele oleks isegi teatav mõte, kui traktorivahetus normaalse neliveolise vastu pole vastuvõetav. Samas peab siis mootorist seda wõimu ka tulema, mida maha kleepida on mõtet.

Nüüdisaegne poolroomik on midagi asjalikumat (ja eelkõige kasutajasõbralikumat):


Paraku ka kallimatSad
Vasta

Kui vabalt esisild vedrutama peaks? Sain ühe kasutatud silla. Alguses suuremast august läbi sõites nagu liikus, aga pärast lahti võtmist, puhatust, määrimist, laagrite reguleerimist ja uusi hülsitihendeid, ei taha enam vedrutada.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

Tõenäoliselt isehitatud poolroomik T-25 ,  on ka huvitava tehniliselt lihtsa suht lahendusega kus T-40 esirattad on traktori  tagaratastele   pandud roomikut vedama .Aga MTZ traktorile saab ehitada ka selliseks sookolliks , ilma et peaks rattaid ära võtma.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Pilt (pildid)
   

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

Kas kellelgi on 80-e "rippuva" siduripedaali joonist? Vaja varuosakoodi või mõõte servovedrule.
Vasta

мтз 80 пружина сервомеханизма сцепления
Sealt tuleb pilte ja müüki, kas mõõte ka, ei otsinud 
Näiteks: https://www.avtoall.ru/prujina_mtz_pedal...tz-480284/

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(13-02-2021, 22:56 PM)aavu Kirjutas:  мтз 80 пружина сервомеханизма сцепления
Sealt tuleb pilte ja müüki, kas mõõte ka, ei otsinud 
Näiteks: https://www.avtoall.ru/prujina_mtz_pedal...tz-480284/

Aitäh, ega see põranda pedaali oma ei ole? Kui jah, siis see on olemas ja ei sobi hästi, sestap tahaks näha, milline originaal on. Ta on suurema läbimõõduga. Vaja oleks õiget joonist, mida senini pole õnnestunud leida.
Vasta

(13-02-2021, 21:43 PM)PSV Kirjutas:  Kas kellelgi on 80-e "rippuva" siduripedaali joonist? Vaja varuosakoodi või mõõte servovedrule.
Kas midagi sellist nagu JUMZ-il?
No leidsin aga see pole küll 80 oma, seal numbrid hoopis teised kuigi MTZ.

https://www.konsulavto.ru/acat/farm/mtz/...2v-1222-3v

https://sinref.ru/000_uchebniki/05300_tr...ii/047.htm


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(14-02-2021, 09:48 AM)aavu Kirjutas:  
(13-02-2021, 21:43 PM)PSV Kirjutas:  Kas kellelgi on 80-e "rippuva" siduripedaali joonist? Vaja varuosakoodi või mõõte servovedrule.
Kas midagi sellist nagu JUMZ-il?
No leidsin aga see pole küll 80 oma, seal numbrid hoopis teised kuigi MTZ.

https://www.konsulavto.ru/acat/farm/mtz/...2v-1222-3v

https://sinref.ru/000_uchebniki/05300_tr...ii/047.htm

Kahjuks ka need ei aita, masin 80-ndatest ja puhtalt mehaaniline ülekanne. Sai pandud alapedaali vedru, kuid ei ole õige tunne pedaali muljudes. Olen ise neti läbi otsinud, kuid selle siduri kohta pole ühtegi joonist leidnud. Üks kehv video on : https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=EeBV1mxMU6g
Vasta

Tere

Kust ma leian mtz vilkuri klahvlüliti? Kas sellist üldse on olemas?
Vasta

(14-02-2021, 12:24 PM)hillar2 Kirjutas:  Tere

Kust ma leian mtz vilkuri klahvlüliti? Kas sellist üldse on olemas?

Ega ei teagi, ise pole kohanud. Agromarket küll pakub erinevaid klahvlüliteid, isegi autorongi tuledele olemas. Aga vilkuri oma ei märganud.
Vasta

Reguleerisin täna MTZ-50el klapivahesid raamatus kirjeldatud viisil. Seal oli kirjas, et külmal mootoril peab olema 0,30mm ja soojalt 0,25mm. Reguleerisin külmal mootoril ja panin vaheks 0,25mm kuna mul 0,30mm lehtkaliibrit pole. Kas niimoodi võis ka?
Vasta

Meil on vaba maa ja igaüks võib oma vara tarwitada äranägemise järgiSmile

See viis sajandikku harva ja lühiajaliselt töötaval traktoril ei ole oluline. Aga kui traktor teeb pikki päevi maksimaalsel koormusel, siis peaks väljalaskel ikka suurem vahe olema küll. Eks rehkenda ise, kumb Sulle olulisem on.
Vasta

Russi kohta mõned vanemad raamatud väidavad isegi, et sisse 0,25 ja välja 0,30. 
Kui väga kuuma ei anna pole hullu, kui aga kündma lähed siis selline vahe omal vastutusel.

Aquila captas non muscas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne