(Seda postitust muudeti viimati: 12-05-2021, 11:12 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Seadus ei keela remontida ja ei ütle, kui palju osi vahetada võib.
Siiski sootsiumi huvides oleks, kui massiliselt ei hakkaks kavalpead olemasoleva Zubrjonoki numbrite külge varastatud haagiseid õmblema. Maksab portehaagis ju sedapalju vähe.
Loodame, et LRB ei hakka seda kruvi kinni keerama, mille kaudu on võimalik tõsisel huvilisel TÄPSELT tema vajadustele vastav haagis teha jaburast plekikosust.
Muidugi võib võtta zubriku silla, numbri ja ämbri ja ehitada selline nagu endale vaja. Kuigi kui jutt käib paari telgi vedamisest telkimiskohta, siis saab tehasetöö sellega päris kenasti hakkama. Haakemehhanismi võiks moodsamaks teha, aga haamri ja kellegi ema (ja määrdepudeli) abil on võimalik ka originaalsüsteem auto külge saada - retroelamus on garnteeritud.
Aga mees kes väikemaasturiga mööda metsa telgib, teab ise paremini, mis talle hea on.
(Seda postitust muudeti viimati: 16-05-2021, 21:05 PM ja muutjaks oli Mahno.)
O2 Tikisid-Resposid piduritega ikka liigub. Mul endalgi selline 1000kg täismassiga õue peal. Aga maastikule see pikk ja madal asi ei sünni. O2 miinus on see, et nõutakse talvekumme ja igal aastal peab ülevaatusel käima.
Maastikukõlbulikku piduritega kerghaagist ma oma silmaga näinud ei ole, mis ei tähenda, et sellist ei eksisteeri looduses
Neil 4x4 meestel (Rait&Co) oli küll mingi suurte ratastega asi Patrolil või Länkaril (täpselt ei mäleta, mis täpselt ees oli) sabas, see oli küll tõsiselt äge. Aga ma ei tea muidugi, kas see oli piduritega või ilma.
(16-05-2021, 21:04 PM)Mahno Kirjutas: O2 Tikisid-Resposid piduritega ikka liigub. Mul endalgi selline 1000kg täismassiga õue peal. Aga maastikule see pikk ja madal asi ei sünni. O2 miinus on see, et nõutakse talvekumme ja igal aastal peab ülevaatusel käima.
Maastikukõlbulikku piduritega kerghaagist ma oma silmaga näinud ei ole, mis ei tähenda, et sellist ei eksisteeri looduses
isetehes saab kõike.tikid ja resbod on samapalju maastikusuutlikud kui elevant lammas on...
Ei tea mina, millist maastikusuutlikkust siin haagiselt nõutakse, aga enda oma käisin uuest peast kohe üle ja sai piisavalt hea, et ATV sabas mööda kännustikke vedada.
maastikusuutlikus om lihtne,käru peab olema võimeline ka vajadusel nii liikuma,et taga raab on vastu maad ja nii edaspidi kui ka vajadusel tagurpidi.uaz haage suudab seda,tikid ja muu saast paraku mitte.mina oma haakelt kasti tühjenades lükkan tagurpidi käru kastii ca 45 kraadi nurga alla ja kast voolab ise tühjaks,mis jääb tikist alles?
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2021, 08:18 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Palun pilti, kuidas Sa saad oma käru 45 kraadi alla. Jutumees...
UAZ haage kaalub tühjana pea pool tonni. On vastikult jäik taga vedada. Vähesed auto suudavad seda raamini maa sees liigutada. Peaks ikka piiri oma fantaasiatel....
Samas on see siiski raske ja ega hästi euro-kuuli külge ei sobi. Mõned on viinud kogu haakepea raami alla, et saada haagis normaalsesse asendisse. Pidurita haagisel pruugitavat Z-raami ju säärasel asjal ei kasuta.
Vast ei ole mõtet pooletonnise tühimassiga haagist jimny taha soovitada. Jah, ta ilmselt tõmbab seda küll, aga erilise rõõmuta. Vii siis sadism täiuseni ja soovita TZ käru
Zubrikut oleme ka meie tühjaks laadimiseks 45 (ja rohkema) kraadi alla käänanud, aga mingi rõõm ja toredus selline punnitamine ei ole. Uaz käru nii väänata...ma ei tea, ma pole Herakles. Aga on tugevamaid...
Tiki "kallutamise" funktsioon ei ole mõeldud puiste maha laadimiseks, vaid pigem veeretatavate asjade lihtsamaks peale ja maha laadimiseks. Laadimiskõrgus on uaz käru üks suur miinus.
Nõus, et Jimny taha säärased kolakad hästi ei passi. Aga ikka soovitatakse, nagu siingi ülevaltpoolt lugeda saab
UAZ haagise kõrgus ja eriti kettide najale lauaks käiv tagaluuk on jälle teisipidi eeliseks - väga mõnus töölaud Kui ikka mingitel välitöödel tuleb sadade kaupa mingeid topsikud-nätsikuid kaaluda, siis ebamugavus järgivedamisel (ja kütusekulu tõus) ununevad koha peal asjatades kiiresti.
(17-05-2021, 08:32 AM)v6sa Kirjutas: Palun pilti, kuidas Sa saad oma käru 45 kraadi alla. Jutumees...
UAZ haage kaalub tühjana pea pool tonni. On vastikult jäik taga vedada. Vähesed auto suudavad seda raamini maa sees liigutada. Peaks ikka piiri oma fantaasiatel....
Samas on see siiski raske ja ega hästi euro-kuuli külge ei sobi. Mõned on viinud kogu haakepea raami alla, et saada haagis normaalsesse asendisse. Pidurita haagisel pruugitavat Z-raami ju säärasel asjal ei kasuta.
Lihtsalt kommentaarina, et saab küll 45 kraadi alla kui on mingit kergemat kola täis, siis ei ole mingit probleemi ja pärast hea survepesuriga seest pesta . Kui liiva või kruusa vedada, siis tuleb enne eestpoolt tühjemaks visata, et kaalujaotus muutuks. Kõige kergem ei ole, aga tehtav. Pilti pole, sest pole neid hetki pidanud jäädvustamise vääriliseks.
mulle jääb muska 45 kraadi postitust lugedes selline arusaam, et lahtiste riividega tagurdab vedukiga nõnda,
et kärul rattad maast lahti ja kast umbes 45 kraadi all.
kas mu arusaamine õige on ja kas kärud üldse sellist liigutust võimaldavad, seda ei tea kommenteerida.
muidu aga tühja lühemat haaget kahe (tugeva) mehega vast lükkab küll pära peale kasvõi püsti.
zubrjonne ja muravei kaste üksi ka.
korraliku koorma niimoodi maha kallamiseks ei aita vist isegi see kui nool ja veerapalu appi tulevad.
Respo 271 võimaldaks, aga haagise veopea kiilub enne konksukaelale kinni. Jah, ma proovisin noore ja ilusana järele. Miskised nadi 30 kraadi venitas välja. Tule lõhkus ka ära.
Kas mulle ainult tundub, et t°rastanud käru tiisel on juba pisut paindunud, nõrk raisk tehtud jälle, ei kannata need respod normaalset ekspluatatsiooni isegi.
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2021, 09:11 AM ja muutjaks oli muska71.)
(19-05-2021, 07:24 AM)huvi5 Kirjutas: Kas mulle ainult tundub, et t°rastanud käru tiisel on juba pisut paindunud, nõrk raisk tehtud jälle, ei kannata need respod normaalset ekspluatatsiooni isegi.
tiisel kõver jah kuna tonnine segukott kukkus käru esiosa peale....tiisel ise 5mm paksu seinaga toru ja sirgeks painutada üritasin,aga ei õnnestunud.ega tõis käru põka ei suudagi püsti lükata,heal juhul tross raami taha ja tõstukiga püsti tõsta,et koorem maha voolaks,ka jõuga lükates tuleb mõistust kasutada....see haage on teadlikult rajatud universaal nahaal töödeks.sellise töö juures tuled eemaldatud,vaja maanteele minna siis taas tuled külge ja jeehat...tikidest ja respodest poleks ilmselgelt midagi alles...mullu espakis pandi kivialus peale ja kuna tõstukijuhi tõsta ei oska siis lõhuti sõna otseses mõttes ja keevitasin ja väänasin tagasi ja tegin ka tugevdused,nüüd lasen teistmoodi laadida.
(19-05-2021, 07:24 AM)huvi5 Kirjutas: Kas mulle ainult tundub, et t°rastanud käru tiisel on juba pisut paindunud, nõrk raisk tehtud jälle, ei kannata need respod normaalset ekspluatatsiooni isegi.
Ära tule solvama, see pole siin mingi poekäru - kodukootud Loom ikkagi. Mitmest teemast juba läbi jooksunud.
Poekäru läheb tonni peale katki. Ja peabki minema - see on kerghaagis.