krot mullafrees
#1

Ei ole küll mingi rasketehnika, aga mõistus koos. Ei saa pilli tööle. Säde olemas, kütte voolab peale, trelliga ringi ajades on tavaliselt ikka tööle saadud. Nüüd viimati ei saa ega saa tööle.
Õhupuhasti üle vaadatud ja karbussi sisse sai ka piilutud et mingeid tükke sees poleks. Karbussil kaks kruvi täpselt ei tea palju need lahti olema peaks aga tööle peaks nagu ikka minema  kuidagi? Ehk oskab keegi abi anda mida veel uurida annaks. Lisaks kas tal kuskilt õli taset ka kontollida annab ja kust vana õli välja saaks lasta ei leidnud nagu korki.
Tänan ette abi eest!
Vasta
#2

Kas bensiin ikka tule külge võtab?
Vasta
#3

(05-05-2019, 21:26 PM)v126 Kirjutas:  Kas bensiin ikka tule külge võtab?

Bensiin sai värske sisse pandud 98
viimati sai tööd tehtud max kuu tagasi. Mootori soojaks saab siis ka vahel sureb välja ootamatult nagu kuumeneks üle või ei teagi täpselt.
Vasta
#4

Seal tekitab raskusi elektronsüüde-mõõda ära sädeme pikkus,kui see normis 7mm siis hõre,tilguta 10 tilka mootori õli küünlaaugust ja paar tiiru mootorit ringi ja küünal peale ja kui läheb käima,siis kas rõngad vahetusse või käivitad õliga.Õli taseme jaoks oli reduktori kaanel kruvi.Mul üks komplektne mootor olemas sealt saab vaadata.
Vasta
#5

Proovi teise küünlaga.
Vasta
#6

(06-05-2019, 08:47 AM)ahtos Kirjutas:  Seal tekitab raskusi elektronsüüde-mõõda ära sädeme pikkus,kui see normis 7mm siis hõre,tilguta 10 tilka mootori õli küünlaaugust ja paar tiiru mootorit ringi ja küünal peale ja kui läheb käima,siis kas rõngad vahetusse või käivitad õliga.Õli taseme jaoks oli reduktori kaanel kruvi.Mul üks komplektne mootor olemas sealt saab vaadata.

Loll küsimus, aga mismoodi see sädeme pikkust mõõdetakse? Küünlal olen seda elektroodi vahet vaadanud aga see pole see? Kust see 7mm peab tulema täpselt äkki mingit pilti kuidagi saaks. 
Õli tasemest niipalju et sai see mini kruvi sealt ülevalt lahti keeratud ka masinat kallutatud et kas peaks õli sees käima aga ei tulnud tilkagi. Ise sain ka aru et mingi õli peaks sees ikka mootoril käima. Aga kindel polnud et see sinna käib . Sellega võib äkki mootor juba hõre olla küll. Nädalavahetusel proovin korra uuesti panen õli sisse, kogust võiks olla palju? Korgini täis? Eraldi mõõtevarrast ei paista olevat. Paar korda sain tööle ka pika käiamise peale. Aga välja suretades ja uuesti proovides ei olnud jälle mingit lubamist.
Küünlaid sai vahetatud.
Vasta
#7

See reduktor seal mootorit ei mõjuta. Krotil on kahetaktiline mootor ja mingit eraldi ōli mootorisse ei käi. Mootorit õlitatakse bensiini sisse segatud õliga. Teoreetiliselt on vōimalik,et väntvõlli tihend on kuuma saanud kui reduktor seest tolmab. Sädet ma ei soovita eraldi ilma küünlata kontrollida, sest mõned väidavad,et pärast võib kogu magneeto seal tuksi minna, kui juba vanadest pole läinud. Proovi kindlasti küünalt vahetada. Vb on küünal märg.Vōimalik,et karter on bensiini täis kui kraan lahti ununes ja kuidagi kaldu seisma jäi.
Vasta
#8

Reduktoril on peal suurem kruvi , mille august käib õli sisse. Analoogne kruvi on ka kùljepeal ca 10 cm allpool kuhuni peab olema õlitase reduktoris.
Vasta
#9

Enda samanimelise eluka sarnase käivitusprobleemi põhjus oli peidus lõtkuga väntvõlli laagrites ja kivistunud vändakaelatihendites.
Vasta
#10

Minu kokkupuuted krotiga olid 30 a tagasi, ta rohkem mänguasi peenarde ja kasvuhoone jaoks, suurema maa jaoks lahja. Minu mäletamist mööda käis 76ga, seega 98 eitaha ta mitte , pane vähemalt 95. Sädeme jõudu proovid küünlaga, millelt külgelektrood ära võetud, kui jõuab üle hüpata, siis on korras. Minu arust tal oli mopeedi karbuss ja probleeme tekitas kütusenivoo, nõel ja ujuk ei teinud koostööd ja neid pidi tunde järgi reguleerima koos segukruviga, kui paika sai, siis käis nagu vanamees.
Vasta
#11

Täna sai katsetatud seda varianti, et õli küünla august sisse tilgutada. Masin läks kohe laksust tööle kui proovisin. Põllule jõudes gaas põhjas aga väga pöördes nagu ei olnud. Soojaks sai siis suri üldse välja ja enam tööle ei saanud. Jahtudes uuesti proovides ei saanud enam ka asja. Eks homme saab korra uuesti proovida kas läheb või on mootor omadega läbi juba.
Vasta
#12

(11-05-2019, 14:22 PM)jurkman Kirjutas:  ...
Minu mäletamist mööda käis 76ga, seega 98 eitaha ta mitte
...

Ei klapi. Mootorile on määratud madalaim, mitte kõrgeim oktaanarv. Tänasest valikust vaid ringjaam ja Alexela (valitud) tanklad väljastavad alkoholitut kütust 98. Mainitud mootoril ei peaks olema pliilisandit vajavaid klappe.

Muus osas: KROTi mootor on elementaarmootor, mille veaotsing on laialt levinud teadmine. Mingeid "krotierisusi" mootori osas teada ei ole.
Vasta
#13

Vabandust, et teemat oma jutuga solgin aga tuttav teema. Sain endalegi üks Krot koju toodud. Juba algul sõnasin ära, et küllap peab sädet naaberkülast otsima minema. Paagi ja karburaatori puhastamise järel ning akutrelliga kaasa aidates sain mootori enesegi üllatuseks tööle. Isegi paar meetrit maad haritud. Aga siis ei aidanud enam ussi ega püssirohi, säde kord oli, kord mitte.
Ons keegi 6,5hp Slong sinna peale pannud? 20mm võlliga mootor ja rihmaratas nagu siin võiks olla pädev lahendus?
http://veikals.provento.lv/index.php?rou...uct_id=387
Kas kodumaises kaubandusvõrgus leidub ka sobivat rihmaratast?
Vasta
#14

(24-05-2020, 22:35 PM)speedsta Kirjutas:  Vabandust, et teemat oma jutuga solgin aga tuttav teema. Sain endalegi üks Krot koju toodud. Juba algul sõnasin ära, et küllap peab sädet naaberkülast otsima minema. Paagi ja karburaatori puhastamise järel ning akutrelliga kaasa aidates sain mootori enesegi üllatuseks tööle. Isegi paar meetrit maad haritud. Aga siis ei aidanud enam ussi ega püssirohi, säde kord oli, kord mitte.
Ons keegi 6,5hp Slong sinna peale pannud? 20mm võlliga mootor ja rihmaratas nagu siin võiks olla pädev lahendus?
http://veikals.provento.lv/index.php?rou...uct_id=387
Kas kodumaises kaubandusvõrgus leidub ka sobivat rihmaratast?

Endal on ka plaanis hiina kloon peale panna nüüd. Mootor juba olemaski. Vana mootori rihmaratas ei sobi see 15mm võllile. Sain mingi ühe soonega rihmaratta. Eks paneb selle peale. On natuke suurema diameetriga kui originaal, aga loodan et ülekanne väga kiireks ei lähe. Tahaks ikkagi ka rattaid freeside asemele panna et saaks ka midagi taha aretada põllutööde jaoks ja oleks masinal rohkem kasutust. Mitte 1/2 korda aastas. Muidu ikka see teema et kui vaja on, siis masin tööle ei lähe ja hakka nuputama kust viga otsida.
Vasta
#15

[Pilt: e6db8d6b97b963938f0d1b4ee8c9b433.jpg]
Panin Krotile sellised alla,vist oli natuke alla 50cm diameeter.(46-48)
Rihmaratas jäi algupärane,treisin seest 20mm le.
Minu arvates liiga kiire,tühikäigul kannatab järgi kõndida, aga pööret andes juba jooksmine.
Mootoriks 7 hj Poola kirjadega mootor, ju ta ikkagi hiinakas on. Jõudu jagub ja jõuab tühikäigul ka vagu tõmmata,aga ega see õige asi ole,peaks aeglasem olema.
Vasta
#16

Kroti mootori küljes ju aeglustav reduktor ülekandearvuga 2,64. Ehk siis pööretel 5000p/min tegev originaalmootori väljundvõll teeb alla 1900p/minutis ja tööorgan siis ca 85p/minutis. Omal ajal öeldi et see 85p/min pidi ka mullafreesi jaoks liiga kiire olema...
Peaks sinna panema reduktoriga hiinaka. 3000+ pööret otse mootori väntvõllilt ajabki tööorgani võlli ju 140 pöörde kanti.
Sellise näituseks.
Vasta
#17

Eks kevad ole kiire aeg ja sunnitakse muid töid tegema, kui maapiirkonda juhtun aga kahe nädalavahetuse loetud tundidega sai Krot-le uus hing sisse puhutud. Reduktoriga hiinakat ei raatsinud osta, võtsin 7HP uwaga! kirjadega hiinakas. Tööriistamarketis leidsin 20mm rihmaratta ja sobiliku rihma ka. Vana rihmaga sättisin mootori paika ja raami sisse uued poldiaugud. Oleks uus ja veidi pikem rihm korraga käepärast olnud, oleks ehk paremgi saanud aga veopedaali trossi viimasesse asendisse sättides sain isegi tühikäigu kätte. Võlli ja rihmaratta kiilusoon ei klappinud, seega oli käsitöö viiliga. Õige distantsi saamiseks 20mm mutter ja mitu seibi aga see käsitöö tasus ära. Rihma kaitse tuli relakaga järele aidata, uus rihmaratas sinna alla ei mahtunud. Ette sai visatud suvaline plekitükk, mida on vähe. Külgedele, eeskätt vasakule küljele tuleb samuti kate teha ehk ühest suuremast plekist kate lõigata. Tulenevalt aeglustava reduktori puudumisest on tegemist üsna peru hobusega. Kui hommikune puder söömata, ära parem sanga roni. Pooleldi muruks muutunud peenra läbitöötamine on siiski paras töö, haritud peenra kobestamine oluliselt lihtsam aga naha teeb korralikult märjaks ja üle veerand tunni opereerida ei taha. Peenramaa lõppkasutaja jäi tulemusega siiski väga rahule.

   
Vasta
#18

Kas freesil pidur ikka korralikult sätitud?Krotist ei tea midagi,aga suurematega ei saa ilma kuidagi.Piduri väljaulatus ja leistangide õige kõrgus on tähtis.
Vasta
#19

Kas sel tuhnitsal on võllil pidur?

Millal seda vaja läheb mullatöödel?

Sellele kirjutan mitme erineva freesi kasutajana alla, et uudismaad harida ei tasu neist ühegagi ilma korraliku hommikuvõimlemiseta. Oskavad need kõik puseldaSad
Vasta
#20

Piduri alla mõeldi vist nö varrast mida taga rataste asemel maasse vajutada. Kui see heas koosluses vedamisega,pole midagi rasket, natuke juhtimist ainult.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne