Postitused: 1,355
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Osad vanemad kaubikud, a.la Transit, Ducato, traktorid, T40 olid taolise lahendusega. Mingi kasu ikka oli, kui neid sellistena toodeti....
Postitused: 4,459
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
05-12-2021, 13:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-12-2021, 13:20 PM ja muutjaks oli
aavu.)
See viimane on silindri sisene. Ei sobi kollektori sisse.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,323
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
46
05-12-2021, 13:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-12-2021, 13:58 PM ja muutjaks oli
Mahno.)
Vana transiti küünlad ei soojenda puhtalt elektri jõul - sinna läheb diisli toru külge, elekter paneb diisli põlema ja sealt see soe siis tuleb. Lisaks veel all poolraami küljes õnnetus kohas juhtplokk, mis armastab märjasurma surra ja klapp diisli juhtimiseks. Kui töötab, siis läheb käima küll.
Kui käivitamine käib kohas, kus 220 volti seinast kätte saada võimalik on, siis suvalisest paarikilovatisest tööstuslikust föönist odavamat varianti vast ei leia. Kollektori ja õhufiltri vahele kolmik, kuhu fööni ots mugav susata.
Postitused: 4,705
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Vene põka 25 ja 40 kolledes kasutatav spiraal toimib väga edukalt,see punaseks lasta on efekt sama kui kuumaõhu puhur.Olin ka kunagi pessimist selle spiraali suhtes,aga testitud ja soovitan.Ega midagi paremat nagunii sinna välja ei mõtle.Diisel nõuab käivitamisel sooja ja kui seda talle pakkuda siis ka käivitub.
Postitused: 2,292
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
65
See juhtplokk Transitil rehkendab minu teada ainult välisõhu temperatuuri.
Soomest tulnud, rüsaks aetud kiviaegsetel metsamasinatel oli küünal ühendatud väikese lisapaagiga, kust kütus vabavooluga peale jooksis.
Küünal avas kuumuse toimel temas asuva kütuse pealevooluks klapi, mis jahtumisel ise sulgus.
Kui tekib kahtlus, et see klapp millegi pärast ei sulgu, siis võib ju kindluse mõttes ka silenoidi torule vahele panna, millist teed nii mõnigi masinaomanik oli läinud, kuid praktika on näitanud, et siis küünal lihtsalt ei tööta korrektselt.
Postitused: 68
Teemad: 1
Liitus: Jul 2009
Maine:
1
Kas käivitamine on igapäevane protseduur või vaja aeg-ajalt tuli silindrisse saada? Kas käivituse hetkel ulatuks teine käsi kollektorini?
Kui vaja vahel käima panna ja käsi ulatub kollektorini, siis mina keeraks 3/4 kuulkraani kollektorisse ja selle kaudu ajaks gaasipõletiga sisselaske kuumaks.
Postitused: 1,528
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
52
05-12-2021, 19:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-12-2021, 19:29 PM ja muutjaks oli
wagoneer.)
https://www.heavydutykits.com/product/tr...eere-4-5t/
John Deerile käib selline. 12V ja 700W
Meile lähemalt saab
https://www.ebay.com/itm/254816094234?ha...SwB65f45If
Ma selliseid just kaks tükki ostsin ja panen need väheke modifitseeritud ja selle käigus kunagi kaotatud eelsoenduse asemele oma 5,9L cumminsile
Lähevad ka sisselaske torudesse. Parem vast ikka kui mitte midagi ja ainult defaga seinas istuda. Samas on see elektrijuhtme otsas olemine ju praegu popp ja noortepärane.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 1,403
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
05-12-2021, 22:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-12-2021, 22:25 PM ja muutjaks oli
Tegelane5.)
(05-12-2021, 20:14 PM)CORRADOg60 Kirjutas: Selle küünla paigalduseks piisakski küünla kollektorisse paigaldamisest, sinna isevoolu teel kütuse võimaldamisest(seda väikest paaki täitis originaalis enamasti pihustite tagasivool, paagis piisava taseme saavutamisel jooksis ülejäänu otse paaki tagasi) ja lüliti kaudu toite toomisest. Siis 20-30 sekundit voolu et spiraal punaseks ja tuli kollektorisse saaks ja...
Näide kodumaa kaubandusest- https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...66108.html
Kui kolle käeulatuses nagu neil väikeste mootoritega masinatel tihti siis saaks kätt kollel hoides ka aru kui tuli üles tehti.
T3 Transiti sarnase/sama süsteemi kontrolli juhendi järgi hakkab ta tööle ca 0 kraadi juures. Aju annab küünlale kuuma, kui see piisav, kustub eelsüüte tuluke ja peaks starterit andma. Starterit andes avatakse kütuse solenoid ja diisel voolab küünlasse/kollektorisse, peale starteri andmise lõppu antakse tuld veel 8 sekundit et mootor tööle jääks. Et sellist süsteemi mujale aretada (ilma ajuta) peaks piisama kahest iseennistuvast tumbler/lülitist-algul annad ühega küünalt, starterit andes teise lülitiga veel kütet lisaks. Ainuke küsimus on, kas peale süttimist peaks küünal elektrit edasi saama või süttinud diisel põleb edasi ise.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 773
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Näiteks OM314 mersu mootoril pole ka eelsüüteküünalt. Temal on tehase poolt paigaldatud juhipoolsele uksepostile pump koos väikese purgikesega. Enne käivitamist pumbaga sutsakas õuhkat ja käima. Pole seda süsteemi ise kasutanud, aga sisselaskekollektori lõdvikusse süstlanõel, sinna osta peenike voolik ja brake cleaneri pudel teeb suht sama välja. Brake cleaner sellepärast, et võrreldes käivituseetriga on käivitamine palju pehmem.
Kas antud lahendus ka väikeste mootorite peal samamoodi toimib, pole ise katsetanud.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 1,403
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(05-12-2021, 22:42 PM)CORRADOg60 Kirjutas: Minu viidatud küünal lülitatakse näiteks vanematel traktoritel originaalskeemi järgi ilma igasuguse automaatika või masinapoolse kontrollita. Eelsüüte asend on nn starteri lülitil voolu ja starteri asendi vahel. Keerad 20-25 sekundiks eelsüüte peale, selle aja jooksul peaks tegema kollektorisse "tule", ja siis starteri asendisse. Vool on peal seni kuni võtme tagasi lased. Mingit eraldi kütuse pealevoolu reguleerivat seadet ei ole.
http://86.43.94.97/moodlecp9a/mod/glossa...courseid=4&concept=Thermostart
Põllumehe kaubamajast(sealt sai link pandud) pole ostnud aga tootja originaalid on töötanud küll.
Näib et sellise mehhaanilise "automaatikaga" eelsüütaja paigaldamisel on kõige keerukam kollektorisse keermestatud pesa tekitamine. Kütet annaks riistapuule kas tagasivoolust või väikese pudeli/paagikesega- voolu aga tummisema tumbleriga. Siis saaks vajadusel ka peale käivitamist kuuma õhku anda ning sooja ilmaga ei kulutaks mõttetult seda küünalt.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.