30-05-2021, 20:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-05-2021, 21:10 PM ja muutjaks oli Raivo.)
Pakun 40-45 cm.
See tundub ulme:
See tundub ulme:
(30-05-2021, 18:01 PM)Veiko Varik Kirjutas: Tere.oma piisonipojal võin homme ära mõõta, ta mul küll puukoormaga talv läbi seisnud ja võib-olla väheke maakera keskme poole liikunud aga seisab horisontaalasendis oma vahepuksiga lisavedrudel (st et tühjalt ja pooletonnise koormaga näeb ühtemoodi välja).
Kas kellegil on võimalik ära mõõta vene haagise veopea kõrgus maast kui käru on horisontaalis.
Veiko
(31-05-2021, 21:46 PM)aavu Kirjutas: Kas esiluugi äravõtmine ja laudade ladumine raskuskeskmega 10-15 cm sillast ettepoole oleks päästnud? Kas liiklusseadus lubaks nii teha? Hästi kinnitatud, lauad jäid koormasse.
(31-05-2021, 22:08 PM)Veiko Varik Kirjutas: Ma mõõtsin oma munaka kõrguse ära ja see on 570 mm. Tänapäeva kärudel on kuni 390 mm. Minu arust oli ka vene kärudel munaka pesa kõrgemal.mõõtsin piisonipojal ära, umbes 47-48 cm, muidugi kui horisontaalis ta mu mäestikus on. Sama kõrgusega on ka Isuzu D-Maxil munakas, Mitsu L200 munakas on 52 cm kõrgusel mu mõõtmise järgi ja seda tühja autoga. Kui ikka oletada et kasti paned ka ca tonni kraami, siis vajub konks allapoole kõvasti. Olles vedanu küllaga ka tänapäeva kärusid oma kastikate taga ei ole täheldanud mingit ebanormaalset asendit.
Seega ootan veel numbreid.
Veiko
(31-05-2021, 21:46 PM)aavu Kirjutas: Kas esiluugi äravõtmine ja laudade ladumine raskuskeskmega 10-15 cm sillast ettepoole oleks päästnud? Kas liiklusseadus lubaks nii teha? Hästi kinnitatud, lauad jäid koormasse.seadusest ei tea tuhkagi aga ise olen alati ilma luukideta pikka materjali vedanud, 70-80 cm materjal auto stangest ja pole olnud probleemi teedel keeramisega, kohapeal ladustamiseks manööverdamisel peab muidugi ette vaatama, et auto nurki ära ei rihi.
(31-05-2021, 22:20 PM)zazik Kirjutas:Mina olen enam kui kindel, et oleks. Lühike haagis, 2,5m kastis 3+ meetrine materjal, nibin-nabin haagise lubatud kandami piires, koormat 1,..tm ehk minimaalselt 5-600kg ja auto lubatud haake mass kindlalt lõhki. Pool meetrit sellist koormat ca 120-150kg/2, ehk piisavalt et autol p---e üles tõsta ja juhtimine üle võtta.(31-05-2021, 21:46 PM)aavu Kirjutas: Kas esiluugi äravõtmine ja laudade ladumine raskuskeskmega 10-15 cm sillast ettepoole oleks päästnud? Kas liiklusseadus lubaks nii teha? Hästi kinnitatud, lauad jäid koormasse.
Antud juhul pole kindel, kas oleks. See ei ole mingi ulmeraske koorem ja ka väga palju rippes pole. Selleks, et antud koorem auto niimoodi kraavi viiks, peab haagisevedamisse ikka väga üleolevalt suhtuma. Ja selline suhtumine viib ka normaalselt paigaldatud koorma varem või hiljem kraavi. Eest luuk lahti ja koorem kasvõi 20cm ettepoole oleks asja tublisti stabiilsemaks teinud, aga mitte lollikindlaks.
Võibolla muidugi teen liiga, äkki jooksis loom teele ja sundis äkilisele manöövrile.
(01-06-2021, 09:04 AM)olli Kirjutas: Tegu Sandero, mitte Dusteriga. Ning kerghaagisega. ... Haagise halb kaalujaotus avaldab kindlasti rohkem mõju kui sellistel masinatel, millega enamus siit harjunud haagist vedama.leht kirjutas dusterist ja piltidesse niivõrd ei süüvinud
(01-06-2021, 08:50 AM)honkomees Kirjutas:(01-06-2021, 07:54 AM)hulgus Kirjutas: . ... nibin-nabin haagise lubatud kandami piires, koormat 1,..tm ehk minimaalselt 5-600kg ja auto lubatud haake mass kindlalt lõhki. ...piduritega lubatud mass on dusteril 1500, kerghaagisel 750, seega lõhki vaid kerghaagise puhul.
(01-06-2021, 09:03 AM)v6sa Kirjutas: Seega kraavi viis selle rongi juhikohale sattunud juhmi oskamatus laduda koormat füüsikaseaduste kohaselt ning eriti säärast ebastabiilset rongi ohjata. Hoogu on natuke ikka olnud, et säärane kena pööre sooritada.Täiesti päri! Kiirus on kõige aluseks. Omal kõige raskem juhtum olnud see, kus raske haagis ja kerge auto ees. See inertspidur seal vahel ei puhu palju pilli ja eks see oli ka selline...ning see 50kilo konksule ka väga ei päästa. Einbi-Seljaküla sai tehtud 40-60 km/h et 4.käik veaks. Kõik vanad teed on nii laines et täitsa tunda loopimist isegi kahesillalisel, ühesillalisest matkaputkast rääkiamta. Selles osas on uued euroteed küll head, ei saa salata. Sama ka näteks suurte tõstukitega, kus putuka sabas on ikka hirmus sest elab tagaotsal. Päris kole on neid Partnereid 22-meetrist Dinot vedamas näha...suure Sprinteri sappa aga sobib. Ütleks, et tonnise kandejõuga tagavedrustusele on need sobilikud - alates!
(01-06-2021, 12:01 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: ...
Kunagi Villisega vanarauda viies tekkis ka maanteel üllatus kui peeglisse vaadates käru paremale-vasakule tantsis.
...
oli üllatus kui väike kiht malmplaate käru põhjas
...
Hullemast hoidis vist sama kogus plaate auto kastis