Rodding ja kustomivärk

(06-01-2020, 12:19 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Ära nüüd spoili järgmist ajakirja ära- ainuke etteheide esimese numbri kohta oleks see et sa kõiki autosid foorumites juba väga põhjalikult tutvustanud olid  Big Grin
Mulle tundub nii, et vähemalt siin foorumis on see sama tutvustus meie enda maakeeles samas kui ajakirjas on kogu jutt ainult ingliskeelne. Seetõttu antud ajakiri kipub minu jaoks pigem kalduma ülemaailmsesse väga suurde ingliskeelsete autoajakirjade valikusse võrreldes eestimaise (oma)ajakirjandusega.
Ainult eesti keelne ajakiri oleks muidugi mõeldamatu variant kuna eestikeelne lugejaskond oleks ju üliväike ja piiratud. Analoogselt olen mitmeid kordi elus sattunud meil müügis olevat soomlaste Mobilisti ajakirja poes sirvima, kus sisu tundub väga huvitav olevat piltide järgi, aga kogu jutt on soomekeelne ning seetõttu on suur osa tekstist arusaamatu.

Hetkel parima lahendusena näeksin mina siin kakskeelset ajakirja, kus oleks tekst paralleelselt nii eesti- kui ka ingliskeelne. Siis oleks tegu millegi täiesti omanäolise ja kordumatuga, mille kohta saaks uhkusega öelda ja näidata, et ainukene (Eesti moodi) omasugune maailmas.

Antud jutt pole üldsegi mõeldud kriitikana justkui miskit oleks valesti, vaid isikliku soovitusena kuidas juba väga head asja oleks võib olla võimalik natuke veel paremaks või omanäolisemaks muuta.
Vasta

Mõned nädalad tagasi postitasin, et Jaapanis tehti Diskustom Magazine’i tarbeks järjekordne fotosessioon ja tookord jäi pildile
“Kuddzilla” - üks roheline suhtkoht radikaalselt ümberlõigatud Toyota Crown.
Samal nädalavahetusel tehti tegelikult teise artikli jaoks pilte ka USAs, North Carolinas. Pildile püüti kaks põnevat masinat, mis samuti
järgmises numbris koha leiavad ja üks neist siia teaser’iks (aga olgu, ei avalda autot täies suuruses, vaid postitan ainult nurga Wink )

Ühtlasi on ka säärane uudis, et ajakirja ostmine läks nüüd oluliselt mugavamaks, sest läbisin veebipoega kõik vajalikud tingimused
ning nüüd lõpuks saab ajakirja eest tasuda ka pangalinkidega ning krediitkaardiga (VISA ja Mastercard).
http://www.diskustommagazine.com/

[Pilt: 49460235747_864b46fe3a_z.jpg]

Foto autor: Mike Kuzmicki

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta

Köhin siis siin kah, et pildil 49 Lincoln. Üks parimaid kujusid omast ajastust lisaks toonasele Packardile.

Edith: Toonane Näss on ka aus, enesestmõistetavalt.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(30-01-2020, 01:10 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Köhin siis siin kah, et pildil 49 Lincoln. Üks parimaid kujusid omast ajastust lisaks toonasele Packardile.

Edith: Toonane Näss on ka aus, enesestmõistetavalt.
Sekundeerin, käies lauale ka 49 merkurikõupe. Mainitud eos-kustom-tooted võib konsepti puudumisel vabalt ka lõikumata jätta. Ordenid tikuvad grillile ikka.
Vasta

Lahkunud on mees nimega Mike Lavallee. Ta tegutses firmas Killer Paint ja oli üle maailma tuntud oma realistlike maalitud leekide poolest.

Talle sai saatuslikuks ajuinfarkt.


Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

(17-04-2020, 22:01 PM)Aspelund Kirjutas:  Talle sai saatuslikuks ajuinfarkt.
Teadmiseks, et on olemas Aju Insult ja lõhkenud veresoon ajus.
Südame Infarkt ja kopsu tromb.Täpsemalt ei hakka kirjutama.
Aga kahju ikka, et seline mees oma lõppu leidis.
Vasta

Off: Ajuinfarkt tähendab olukorda, kus insuldi põhjuseks on ahenemine või verehüüve mingis aju toitvas veresoones.

Aga see selleks.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Pole kaua aega jõudnud siia midagi kirjutada. Mõtteid on, aga värvitööde ja ajakirja tegemise ning ühe peatselt väljatuleva uue
kustomiteemalise ettevõtmisega on tegemist nii palju, et no ei jõua kirjutada. Iga selle siinse peatüki tegemine võtab tavaliselt ikka
omajagu aega (pole just päris 15-30 minuti tegemine) ja nii ta veidi vaeslapse rolli jäänud ongi.


Täna aga töökotta enam ei läinud, sest tõmbasin hoopis arvuti taga Diskustom Magazine'i teise numbri kujundusega otsi kokku, saatsin
faile trükikotta ja oli veidi muud sättimist ning enne metsa seeneleminekut nüüd teen veel kiire postituse:

eile triibutasin ühte Eesti customiajaloo mõistes olulist autot.
Eks ta on ju kunagi ehitatud toonase kohaliku arusaamise järgi ja maailma mõistes customitega päris võrreldav (veel) pole, aga igal juhul on tegu kihvti ja
põneva autoga, mille potentsiaal on lihtsalt täies ulatuses realiseerimata, kuid see potentsiaal on igal juhul olemas. Lihtsalt oma ajastu laps meie riigi
praeguseni lühikese autokultuuri kontekstis.
Toorik aga on alguseks väga hea ja faktiliselt on ta muidugi ka praegu custom. Uuel omanikul on aga tahet asja edasi arendada ning tegin talle inspiratsiooniks
Photoshopis kerge ideekavandi. Ma ei ole küll nii kõva kibe käsi, et väga ilusti ja puhtalt suudaks shoppida, kuid idee annab edasi. Sellise kava järgi ehitades võib
sellest customist isegi kustom saada.

Praegu on masin lihtsalt mõnusamalt toimima kõpitsetud ja omanik lasi ka kiirelt mingi värvilahenduse peale pluss siis minul triibud teha, et käesoleval hooajal veel
paar kuud sõitu nautida ning sügisel siis vast custominuga sisse lüüa ja autot korralikult edasi teha.

Kavandil tegin säärased kustomtrikid:
- pikendasin ust, katust ja klaase;
- katuse crown’i võtsin veidi maha, kuid mitte liiga pancaked;
- sheivisin (eemaldasin) lingid ja lukud;
- lasin madalamaks;
- velgedeks on siin versioonil leged customveljed Supreme (ei, need ei ole Torq Thrust II, mida paljud tihti ekslikult arvavad, kuid mis ei ole tegelikult väga hea customivelg),
aga sobiksid hästi ka Cragar S/S või Star Wire. Kui tahta laia whitewalli, siis oleks pigem vaja plekkvelgi kroomilukilpidega, suurus max 15” ja kõrge ning kitsas rehv;
- frenchisin (uputasin) esituled;
- ka stanged on kerele lähemale frenchitud ning alumised osad eemaldatud;
- tagarattakoopale fender skirt (koopa kate nö);
- sheivisin ka vihmarenni ning sel puhul ka ümardasin ukse ülemise nurga, sest nii on smoothim. Kui renn oleks alles, siis võib ka uksenurk terav jääda.
- tegin ka alumise uksenurga smoothimaks, sest seal oli veidi kummaline nurk muidu sees;
- tagaklaas on stock, aga ettepoole kallutatud;
- esiklaasi kohalt antenni delete ning hirv ka minema;
- esisuunatuled sheivitud.

Peaks tegema veel ka eraldi esi- ja tagaotsast ideekujunduse, seal on ka tegelikult palju võimalik smoothida ja modida. Kuid samas toimiks see auto ka hästi nende modidega
ning näiteks esiotsal iluvõre ja tagant tuled võivadki stockiks jääda, jätab mõnusa fiili. Tagant küll luugi peaks puhtaks sheivima ja numbri hoopis alla stange peale viima.



Üleval hetkeseis ja all see, mis tast saada võiks
[Pilt: 50090166946_cfaf1cf004_z.jpg]





Mõni pilt triipudest ka:
[Pilt: 50090408067_43868c71c4_z.jpg]

[Pilt: 50090169061_44c71d6d75_z.jpg]

[Pilt: 50090408427_da2e2f0969_z.jpg]

[Pilt: 50090168671_826613e267_z.jpg]

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta

Selles lühikeses katuses on mingi oma võlu ja eile õhtul tegin ühe versiooni veel. Selle puhul on ainult katus madaldatud, kuid
uksi, aknaid ega midagi pikendatud ei ole. Pildilt tundub nagu katus oleks pikem, kuid see tuleb sellest, et madalama tagaklaasi tõttu on ülemine
kurv veidi kaugemal, klaasi alumine serv on aga samas kohas nagu originaalil.
Sellisel kujul jääks autole alles iseloomulik business coupe laadne kuju.

[Pilt: 50090503993_66f7665b60_z.jpg]

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta

Oo-jaa! Kлевая идея, nagu ütles Geena, krokodill. Kõneks olev Leivategija masterpiis on ilus on koleduses: natuke nagu nõukogude inimese auto, samas Maarjamaa customiehituse ajalugu. Let it bee. Või vähemasti säilitatagu olemasolevat joont. Evolutsioon, mitte revolutsioon. 

 21-e kustomiseerimisel, eriti radikaalsel kustomiseerimisel, on kaduvväike võimalus saavutada tulemus, mis püsivat nägemiskahjustust ei tekita. Väga kehva ja raskesti alluv algmaterjal. Vanadele Hiluxi-tele omaste maha- ja pealesõidunurkade "peitmine" käib enamikel üritajatel üle jõu. Teine katsumus on säilitada choppamisel 21-e iseloomulik katusejoone kaunidus.  
Jõudu, asju, päikest ja rohkelt relaka kettaid!
Vasta

Minu arvamus:

Hall metallik ei sobi sellele masinale.
Klaasitihenditele võiks lisada export variandi kroomliistud.
Kui madaldada siis mitte katuse vaid põhja arvelt.
Vasta

Nonii, Diskustom Magazine number 2 on nüüd trükikojas töös ja seega peatselt saadaval.

Mõlemast pildilolevast coolist peletisest on uues numbris lood.

Kes aastase tellimuse sooritanute kõrval soovib, et ajakiri läheks nende poole teele kohe kui trükikojast väljub,
siis eelmüük on alanud ja osta saab kodulehelt: http://www.diskustommagazine.com

Sotsiaalmeedias saab ajakirja toimetusi jälgida siin:
Facebooki leht: http://www.facebook.com/diskustommagazine
Instagram: @diskustommagazine


Foto autor on Mike Kuzmicki.
[Pilt: 50096677037_5dedf074e7_z.jpg]

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta

Trükikojas antass hagu

[Pilt: 50114636617_a0129bd67a_z.jpg]

[Pilt: 50114405451_a9c88d824f_z.jpg]

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta

Üks postitus täna veel, sest see info väärib jagamist.

Postitasin siia millalgi väikse loo ühest kuuekümnendate keskel valminud omapärasest ja väga legeks saanud,
kuid praeguseks juba aastakümneid kadunud olnud hot rod'ist Uncertain-T.

The Rodders Journal ajakiri on oma koroonajandi tõttu oma eelmise numbri täitsa tasuta lugemiseks veebi üles pannud ja seal on
põhjalik lugu Uncertain-T ajaloost ning ka selle aasta alguses näitustele jõudnud tribüütversioonist, mis viimase seitsme aastaga
Uus-Meremaal saladuses hoides ehitati.

Originaalse ehitaja Steve Scott'i tsitaat:
“At the shows I’d go back and look at the roadsters and their details. And
while I was looking, my mind was re-engineering everything. It bummed me out that everyone was doing the same stuff. I think that
was building the foundation for The Uncertain-T.”

Üleüldse ka on The Rodders Journal väärt lugemine, sest see on väga hea allikas traditional hot rod'ide ja kustomite osas ning sealt
saab ka palju põnevat infot kustomiskene olnud aegade kohta.

Veebiversioonile pääseb ligi järgnevalt lingilt ja lugemiseks tuleb sisestada koos TRJ83, easy-peasy:
https://mailchi.mp/roddersjournal/trj-83...LO4i9UA7EM


Foto laenatud Kustomraha lehelt
[Pilt: Steve-scott-uncertain-t11.jpg]

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta

Käes ta ongi, Diskustom Magazine number 2 on väljas!

Numbris on radikaalselt modifitseeritud Dodge Dart Jaapanist, põnev Mosse Eestist, kaks erinevate väljalaskeaastate ning
ümberlõikamisastmega Toyota Crown’i (ok, üks on tegelikult lausa Toyopet) samuti Jaapanist,
nagu-Hummer-aga-mitte-päris Ratrod001 USAst ja veel mitu muud ägedat masinat.
Lisaks ka ülevaated Yokohama Hot Rod Custom Show’st ja Shibuya kruiisist Jaapanis ning Jenkkiautonäyttely/X-treme Car
Show’st Soomes. Juures on ka uus rubriik Short Corner, mis kajastab müüdud, kadunud, hävinud või muidu hetkel mitteaktuaalseid
masinaid. Veidike nö blast-from-the-past vaimus nurgake seega.

Ajakiri on endiselt trükitud väga kvaliteetsele lamineeritud ja lakitud paberile ning õmblusköide hoiab selle ka aastate pärast ilusti koos.
Trükitud ikka Eestis. 88 lehekülge, tekstid inglise keeles.

Ajakirja saad osta kodulehelt, tasuda saab pangalingiga, arvega või PayPal’iga.
Kui soovid osta korraga mitu toodet, siis lao need lihtsalt ostukorvi ja saatekulu jääb samaks.
Saad teha ka aastase tellimuse, sel juhul on tüki hind 15% soodsam. Aastas ilmub kolm numbrit ning saad valida kas alustad tellimust
praegusest või järgmisest numbrist.



Osta või telli ajakiri siit:
http://www.diskustommagazine.com


Jooksvaid uudiseid saad jälgida nendes kanalites:
Facebook: https://www.facebook.com/diskustommagazine/
Instagram: https://www.instagram.com/diskustommagazine/



#diskustommagazine


[Pilt: 50154472148_0fe10f94d0_z.jpg]

[Pilt: 50154471213_7584779b1b_z.jpg]

[Pilt: 50154472063_fa1c5f7682_z.jpg]

[Pilt: 50154471633_3ab4fb66ea_z.jpg]

[Pilt: 50155027241_0a00dd90ed_z.jpg]

[Pilt: 50154471978_994e5df9db_z.jpg]

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta

Ilus asi on jälle saanud. 
Sain sõidule kaasa võtta. 
Aitäh. 



[Pilt: t760_DSC_2400.jpg]
Vasta

Aasta tagasi umbes sel perioodil kondasime jälle Jaapanis ringi, käisime Yokohama Hot Rod Custom Showl,
reedeõhtusel Daikoku parklahängil ja Shibuya Cruisingul.
Sel aastal ilmselgelt Yokohama üritust ja üleüldse reisimist ei toimu, aga vähemalt on mälestused talletatud
hiljutisse Diskustom Magazine numbrisse, mis veebipoest veel saadavalgi: www.diskustommagazine.com



[Pilt: 50678645066_ee1e37eee7_z.jpg]

[Pilt: 50677895293_342ed00245_z.jpg]

[Pilt: 50678728132_d34705b63d_z.jpg]

[Pilt: 50678728137_11e9ebb8ea_z.jpg]

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta

Lahe õhkvedrustusel Mosse 427 Venemaalt. Seal on kustomiskene level viimaste aastatega ikka aina kõvemaks läinud,
ehitatakse palju masinaid ja toimub mitmeid kihvte üritusi. Mitu lowrideri klubi üle riigi ja toodetakse kohapeal ise vanakooli
aircraft hydraulics süsteeme vedrustusele jne.
Sellest Mossest tuleb ka lugu järgmisesse, järjekorras kolmandasse Diskustom Magazinesse
www.diskustommagazine.com


[Pilt: 50687617463_08b4cd700a_z.jpg]

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta

Põrnikaid võis vist siia postitada?
   
   
   
   

Miks ma need pildid siia postitasin?
Oli kunagi 90-ndate esimeses pooles põhjanaabrite juures võimalik põrnika-ajakirju lapata - sealt jäi meelde helesinine B-piilariteta omapärase (tol ajal kindlasti ilma jutumärkideta) interjööriga isend. Mingi aeg tagasi oli vaja välja uurida, et misasi see täpsemalt siis oli.

Oli Billabug, mida esimest korda näidati 1989 a. Bug Jam nimelisel üritusel Santa Pod-is (vt. teine pilt). Sealsamas saare peal Thump Thump nime kandva töökoja poolt ehitatud. Nime saanud rõivafirma järgi - sellest ka see interjöörikangas, õhutusavad tagaklaasi all, augud velgedes jne.

Millalgi aastatuhande vahetuse kanti sai isend (juba uue omaniku käe all - vt. neljas pilt) omale suitsiidiuksed, võimsama mootori (1600ccm 1200-se asemel), modifitseeritud esituled (frenched vist peaks õige termin olema?) jne - asjad, mis olla ka algselt plaanis olnud, aga vähe kiireks läks...
Vasta

Parempoolse rooli ja numbri järgi arvaks esimese hooga, et tegu brittide teemaga?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 14 külali(st)ne