Ehk kellelgi on mõni hea idee, kuidas kergesti minu ETKVL autorolleri mure lahendada. Teema on küll natuke ebastandartne, sest minu masin ümber ehitatud. Nimelt minu kärule paigaldatud lääne mootor. Probleem on mootori poltidega. Nad ei taha oma kohal püsida. Ümberehitus on tehtud eelmise omaniku poolt ning nägi välja selline (noh, pildil näha see, mis ära pudenenud veel ei olnud mootori poltidest):
Käsitlesin seda teemat siin mõned postitused tagasi ka piltidega. Probleem iseenesest lihte: kinnitusraam on keevitatud natuke liiga madal. Selle tõttu tuleb mootorit vähemalt 4cm tõsta kinnituse tasapinnast, et see ei käiks vastu hammasratast. Originaalne lahendus oli 60mm karprauast klotsid, millest auk läbi. Vibratsioon tegi aga oma ning kõik poldid tulid lahti. Stopperseibid, keermeliim ega mitte midagi ei aidanud. Sai siis mõeldud välja, et parem oleks kui oleks kummipuksidel.
Siin joonis sellest kuidas asi hetkel on:
Nüüd on aga uus jama. Kummipuksid natuke pehmed. Ja eks seetõttu ka, et nad 40mm pikad. Tulemus on see, et pingitatud kiilrihmaga veab mootori viltu. Ja siis ei kulu kaua kui viskab rihma maha. Muidu vibratsioon vähenes meeletult ning poldid ei keri ennast enam ise lahti.
Tegelikult peaks mootorile uue aluse keevitama. Aga praegu pole eriti aega sellega tegeleda ja tarvis maal kraami kärutada.
Äkki keegi oskab pakkuda jäigemaid kummipukse? Need mis all on põllumehe kaubamajast M8 ja 40mm kõrged.