24-06-2021, 22:27 PM
Kui altkäemaksu võeti siis kindlasti teine miilitsa volga
(24-06-2021, 22:53 PM)Formika Kirjutas: Mina oma autoga kuskil ei käinud ja see teine miilitsa värvides Volga peaks olema GAZ 24 tava Volga mootoriga, mitte GAZ 31013 V8 mootoriga.
(25-06-2021, 00:09 AM)kass Kirjutas:Kuule Kass, ega sa juhuslikult sini-kollase triibuline ei ole. Tundub, et sul kuidagi ei mahu hinge, et selliseid veel on. Tuleb meelde kuidas nõuka ajal tuli üks tuttav naisterahvas firma peole ja kui nägi, et seal üks sama soo esindaja oli samasuguse kleidiga, keeras otsa ringi ja vahetas kodus kleidi ära. Muidugi ma saan aru, et Kassil karva vahetada pole võimalik aga tänapäeval juukse värve igas toonis, ehk proovid. Mina oma autot ümber värvima ei hakka.(24-06-2021, 22:53 PM)Formika Kirjutas: Mina oma autoga kuskil ei käinud ja see teine miilitsa värvides Volga peaks olema GAZ 24 tava Volga mootoriga, mitte GAZ 31013 V8 mootoriga.
Halloooo!
Ma saan täiesti aru, et ei tohiks postitada (üleüldse) ja kustutajale tüli teha, aga natuke kahtlustan, et selline ongi siinse foorumi tase. Kollane sinisetriibuline autu, pihtas - põhjas! Igaks juhuks tunnistan kohe ja kordan üle - ise ei ole isegi KGB kontorist läbi lennanud kärbse pesa restoreerinud ja midagi kobiseda ei tohiks, nii on!
Muidugi teisest küljest, ega Aare pole süüdi, et igal teisel võrulasel miilitsa volga on. Ja te võite siin lehekülgede kaupa juttu veeretada ja sadu pilte postitada, foorumlane teeb sellest lihtsa järelduse - Forminka on tegija ja kollase- sinise triibuline autu on tema tehtud, eriti, kui see on Volga!
Teisest küljest muidugi, Forminka on ise ka süüdi, et ta oma autuga kusagil käinud ei ole, samas, kui "see teine miilitsa..." käib alati ja igal pool. Ma nendest võrulastest virulase geenidega üldse aru ei saa ja samas paljud foorumlased ja kustutaja minust ka mitte! Äkki on Eestimaa liiga suur ja rikastavaid erinevusi on liiga palju?
Ja kus on tõde ja kas teda üldse on? Moderaator muidugi on olemas, kahtlust pole!
(25-06-2021, 11:12 AM)cesium Kirjutas: Point oli vist selles, et vanatehnikafoorumi liige ei tee vahet nendel sinikollastel VolgadelLisame siis igaks juhuks pildi ka kõnealusest tõenäoliselt nähtud Volgast, kuna muidu läheb asi veel segasemaks:
(25-06-2021, 11:12 AM)cesium Kirjutas: Point oli vist selles, et vanatehnikafoorumi liige ei tee vahet nendel sinikollastel Volgadel
(26-06-2021, 09:17 AM)Mart Laanelepp Kirjutas: Las iga inimene teeb oma autoga mis tahab, mul ka metallikvärviga Mosse ja diiselmootoriga Villis ja olen mõlemaga väga rahul
(25-11-2019, 20:10 PM)Formika Kirjutas: Üritan selle viimase KGB-lase võimalikult originaalseks teha, kuigi noor veel teine, ainult kolmekümnene aga aeg läheb kiiresti ja kaugel see 35-gi enam on.Diisel villisel ja metallik mossel leiab vast mõne tänapäevase Würthi poldi ja voolikuklambrigi. See auto pidi olema võimalikult originaal. Muidugi võib igaüks teha oma autoga mida tahab kuid natuke viskab siin teemas seda "viinamarjad on hapud" teemat. Läks natuke liiga palju lappama selle värvi ja ukse vapiga. Kui samasugune oleks kuskil Venes valmis treitud ja kirjutatud 100% originaal siis oleks auto omanik ise ka parajalt sarkasmi ülesse näidanud nagu varemgi nende vene 100% originaalidega kasvõi Gaz23 või kuurileid L-1 suhtes.
(26-06-2021, 14:14 PM)Mart69x Kirjutas: Ega keegi paha pärast. Oleksid võinud sellele ka tume kollaseks värvida ning punased triibud peale tõmmata, uksevapi asemele 04 maalida ning gaasiavarii masin valmis. Lihtsalt kogu projekti kontseptsioon on vale nagu andsid hinnangu venelaste GAZ 23A le kuna tõmmati kroomi ring selga.Tegemist ikka väga erineva asjaga. Hinnang GAZ 23A-le tuli mul anda kui spetsialistil, kellegi palvel kellegi autost. Minu hinnang sellele autole oli ju üldiselt positiivne, ainult tähelepanu juhtimine, et auto välimus ei vasta auto passis olnud mudelile. Vaatamata sellele osteti see auto ära, sest ostjale meeldis luks variant rohkem, kui mingi A või B täht passis. Ja kes sellest üldse midagi teab. Ok selle foorumi lugejad, tänu minule ja olgem ausad, 20 aastat tagasi ei teadnud GAZ 23-st praktiliselt keegi mitte midagi. Ei teatud isegi sellise mudeli olemasolust, ammugi nende (23, 23A, 23B) erinevustest. 31013 jääb sini-kollaseks ja 30-40 aasta pärast pole kellelgi probleemi et ta just selline on. Sama lugu on minu L1 projektiga. Tehti 10 autot, no mõned mustad aga ülejäänud, keegi ei tea. Mainitakse rohelist, sinist, halli. Must on must aga muudel värvidel on sadu toone. Värvin oma L1 roheliseks, kes on see tarkpea kes ütleb et just see on õige roheline. Aeg teeb oma töö ja nii hägustuvad tulevikus ka piirid, kus ühelt toonilt teisele üle mindi. Lihtsalt kolla-sinine värvi kombinatsioon meeldis mulle palju rohkem ja kindlasti esimesed 31013-d olid ka seda värvi. Auto ise ju täiesti originaalne ja varustatud ajastu kohase sisseseadega. Tegemist ikka muuseumi eksemplariga, et pakkuda huvilistele silmailu ja nostalgiat. Mina isiklikult mäletan ainult sini-kollaseid miilitsa autosid. Ütleme otse, inimesed, kes seda aega mäletavad on juba vanuses 50+.
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid464891
(26-06-2021, 15:01 PM)Formika Kirjutas: 31013 jääb sini-kollaseks ja 30-40 aasta pärast pole kellelgi probleemi et ta just selline on. Sama lugu on minu L1 projektiga. Tehti 10 autot, no mõned mustad aga ülejäänud, keegi ei tea. Mainitakse rohelist, sinist, halli. Must on must aga muudel värvidel on sadu toone. Värvin oma L1 roheliseks, kes on see tarkpea kes ütleb et just see on õige roheline. Aeg teeb oma töö ja nii hägustuvad tulevikus ka piirid, kus ühelt toonilt teisele üle mindi. Lihtsalt kolla-sinine värvi kombinatsioon meeldis mulle palju rohkem ja kindlasti esimesed 31013-d olid ka seda värvi. Auto ise ju täiesti originaalne ja varustatud ajastu kohase sisseseadega. Tegemist ikka muuseumi eksemplariga, et pakkuda huvilistele silmailu ja nostalgiat. Mina isiklikult mäletan ainult sini-kollaseid miilitsa autosid. Ütleme otse, inimesed, kes seda aega mäletavad on juba vanuses 50+.