ETKVL-i kaubakäru ehk "Autoroller ET-1,5"

Sain täna veel ühe mootori zid omanikuks uuem versioon ja hüüaks appi? sest ei saa tööle korralikult,kontaktid on puhastatud ja säde olemas 
Sümptomid siis järgmised:Käima läheb suht hasti aga kui gaasi anda siis plärtsub ja mootor töötab ebaühtlaselt ja vahest sureb üldse välja.
Tänud ette.
Vasta

Korraliku küünlaga teeb sama? Mis värvi küünal on?
Vasta

Küünal on must.Homme saan uue küünla siis proovin sellega.
Vasta

Samasugused sümptomid olid kunagi poolsurnud süütepooliga.
Ats
Vasta

Kuidas süütepooli kontrollida?
Vasta

(01-02-2021, 21:40 PM)pritsumees112 Kirjutas:  Sain täna veel ühe mootori zid omanikuks uuem versioon ja hüüaks appi? sest ei saa tööle korralikult,kontaktid on puhastatud ja säde olemas 
Sümptomid siis järgmised:Käima läheb suht hasti aga kui gaasi anda siis plärtsub ja mootor töötab ebaühtlaselt ja vahest sureb üldse välja.
Tänud ette.

Kondensaatorit vahetasid? Enamus aastakümneid seisnud kondensaatoritest on hapuks läinud. Niisama sädet proovides ja madalate pööretega ei saa midagi aru ja siis igasugu anomaaliad algavad.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Kas poolkinnise õhuklapiga oled proovinud? Mõni mootor ei kannatagi lahtisega käia, sureb gaasi andes välja. Tuleb õhuklappi tunde järgi peale timmida, isegi kuni pooles asendis.
Vasta

Viga käes, piip kurinahk Smile
Vasta

Lihtsalt ääremärkusena kaks asja.
Esiteks suudab ZID mootor  peale 3 aastast seismist esimesest vändalöögist käima minna.
Teiseks on see, et Rapla Kuusakoskis on korralik ET raam koos silade ja edasi tagasi kastiga.

MTJ.EE
Vasta

Jäi silma selline kuulutus. Arvestades millises seisukorras ronte liigub millise raha eest, siis peaks praegu tormi jooks toimuma:

https://www.osta.ee/et-1-5-kaubaroller-156802743.html

Tundub huvitav vahepealne mudel olevat, millel ümar vanakooli kuudik aga juba uuema mudeli rattad.

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Vasta

Küsiks siis targemate nõu kah. Kas on selle kaubakäru veosilla diffrile midagi muud võimalik sisse toppida ja kui siis mille jupid sobivad?
Nimelt enda omal tehtud kinniseks kuna differ kildudeks.
Paraku aga sellise sillaga kipub see sunnik ainult otse liikuma. Tahaks ka normaalselt sõita või kui kellegil on pakkuda tervet silda siis ootan pakkumisi.
Kaks velge on kah otsakorral ja igaks juhuks võiks ka käigukasti varuks võtta. Seega kui kellegil midagi pakkuda siis olen huvitatud.
Vasta

Kui kellelgi peaks tervet ET-1,5 üle olema, siis võib mulle pakkuda. Mootor pole oluline, aga muu küll.
Vasta

https://www.facebook.com/marketplace/ite...5%7D%22%7D
Vasta

Kas kellelgi on üle ZID mootori süüde? Olen huvitatud ostmisest. Hooratas on olemas, kõik muu puudub. Või äkki on kellelgi kogemusi sinna mingi muu süüte paigaldamisega?
raudpats1@gmail.com
5567o5oo
Vasta

Ehk kellelgi on mõni hea idee, kuidas kergesti minu ETKVL autorolleri mure lahendada. Teema on küll natuke ebastandartne, sest minu masin ümber ehitatud. Nimelt minu kärule paigaldatud lääne mootor. Probleem on mootori poltidega. Nad ei taha oma kohal püsida. Ümberehitus on tehtud eelmise omaniku poolt ning nägi välja selline (noh, pildil näha see, mis ära pudenenud veel ei olnud mootori poltidest):

[Pilt: mJYvKnW.jpg]
Käsitlesin seda teemat siin mõned postitused tagasi ka piltidega. Probleem iseenesest lihte: kinnitusraam on keevitatud natuke liiga madal. Selle tõttu tuleb mootorit vähemalt 4cm tõsta kinnituse tasapinnast, et see ei käiks vastu hammasratast. Originaalne lahendus oli 60mm karprauast klotsid, millest auk läbi. Vibratsioon tegi aga oma ning kõik poldid tulid lahti. Stopperseibid, keermeliim ega mitte midagi ei aidanud. Sai siis mõeldud välja, et parem oleks kui oleks kummipuksidel.

Siin joonis sellest kuidas asi hetkel on:
[Pilt: LQcV8SF.jpg]

Nüüd on aga uus jama. Kummipuksid natuke pehmed. Ja eks seetõttu ka, et nad 40mm pikad. Tulemus on see, et pingitatud kiilrihmaga veab mootori viltu. Ja siis ei kulu kaua kui viskab rihma maha. Muidu vibratsioon vähenes meeletult ning poldid ei keri ennast enam ise lahti.
Tegelikult peaks mootorile uue aluse keevitama. Aga praegu pole eriti aega sellega tegeleda ja tarvis maal kraami kärutada.

Äkki keegi oskab pakkuda jäigemaid kummipukse? Need mis all on põllumehe kaubamajast M8 ja 40mm kõrged.

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Vasta

Millist keermeliimi kasutasid? Need erineva tugevusega ja paigaldamisel peab kuivada ka laskma.

Pähkliajude hirm
Vasta

Sinist Locktite-i. Aga asi pole selles. Need poldid mis lahti ei tulnud läksid pooleks. Samuti on karpraua tükid vibratsiooniga oma elu ära elanud, pildilt näha kuidas kokku vajunud. Lihtsalt kuna mootori all pole midagi tummist, siis see mängib piisavalt palju, et asjad lähevad kas pooleks või tulevad lahti. Ma olen veendunud, et kummipuksid siiski õige tee. Aga pole suurnud leida veel kuidagi selliseid, mis sobiks sinna hästi.

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Vasta

Lihtne ja kiire rats: 50 mm paks õige laiusega prussijupp alla, millest M8 (või on sel mootoril avad suisa M10 jaoks?) poldid Nylocmutrite ja keermeliimiga läbi ning KÕWASTI kinni.

Hoia siis silma peal, et mootor end prussi sisse ei väristaks. Vajadusel pinguta juurde.
Vasta

Võsa postitus juba ütleb, mis aitab. See on diagonaalide eest, mis ei lase tekkida nooltega näidatud liikumist.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Tänan heade mõtete eest. Tegin sellise võileiva: Alla ~1cm paksune kummist konveierilint, peale 5cm pruss.

[Pilt: DEZG2aW.jpg]
[Pilt: y2znmaj.jpg]

Asi sai hea ning sai hakatud jaanipäevaks valmistuma.
[Pilt: OqriC5M.jpg]

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne