Kerghaagise küsimus
#81

(01-06-2021, 12:24 PM)v6sa Kirjutas:  
(01-06-2021, 12:01 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  ...
Kunagi Villisega vanarauda viies tekkis ka maanteel üllatus kui peeglisse vaadates käru paremale-vasakule tantsis.
...
oli üllatus kui väike kiht malmplaate käru põhjas
...
Hullemast hoidis vist sama kogus plaate auto kastis  Smile

Tõenäoliselt pigem veduki tummine eluskaal ja koorma ühtlane kaalujaotus.
Edasine on küll teemaväline, kuivõrd käib O2 haagise kohta, aga põhimõttena siiski sama. 
Võin kinnitada, et säärase koorma nihutamine 15 cm ettepoole võimaldas tõsta ohutu liikumiskiiruse 70 pealt 80 peale. Ja siis tahtis ikka teelainest uitama hakkama. Aga kuna valitud aeg ja teekond olid üksildased, siis me kedagi ei seganud.

Mul ka kogemus villisega aga ksf!RedBaroni aka Kaspari villis asus kaheteljelise O1 kastis raamita ja lahtivõetuna. Hakkas samamoodi Tartukal tantsima aga siis aitas turbodiisel Astraga kiire kolmas sisse ja boost üles! Auto oli ise ka muidugi kola täis ja raske aga see oli päris õudne tunne! Pärast seda olen alati vähemalt kolm korda mõelnud koorma paigutusele. Seal aitas vist ka 4 ratast haagise all, üheteljelisega oleks vist zitemini lõpetanud. Ja siin pole vahet, O1 või O2, ega see pidurdamine ei pruugi ka liiga hästi mõjuda, kui juba päriselt Foxtrot kallal. Pigem igatemoodi seda õudsat olukorda vältida... juhtus Paunküla sirgel ja jalad hakkasid Kosel värisema Wink Piruett teepeal pole pooltki nii hull kui 90'ga tantsiv käru sabas. Piruett 90'ga võib ka kohutav olla ofkoors.
Vasta
#82

Narvas
[Pilt: jk5iqu0q.yyh.jpg]
Vasta
#83

Pildilt ei paista, kas haagisel on veel üks kärukonks.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#84

Universaal kerghaagisena on vastikult raske. Katus, klaasid, liigne metall põrandas ja ustes...

Mul on kaks tükki liikuvate kuuridena kasutusel. Sellel oli mõnda aega isegi kärukonks küljes:
   
Vasta
#85

Hetkel on osta portaalis saadaval täitsa veider ultrakerge käru, ja nagu tellitud, sõltumatu vedrustusega. Kui eesmärk on tõesti telk metsa kaasa võtta, siis selle ta kannatab ehk ära ka (täismass 300kg, kui ma valesti ei näinud).

https://www.osta.ee/haagis-vmz-9-601-157635009.html
Vasta
#86

Väga hea toorik kerge maastikuvõimeka asja ehitamiseks.

Sellisena eriti kasutuskõlblik ei ole. Peamiselt olematu rehvimõõdu tõttu. Mida tasakaalu ilmselt ei saagi (ratas ei tsentreeru allakeeramisel kinnituse tõttu). Mis maastikul pole oluline, aga maastikuni peab ju ka jõudma.

Millest jõuame teelegaalsuseni. Kui see asi pole varem arvel olnud, siis praegu selle arvele saamine saab olema üsna huvitav protseduur.
Vasta
#87

Üks toorik pakkumisel
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne