Postitused: 2,698
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Vaevalt see kaasliiklejaid tabamuse korral lohutab, et lund või jääd ei saa kusagil maha lükata.
Eks paigalda katusele küttekaabel mis lume ära sulatab.
Postitused: 426
Teemad: 24
Liitus: Jun 2015
Maine:
4
(11-07-2021, 16:22 PM)porikas68 Kirjutas: (11-07-2021, 15:55 PM)tõnn Kirjutas: Vaevalt see kaasliiklejaid tabamuse korral lohutab, et lund või jääd ei saa kusagil maha lükata.
Eks paigalda katusele küttekaabel mis lume ära sulatab.
Ja jahh, vahetan päevas vahest 5xkontti, hakkan kõigile soojendusi ehitama. Kui sa ei taha probleemist aru saada, pole midagi teha. Ega mullegi ei meeldi see, mis toimub. Kui oled nii taibukas, paku siis mõni tõsiselt võetav lahendus, mitte ära plõksi!
Mina ei loe kuidagi siit"plõksimist "välja
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Postitused: 86
Teemad: 3
Liitus: Aug 2016
Maine:
2
Ok, sorri, ei olnud plõksimist. Lihtsalt väsitav on, kuidas igaüks, kellel viitsimist on, oskab õpetada veokijuhti. Küll sõidame liiga kiirest, siis jälle oleme jalus, parkida ei oska, koorma kinnitamisest rääkimatta.
Postitused: 2,275
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
65
Eestis on see koht ju täitmata, mis puudutab puhkeplatse, kus autojuhid saavad omi kettaid parajaiks magada. Või on kõik ses osas korrektne?
Pean silmas ikkagi selliseid kohti, kus on autode jaoks piisavalt ruumi ja milledel viibides töömees ennast ka inimesena tunda saaks. Ehk siis korralik taldrikult noa ja kahvliga söömise võimalus, pesu pesemise ja kuivatamise ruum koos sinna juurde kuuluva tehnikaga ning kabiinid, milledes ennast ka korralikult kasida saaks.
Vaat kui need tingimused on täidetud, siis alles tekib päevakorda lumerookimismasinate küsimus/võimalus.
Eks tulevikus tekivad ka meie maale taolised oaasid, aga täna elame ikkagi justkui nõuka ajas, mil kõigil oli kõigest pohh, esikohal oli ikkagi töö tegemine ja tingimuste parandamisele rõhku ei pandud.
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Need oaasid ei lahendaks platsilt võetud konteineri puhtusemuret niikuinii.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Kui neid estakaade napib isegi neis riikides kus lumi pole üllatus siis meil neid lootma ja ootama jääda pole küll mõtet.
Küll tuul puhastab.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Kui nii jätkub, siis lund me enam ei näe. Õhutemperatuur alla nulli on haruldus ja suusatada saab vaid polaarjoone taga või sisehallis. Milleks siis estakaadid, võibolla ainult kõrbeliiva eemaldamiseks.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Tsitaat:Kuna meil on riiklikult määratud, et võõrast raha me ei taha, siis transiidiautod peatuvad Eestis ainult äärmise hädavajaduse korral, peaaegu kindlasti ei osta nad ühestki kohalikust asutusest mitte midagi. Seepärast pole ka äriliselt mõttekas neid investeeringuid teha.
Lahendus oleks eesti piir vastu hiina müüri. Siis autol ei jätku kütust riigi läbimiseks ja 45-tunniseid peatusi oleks ka päris palju. Mis parata - oleme väike riik ja hunnik raha läheb riigi juhtimisele. 1,3 miljonit nagu mõne suurlinna osa omavalitsus. Ega see valdade liitmine palju ei mõjunud. Huvitav oleks teada mitu protsenti meie elanikest tegeleb mingi tasandi valtsemisega ja mitu protsenti näiteks saksas-prantsuses-inglises-hispaanias. Väike riik ongi kallis pidada. Mõned käivad kosmoses, meil ainult estkub või mis ta oli.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Tegin siis mina täna Eestimaal päevaga siia-sinna tiire ja kogunes ca 500km,see selleks,tekkis küsimus siinsetele reka vendadele. Teid on jube palju ja kui te teete peatuse tee ääres,hakkate uuesti teele tulema,peaaegu nagu keerate ette (pole probleemi pidurdan ja saan aru,et teisiti liikvele te ei saagi) ja siis uimate 3-4 km ees enne kui 90 sisse saate.Tekkis küsimus,et kas see on nagu väikeautode nu..imiseks või on mingi muu pädev seletus. Ärge proovige vabandada sellega,et masinad lurrid,oman ka neid kategooriaid ja olen ka suurtega sõitnud,isegi koormaga gaz 53 läheb 90kmh kiiremini kui tänapäeva rekad teie käes.Milles asi?
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 753
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Veomasinate juhid teiste liiklejatega ei arvesta , julmalt sõidetakse kõrvalteelt peateele sõiduautole ette , mis kuradi eriõigused teil on ?
Siis veel enamusel kalluritest on kollased vilkurid , need sähvivad nii töömaal / ehitusplatsil kui tavaliikluses , milleks ?
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Hundu615,tahaks viisakaks jääda aga kui juba reka sõna mängu tuleb siis sõbrake pole sul siin peatükis küll mõtet sõna võtta. Rekameeste koht on soome laevas. Seal on paik kus saab kõiki teisi kiruda ja ennast kiita.
Aquila captas non muscas.