Hüdrauliline press
#1

Kas ja kellel kui suured pressid kodugaraazides on?
Plaan pressi vaadata, ja alates 20T.
See peaks suutma sõiduauto puksid kenasti välja susada.
Või mis rahvas räägib??
Vasta
#2

Silinder võiks olla liikuv ehk saab vasakule-paremale nihutada.
Vaata, et ventiili avamisel silinder ise algasendisse sõidaks.
Vasta
#3

On kogemus:20T pressiga ei saanud aga alasi ja qvaldaga tuli puks välja.
Vasta
#4

Pressil ja pressil on vahe ka. On nähtud seda, et 20 ja 30T pressid täpselt samasugused, selle vahega et erinev kell lihtsalt külge pandud. Ühel siis suurema läbimõõduga silindrile mõeldud kell. Ehk siis näitab sama surve juures tegelikust suuremat jõudu. Vaatad küll, et kella järgi 20T jõudu taga, tegelt hea kui pool sellest kätte saad. Nii et tasub poes uurida, kas kella peal olev silindri diameeter vastab tegelikkusele.
Vasta
#5

Siin pole üldse küsimust, tartust kodanik Alger müüb väga hea pressi suht ok summa eest Teile. Kui soovi siis võin numbri ka aaata, ise ostsin ja täitsa rahul.

               

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#6

Konkureerivas foorumis oli selle tüübi tegemiste kohta teema. Ja mitte heas võtmes. Küllap, kes otsib, see leiab üles ja saab ise otsustada. Endal kogemust pole.
Muide, kes teab, mitu bar rõhku on vaja, et 56mm kolviga 30T lükata? Wink Eks sellest võib omad järeldused teha kui ausa tüübiga tegu on...


Vastus: Ca. 1200 bar
Ehk siis reaalselt tegu pigem ca 5-7 tonnise pilliga.
Vasta
#7

2 4,6176 ruutsenti annab 1 at juures 24 kG. 30000kG : 24,6 = 1 219,5 atm. Ehk siis baari. Kas ma eksin?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#8

Kuulutuses jah "mingi kolvi" mõõdud kirjas, aga minu treenimata silm ei suuda uskuda, et selle pildil oleva hüdrosilindri sisemine mõõt on nii väike nagu kuulutuses kirjas.
Vasta
#9

Nende piltide pealt teen järelduse, et silindri välisläbimõõt on umbes 8,45 cm. Kas 56 mm kolb ja silindri seina paksus 2,8 : 2 = umbes 1,4 cm oleksid loogilised? 

Võrrandi sain nii: joonisel pressi laius 650, pildil 500 ühikut. Pildil silindri välismõõt 65 ühikut.  650/500=1,3. 65*1,3= 84,5 mm.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Pilt (pildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#10

Tsiteerides klassikuid, minu press on kuulsam kui ma ise. Hea et Härra Oll on minu eluga väga kursis. Kellel aga huvi ja vaja tõestust et press surub rohkem kui 5-7tonni, siis tartus on see võimalus olemas. Toungue Kallid huvilised, mina seda pressi ei tee tagatoas, vaid edastan tehasepoolsed andmed. Sellist pressi võimalus osta Tallinnas 600euroga
Vasta
#11

(13-07-2021, 12:28 PM)Alger83 Kirjutas:  Tsiteerides klassikuid, minu press on kuulsam kui ma ise. Hea et Härra Oll on minu eluga väga kursis. Kellel aga huvi ja vaja tõestust et press surub rohkem kui 5-7tonni, siis tartus on see võimalus olemas. Toungue Kallid huvilised, mina seda pressi ei tee tagatoas, vaid edastan tehasepoolsed andmed. Sellist pressi võimalus osta Tallinnas 600euroga
siis kui sul 30T veel polnud tegin endale ise pressi ja siiani rahul.vaatasin ka juutuubi ja korjasin kokku enda arvates parimate palade"kirsid" ja tegin valmis.käisin ka riistamarketis supleri ja mõõdulinddiga kopeerimas.
Vasta
#12

Mul ka 20T pakkuda kui keegi tahab,
Vasta
#13

Mõni aasta tagasi arvutasin ühe sarnase vaidluse tõttu, et kuipalju mu tavalises 12T-s tungrauas surve võiks olla
Kui nüüd õigesti mäletan, siis tuli üle 1000 baari, seda tavalise, pikendamata käepidemega ja mu üle 100 kg kehakaaluga.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#14

Päris väärt infot ikka sai, tänud teile.  Wink
Vasta
#15

Nendel riistamarketi jms odavama poole pressidel olev voolik arvatavasti ei ole mõeldud rohkema kui ~300bar jaoks. Ma enda omal tegin jõuõla arvestuse ära ning selgus et 70kg peale surudes tuleb umbes 250bar rõhku. Mis tundub ka loogiline. Olen seal ikka korralikult otsas hüpanud ning voolik on ühe hülsi ümbert kergelt niiske. Algeri pakutul on kaks peasilindrit, mis on väga hea, ei pea nii suure jõuga otsas elama, aga ma kahtlustan et ega voolik ikka suurt rohkem rõhku ei taluks. Väga huvitav oleks muidugi teada saada mis rõhk seal tegelikult on töö käigus.
Vasta
#16

See viimane on juba liiga tummine. Pole ruumigi sellise jaoks?. Pigem võtan valikusse  siis alates 30T.
Vasta
#17

Mis tekitab pressimisel korralikud paugud?Sai kahel ankrul võll välja pressitud(pisut igav ja huvitav)ja kui võll liigub käivad päris korralikud litakad,talvel pressisin roostes võllilt rihmaseibi maha ja paukus niisamuti.Mul press merekonteineris ja pauk ootamatult tekib siis ehmatab korralikult.
Vasta
#18

Mul lendas manomeetril osuti küljest ühe sellise litaka tõttu.  Big Grin Aga pakuks et ehk seletatav sellise mõistega nagu seisuhõõrdejõud ning odava pressiga millel pinnad/voolik natuke läbi painduvad. Ehk kui pressid niikaua kuni seisuhõõrdejõud saab ületatud, siis ühe hooga kohe lähevad kõik läbipainded jms algasendisse tagasi. Usun et mida tummisem press, seda vähem seda muret on.
Vasta
#19

Eks see pauk tekibki hõõrdejõudude ületamisel, kui detailid liikuma pääsevad. Manomeetri osuti minema lendamine on ekstreemne juhus aga osuti valesse asendisse saab väga lihtsalt. Selle põhjustab see sama pauk, ehk kui detail liigub siis silindris rõhk järsult langeb ja tekkinud rõhulaine lööb manomeetri osuteid liigutavad hammasrattad üle hamba.
Vasta
#20

Kui detaile veidi kuumutada siis pauguvad vähem.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne