01-06-2021, 12:51 PM
(01-06-2021, 12:24 PM)v6sa Kirjutas:(01-06-2021, 12:01 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: ...
Kunagi Villisega vanarauda viies tekkis ka maanteel üllatus kui peeglisse vaadates käru paremale-vasakule tantsis.
...
oli üllatus kui väike kiht malmplaate käru põhjas
...
Hullemast hoidis vist sama kogus plaate auto kastis
Tõenäoliselt pigem veduki tummine eluskaal ja koorma ühtlane kaalujaotus.
Edasine on küll teemaväline, kuivõrd käib O2 haagise kohta, aga põhimõttena siiski sama.
Võin kinnitada, et säärase koorma nihutamine 15 cm ettepoole võimaldas tõsta ohutu liikumiskiiruse 70 pealt 80 peale. Ja siis tahtis ikka teelainest uitama hakkama. Aga kuna valitud aeg ja teekond olid üksildased, siis me kedagi ei seganud.
Mul ka kogemus villisega aga ksf!RedBaroni aka Kaspari villis asus kaheteljelise O1 kastis raamita ja lahtivõetuna. Hakkas samamoodi Tartukal tantsima aga siis aitas turbodiisel Astraga kiire kolmas sisse ja boost üles! Auto oli ise ka muidugi kola täis ja raske aga see oli päris õudne tunne! Pärast seda olen alati vähemalt kolm korda mõelnud koorma paigutusele. Seal aitas vist ka 4 ratast haagise all, üheteljelisega oleks vist zitemini lõpetanud. Ja siin pole vahet, O1 või O2, ega see pidurdamine ei pruugi ka liiga hästi mõjuda, kui juba päriselt Foxtrot kallal. Pigem igatemoodi seda õudsat olukorda vältida... juhtus Paunküla sirgel ja jalad hakkasid Kosel värisema Piruett teepeal pole pooltki nii hull kui 90'ga tantsiv käru sabas. Piruett 90'ga võib ka kohutav olla ofkoors.