11-06-2021, 23:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-06-2021, 23:23 PM ja muutjaks oli Sideametnik.)
"Igal pool on parem kui kusagil mujal"
(11-06-2021, 23:33 PM)Jansa Kirjutas: Selle toonklaasi jutu peale- kas neid sirjesid müüdi n-ö pakettidena, st kunde ise mingit lisa juurde valida ei saanud?Sai ikka igasugu varustust valida, mul UK ja Saksa kataloogid olemas, mis sisaldavad endas valikut ja hindasid aastast 1988.
(14-06-2021, 15:39 PM)stihl Kirjutas: 20t demmi oli siis ilmselt väga suur raha.selle otsustamiseks peaks teadma sakslase keskmist netopalka tollest ajast.
(14-06-2021, 15:39 PM)stihl Kirjutas: Ja et kõige kallim, 2,3 diisel universaal maksis planguna 20000DEM ehk ca 10000€.See hinnakiri tundub olema siiski vaid L (limousine) varustustaseme kohta. Pildilt puuduvad GL (Grand Limousine?) ja Ghia hinnad.Puusalt pakun, et kõikide mõeldavate lisadega 2.3V6 Ghia hind oli ca 30k DEM
(14-06-2021, 16:03 PM)ounou Kirjutas:Paistab, et umbes 3,5tonni demmi bruto oli selle teema sirje sünniaastal.(14-06-2021, 15:39 PM)stihl Kirjutas: 20t demmi oli siis ilmselt väga suur raha.selle otsustamiseks peaks teadma sakslase keskmist netopalka tollest ajast.
(14-06-2021, 15:39 PM)stihl Kirjutas: 20t demmi oli siis ilmselt väga suur raha.´89 aastal maksis R129 SL500 129 kilo demmi ja selle ostmiseks ei pidanud olema kapitalist. Piisas meiemõistes tehnikumiharidusega spetsialisti palgast.
(15-06-2021, 07:34 AM)hundu615 Kirjutas: Ei tea palju oli siin 1,3 liitrise mootoriga sirjesid,mul sõbral oli üks aastast 1985 jube tigu oli ikke
(14-06-2021, 22:38 PM)DevilDeVille Kirjutas:See on huvitav võrdlus tegelt.(14-06-2021, 15:39 PM)stihl Kirjutas: 20t demmi oli siis ilmselt väga suur raha.´89 aastal maksis R129 SL500 129 kilo demmi
(14-06-2021, 19:56 PM)Jansa Kirjutas:(14-06-2021, 16:03 PM)ounou Kirjutas:Paistab, et umbes 3,5tonni demmi bruto oli selle teema sirje sünniaastal.(14-06-2021, 15:39 PM)stihl Kirjutas: 20t demmi oli siis ilmselt väga suur raha.
....
Nii et pidi ikka koguma-liisima, aga praegusaja Eesti octavia-liisijaga võrreldes olid nad jämedalt poole paremas seisus
(14-06-2021, 22:38 PM)DevilDeVille Kirjutas:(14-06-2021, 15:39 PM)stihl Kirjutas: 20t demmi oli siis ilmselt väga suur raha.´89 aastal maksis R129 SL500 129 kilo demmi ja selle ostmiseks ei pidanud olema kapitalist. Piisas meiemõistes tehnikumiharidusega spetsialisti palgast.
(15-06-2021, 09:19 AM)hotwing Kirjutas: Meil võib-olla jah selline asi tavaline, aga kahtlen, kas Saksamaal normaalne spetsialist sööb kolm aastat kartulikoori ja ööbib silla all viimase malli Mersu rodsteri nimel?Ilmselt olid ka siis mingid laenu-liisingu võimalused kapitalistidel olemas et mitte harrastada ülalkirjeldatud eluviise.
Edit: Pigem neli-viis aastat, kuna netopalk väiksem.