Mõistusevastased manöövrid liikluses

(08-07-2021, 12:58 PM)Aare R. Kirjutas:  Kusjuures ma tahtsingi jutuga sinna jõuda- talvel saad tentidelt tulevate jäätükkidega kordades suurema tõenäosusega piki piilumist kui ükskõik kui pika perioodi jooksul metsakat.
Ja olen ka ise tenditööd teinuna katuselt ligi paarkümmend senti pakse jääkamakaid maha nüginud, kusjuures üles ronisin ilma redelita kabiini ja haake vahelt. Ja seal üleval on tegelt jube libe, ega seal väga püsti olla ei kannata.
Praeguse tööga pühin talvel lund peale iga mahalaadimist, loomulikult ka suvel kooresodi.
  Jah, aga tegelikult see ise katusele ronimine ja puhastamine on kategooriliselt keelatud. Ohutustehnika. Haake katust võib lumest ja jääst puhastada ainult spetsiaalselt tellingult. Aga kus neid leida? Ja kuidas selle tellinguni jõuda? Olen öö parklas ja sajab lund, kuidas kurat ma sinna tellinguni jõuan? Pealegi, paljud tellingud on kinnistel territooriumidel ( terminaalid,sadamad ), ma ei pääse sinna, kui mul vastavat luba pole. Hea küll, kui haakeks on tühi tent, küljelauaga nügin ise haakes olles alt jää maha. Aga konteiner? Aga külmik? Aga koormaga plate? Ja nii sõidangi talvel, esimesed kümme kilti lumesaba järel. Heal juhul ainult lumesaba. Olen küsinud erinevatel koolitustel nendele küsimustele vastuseid,asjata.
Vasta

Vaevalt see kaasliiklejaid tabamuse korral lohutab, et lund või jääd ei saa kusagil maha lükata.
Eks paigalda katusele küttekaabel mis lume ära sulatab.
Vasta

Eks neid automaatseid lume lükkamissüsteeme erinevaid. See paneb vist ise kõrguse paika mitte ei pea puldiga mängima.

https://www.youtube.com/watch?v=NV3Jna7b8VA&ab_channel=SRS-TransportRefrigerationEquipmentForSale
Vasta

(11-07-2021, 15:55 PM)tõnn Kirjutas:  Vaevalt see kaasliiklejaid tabamuse korral lohutab, et lund või jääd ei saa kusagil maha lükata.
Eks paigalda katusele küttekaabel mis lume ära sulatab.
 Ja jahh, vahetan päevas vahest 5xkontti, hakkan kõigile soojendusi ehitama. Kui sa ei taha probleemist aru saada, pole midagi teha. Ega mullegi ei meeldi see, mis toimub. Kui oled nii taibukas, paku siis mõni tõsiselt võetav lahendus, mitte ära plõksi!
Vasta

(11-07-2021, 16:22 PM)porikas68 Kirjutas:  
(11-07-2021, 15:55 PM)tõnn Kirjutas:  Vaevalt see kaasliiklejaid tabamuse korral lohutab, et lund või jääd ei saa kusagil maha lükata.
Eks paigalda katusele küttekaabel mis lume ära sulatab.
 Ja jahh, vahetan päevas vahest 5xkontti, hakkan kõigile soojendusi ehitama. Kui sa ei taha probleemist aru saada, pole midagi teha. Ega mullegi ei meeldi see, mis toimub. Kui oled nii taibukas, paku siis mõni tõsiselt võetav lahendus, mitte ära plõksi!
Mina ei loe kuidagi siit"plõksimist "välja

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Vasta

Ok, sorri, ei olnud plõksimist. Lihtsalt väsitav on, kuidas igaüks, kellel viitsimist on, oskab õpetada veokijuhti. Küll sõidame liiga kiirest, siis jälle oleme jalus, parkida ei oska, koorma kinnitamisest rääkimatta.
Vasta

Eestis on see koht ju täitmata, mis puudutab puhkeplatse, kus autojuhid saavad omi kettaid parajaiks magada. Või on kõik ses osas korrektne?
Pean silmas ikkagi selliseid kohti, kus on autode jaoks piisavalt ruumi ja milledel viibides töömees ennast ka inimesena tunda saaks. Ehk siis korralik taldrikult noa ja kahvliga söömise võimalus, pesu pesemise ja kuivatamise ruum koos sinna juurde kuuluva tehnikaga ning kabiinid, milledes ennast ka korralikult kasida saaks.
Vaat kui need tingimused on täidetud, siis alles tekib päevakorda lumerookimismasinate küsimus/võimalus.
Eks tulevikus tekivad ka meie maale taolised oaasid, aga täna elame ikkagi justkui nõuka ajas, mil kõigil oli kõigest pohh, esikohal oli ikkagi töö tegemine ja tingimuste parandamisele rõhku ei pandud.
Vasta

Need oaasid ei lahendaks platsilt võetud konteineri puhtusemuret niikuinii.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Nu need puhastajad peaksid neil platsidel, kust haagised trassile suunduvad elementaarsed asjad olema. Ah et isegi seal neid pole? Maru elu siis meil  Smile
Kõige sitemas seisus on mu meelest sadamad, ohtlikkuse poolest. Tuled oma jäise ja lumise haagisega laevale, trümmis sulab alumine kiht lahti ja laevalt lahkudes keerad esimeses kurvis kogu krempli kellelegi pähe.
See kõik on üks suur mõttekoht ja miks mitte ka äriidee. Üleüldse võiks trassil olla rohkem kasvõi korrektseid peldikuidki, mitte selliseid omaalgatuslikke kuusealuseid miinivälju nagu oli siiani vahetult enne Kose risti, kus ka rekkamehed seista armastasid.
Vasta

(11-07-2021, 16:11 PM)Mart69x Kirjutas:  Eks neid automaatseid lume lükkamissüsteeme erinevaid. See paneb vist ise kõrguse paika mitte ei pea puldiga mängima.

https://www.youtube.com/watch?v=NV3Jna7b8VA&ab_channel=SRS-TransportRefrigerationEquipmentForSale
Käsi püsti, kes sellise monstrumi oma tehnika "kallale" laseks? Ma sõidaks esimese merekonteineriga selle pikali Big Grin Merekonteineri nurgad nimelt natuke kõrgemad Big Grin
Vasta

Mikide maal firma ainult nende lahendustega tegelebki. Isegi koolibusside katused lastakse puhtaks.

https://scrapersystems.com/gallery/
Vasta

(11-07-2021, 22:40 PM)ZIL 131 Kirjutas:  
(11-07-2021, 16:11 PM)Mart69x Kirjutas:  Eks neid automaatseid lume lükkamissüsteeme erinevaid. See paneb vist ise kõrguse paika mitte ei pea puldiga mängima.

https://www.youtube.com/watch?v=NV3Jna7b8VA&ab_channel=SRS-TransportRefrigerationEquipmentForSale
Käsi püsti, kes sellise monstrumi oma tehnika "kallale" laseks? Ma sõidaks esimese merekonteineriga selle pikali Big Grin Merekonteineri nurgad nimelt natuke kõrgemad Big Grin

Küll lased, kui oled mõnelt vihaselt pihtsaanult täismenetluse saanud. Ja mitte rahakoti pihta...

Ma ei teagi praegu Eestis ühtegi estakaadi suuremate ettevõtete väravates. Soomes oli Jyväsküla Valio värava lähedal vastav telling olemas juba üheksakümendatel, mille kõrvale ajasid auto ja siis said katuse üle vaadata.

Kehtna KHK pesuboksis on ka telling olemas, aga see Muugalolijaid palju ei aitaWink
Vasta

Kui neid estakaade napib isegi neis riikides kus lumi pole üllatus siis meil neid lootma ja ootama jääda pole küll mõtet. 

Küll tuul puhastab.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Kui nii jätkub, siis lund me enam ei näe. Õhutemperatuur alla nulli on haruldus ja suusatada saab vaid polaarjoone taga või sisehallis. Milleks siis estakaadid, võibolla ainult kõrbeliiva eemaldamiseks.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(12-07-2021, 10:06 AM)aavu Kirjutas:  Kui nii jätkub, siis lund me enam ei näe. Õhutemperatuur alla nulli on haruldus ja suusatada saab vaid polaarjoone taga või sisehallis. Milleks siis estakaadid, võibolla ainult kõrbeliiva eemaldamiseks.

Möödunud talve ei mäleta? Ja jaanipäeval on ka alati s**t ilm?

Aga see autohofide-parklate ja muu veoautotaristu puudumine on meil osa suuremast probleemist. Keegi peab need tanklad ja muud asjad ehitama ja neid ülal pidama, aga kes? Kuna meil on riiklikult määratud, et võõrast raha me ei taha, siis transiidiautod peatuvad Eestis ainult äärmise hädavajaduse korral, peaaegu kindlasti ei osta nad ühestki kohalikust asutusest mitte midagi. Seepärast pole ka äriliselt mõttekas neid investeeringuid teha.

Sadamates ja ka suuremate tehnoparkide servades võiks need rajatised kasvõi Transpordiameti eelarvest olemas olla, aga ju siis ei peeta vajalikuks.

Autojuhtide kallal haukumine näitab siinkohal, et haukuja ei saa mitte mütsigi aru teemast. Palgikoormale tent peale, geniaalne idee.
Vasta

Tsitaat:Kuna meil on riiklikult määratud, et võõrast raha me ei taha, siis transiidiautod peatuvad Eestis ainult äärmise hädavajaduse korral, peaaegu kindlasti ei osta nad ühestki kohalikust asutusest mitte midagi. Seepärast pole ka äriliselt mõttekas neid investeeringuid teha.
Lahendus oleks eesti piir vastu hiina müüri. Siis autol ei jätku kütust riigi läbimiseks ja 45-tunniseid peatusi oleks ka päris palju. Mis parata - oleme väike riik ja hunnik raha läheb riigi juhtimisele. 1,3 miljonit nagu mõne suurlinna osa omavalitsus. Ega see valdade liitmine palju ei mõjunud. Huvitav oleks teada mitu protsenti meie elanikest tegeleb mingi tasandi valtsemisega ja mitu protsenti näiteks saksas-prantsuses-inglises-hispaanias. Väike riik ongi kallis pidada. Mõned käivad kosmoses, meil ainult estkub või mis ta oli.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(12-07-2021, 13:22 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:Kuna meil on riiklikult määratud, et võõrast raha me ei taha, siis transiidiautod peatuvad Eestis ainult äärmise hädavajaduse korral, peaaegu kindlasti ei osta nad ühestki kohalikust asutusest mitte midagi. Seepärast pole ka äriliselt mõttekas neid investeeringuid teha.
Lahendus oleks eesti piir vastu hiina müüri. Siis autol ei jätku kütust riigi läbimiseks ja 45-tunniseid peatusi oleks ka päris palju. Mis parata - oleme väike riik ja hunnik raha läheb riigi juhtimisele. 1,3 miljonit nagu mõne suurlinna osa omavalitsus. Ega see valdade liitmine palju ei mõjunud. Huvitav oleks teada mitu protsenti meie elanikest tegeleb mingi tasandi valtsemisega ja mitu protsenti näiteks saksas-prantsuses-inglises-hispaanias. Väike riik ongi kallis pidada. Mõned käivad kosmoses, meil ainult estkub või mis ta oli.

Ei ole sugugi vaja sellist riiki, mida ühe päevaga läbida ei saa. Meil poleks muud vaja kui korrigeerida oma aktsiisiahnust, et võõras raha taskusse tuleks. Tegelikult pole isegi Lätiga vaja väga võistelda, piisab kui suudaksime oma hinnad Soome omadest märkimisväärselt madalamal hoida.

Ja loomulikult võiks kunagi jõuda ka selleni, et võõrad autod näiteks teemaksu hakkaks maksma. Praegusel kujul on teemaks ju puhas repressioon meie enda vedajate suhtes, kuna ainult kohalikud peavad seda maksma.

Transiitliiklus peaks olema selline asi, mis riigile kasu toob, meil aga toob ainult kahju, kuna teid ehitame meie, maksustatakse meie omi, võõrastele on kõik tasuta.
Vasta

Tegin siis mina täna Eestimaal päevaga siia-sinna tiire ja kogunes ca 500km,see selleks,tekkis küsimus siinsetele reka vendadele. Teid on jube palju ja kui te teete peatuse tee ääres,hakkate uuesti teele tulema,peaaegu nagu keerate ette (pole probleemi pidurdan ja saan aru,et teisiti liikvele te ei saagi) ja siis uimate 3-4 km ees enne kui 90 sisse saate.Tekkis küsimus,et kas see on nagu väikeautode nu..imiseks või on mingi muu pädev seletus. Ärge proovige vabandada sellega,et masinad lurrid,oman ka neid kategooriaid ja olen ka suurtega sõitnud,isegi koormaga gaz 53 läheb 90kmh kiiremini kui tänapäeva rekad teie käes.Milles asi?

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Veomasinate juhid teiste liiklejatega ei arvesta , julmalt sõidetakse kõrvalteelt peateele sõiduautole ette , mis kuradi eriõigused teil on ?
 Siis veel enamusel kalluritest on kollased vilkurid , need sähvivad nii töömaal / ehitusplatsil kui tavaliikluses , milleks ?
Vasta

Hundu615,tahaks viisakaks jääda aga  kui juba reka sõna mängu tuleb siis sõbrake pole sul siin peatükis küll mõtet sõna võtta. Rekameeste  koht on soome laevas.  Seal on paik kus saab kõiki teisi kiruda ja ennast kiita.

Aquila captas non muscas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 63 külali(st)ne