Postitused: 52
Teemad: 12
Liitus: May 2012
Maine:
0
Ei ole küll mingi rasketehnika, aga mõistus koos. Ei saa pilli tööle. Säde olemas, kütte voolab peale, trelliga ringi ajades on tavaliselt ikka tööle saadud. Nüüd viimati ei saa ega saa tööle.
Õhupuhasti üle vaadatud ja karbussi sisse sai ka piilutud et mingeid tükke sees poleks. Karbussil kaks kruvi täpselt ei tea palju need lahti olema peaks aga tööle peaks nagu ikka minema kuidagi? Ehk oskab keegi abi anda mida veel uurida annaks. Lisaks kas tal kuskilt õli taset ka kontollida annab ja kust vana õli välja saaks lasta ei leidnud nagu korki.
Tänan ette abi eest!
Postitused: 500
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Kas bensiin ikka tule külge võtab?
Postitused: 1,065
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Seal tekitab raskusi elektronsüüde-mõõda ära sädeme pikkus,kui see normis 7mm siis hõre,tilguta 10 tilka mootori õli küünlaaugust ja paar tiiru mootorit ringi ja küünal peale ja kui läheb käima,siis kas rõngad vahetusse või käivitad õliga.Õli taseme jaoks oli reduktori kaanel kruvi.Mul üks komplektne mootor olemas sealt saab vaadata.
Postitused: 454
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
See reduktor seal mootorit ei mõjuta. Krotil on kahetaktiline mootor ja mingit eraldi ōli mootorisse ei käi. Mootorit õlitatakse bensiini sisse segatud õliga. Teoreetiliselt on vōimalik,et väntvõlli tihend on kuuma saanud kui reduktor seest tolmab. Sädet ma ei soovita eraldi ilma küünlata kontrollida, sest mõned väidavad,et pärast võib kogu magneeto seal tuksi minna, kui juba vanadest pole läinud. Proovi kindlasti küünalt vahetada. Vb on küünal märg.Vōimalik,et karter on bensiini täis kui kraan lahti ununes ja kuidagi kaldu seisma jäi.
Postitused: 454
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Reduktoril on peal suurem kruvi , mille august käib õli sisse. Analoogne kruvi on ka kùljepeal ca 10 cm allpool kuhuni peab olema õlitase reduktoris.
Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Enda samanimelise eluka sarnase käivitusprobleemi põhjus oli peidus lõtkuga väntvõlli laagrites ja kivistunud vändakaelatihendites.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Minu kokkupuuted krotiga olid 30 a tagasi, ta rohkem mänguasi peenarde ja kasvuhoone jaoks, suurema maa jaoks lahja. Minu mäletamist mööda käis 76ga, seega 98 eitaha ta mitte , pane vähemalt 95. Sädeme jõudu proovid küünlaga, millelt külgelektrood ära võetud, kui jõuab üle hüpata, siis on korras. Minu arust tal oli mopeedi karbuss ja probleeme tekitas kütusenivoo, nõel ja ujuk ei teinud koostööd ja neid pidi tunde järgi reguleerima koos segukruviga, kui paika sai, siis käis nagu vanamees.
Postitused: 52
Teemad: 12
Liitus: May 2012
Maine:
0
Täna sai katsetatud seda varianti, et õli küünla august sisse tilgutada. Masin läks kohe laksust tööle kui proovisin. Põllule jõudes gaas põhjas aga väga pöördes nagu ei olnud. Soojaks sai siis suri üldse välja ja enam tööle ei saanud. Jahtudes uuesti proovides ei saanud enam ka asja. Eks homme saab korra uuesti proovida kas läheb või on mootor omadega läbi juba.
Postitused: 350
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
Kas freesil pidur ikka korralikult sätitud?Krotist ei tea midagi,aga suurematega ei saa ilma kuidagi.Piduri väljaulatus ja leistangide õige kõrgus on tähtis.
Postitused: 762
Teemad: 42
Liitus: Jun 2005
Maine:
8
Piduri alla mõeldi vist nö varrast mida taga rataste asemel maasse vajutada. Kui see heas koosluses vedamisega,pole midagi rasket, natuke juhtimist ainult.