Tehnoülevaatus. Jooksev kogumuspõhine arutelu

E34-l üldse tagaistmel all, see ju veel privaatsem. Aga ei meenu, et keegi ülevaatusel aku kinnitust üldse oleks kontrollinud.
Vasta

(06-12-2021, 16:28 PM)Aare R. Kirjutas:  E34-l üldse tagaistmel all, see ju veel privaatsem. Aga ei meenu, et keegi ülevaatusel aku kinnitust üldse oleks kontrollinud.
Tegelikult peab iga tuletõrjuja olema auto spets. , et teada kus aku on vooluahela katkestamiseks vältimaks juhusliku sädeme ja kütuseaurude kokkupuudeet.
Vasta

(06-12-2021, 16:28 PM)Aare R. Kirjutas:  E34-l üldse tagaistmel all, see ju veel privaatsem. Aga ei meenu, et keegi ülevaatusel aku kinnitust üldse oleks kontrollinud.
Näpivad küll kui aku kapoti all,experdil kõrvalistuja jalge all ja seal küll ei käidud.Vana skoda 120 seerial aku suisa juhi pool tagaistuja seljataga augus.
Vasta

Ma käisin just mõni päev tagasi ülevaatusel ja ainuke põhjus, miks kapott lahti tehti, oli see, et üks esituli tahtis reguleerimist. Kui ülevaatustest ja kontrollitavate asjadest rääkida, siis selles kohas, kus ma viimased 3 aastat olen käinud, ei ole probleemi ei suhtumisega, võimalusega autot alt näha või sellega, et pisiasjade pärast läbi kukuks.
Mõningate asjadega on samamoodi nagu siin eespool öeldi, et pööratakse tähelepanu, et võiks parem olla, kuid lepitakse sellega, et ma selle vea kõrvalda, mida ma ka loomulikult teen.
Vasta

Aare R. Kirjutas:Ma käisin just mõni päev tagasi ülevaatusel ja ainuke põhjus, miks kapott lahti tehti, oli see, et üks esituli tahtis reguleerimist. Kui ülevaatustest ja kontrollitavate asjadest rääkida, siis selles kohas, kus ma viimased 3 aastat olen käinud, ei ole probleemi ei suhtumisega, võimalusega autot alt näha või sellega, et pisiasjade pärast läbi kukuks.
Mõningate asjadega on samamoodi nagu siin eespool öeldi, et pööratakse tähelepanu, et võiks parem olla, kuid lepitakse sellega, et ma selle vea kõrvalda, mida ma ka loomulikult teen.
Heitgaasitesti tegemiseks pannakse pöörete magnetandur geneka külge ning õli temp. andur õlivarda avast sisse (mootor peab olema töösoe) - kapoti avamine on enam kui vajalik. Kui teenust pole spetsiaalselt tellinud siis ülevaatuse käigus ei hakata küll esitulesid paika kruvima - saad lihtsalt vea kirja. Kui muidugi pole oma jope.. Toungue

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(06-12-2021, 19:05 PM)Walter Kirjutas:  
Aare R. Kirjutas:Ma käisin just mõni päev tagasi ülevaatusel ja ainuke põhjus, miks kapott lahti tehti, oli see, et üks esituli tahtis reguleerimist. Kui ülevaatustest ja kontrollitavate asjadest rääkida, siis selles kohas, kus ma viimased 3 aastat olen käinud, ei ole probleemi ei suhtumisega, võimalusega autot alt näha või sellega, et pisiasjade pärast läbi kukuks.
Mõningate asjadega on samamoodi nagu siin eespool öeldi, et pööratakse tähelepanu, et võiks parem olla, kuid lepitakse sellega, et ma selle vea kõrvalda, mida ma ka loomulikult teen.
Heitgaasitesti tegemiseks pannakse pöörete magnetandur geneka külge ning õli temp. andur õlivarda avast sisse (mootor peab olema töösoe) - kapoti avamine on enam kui vajalik. Kui teenust pole spetsiaalselt tellinud siis ülevaatuse käigus ei hakata küll esitulesid paika kruvima - saad lihtsalt vea kirja. Kui muidugi pole oma jope.. Toungue

See info tuleb kõik OBD kaudu moodsamaid seadmeid omavates punktides. Midagi mina olen aga tähele pannud, siis diisli puhul on küll igas punktis ja alati õlitaset kontrollitud enne heitgaaside testi.
Vasta

Suu ei ole inimesel ainult selleks, et pasa algprodukte näost sisse ajada. Kui ülevaataja ei leia, ei üritagi otsida ehk pole lihtsalt oma töös pädev siis olen ka sellistele niimoodi öelnud, et enne vea märkimist oleks võinud oma suud kasutada, aga vot nüüd tulen ja näitan kuidas see asi töötab ja sina lähed nüüd arvuti taha ja teed oma praagi korda. Endal on olnud kiiks omada natuke hallist massist (pikkaphõbedanediiseluniversaalpassat) erinevaid autosid ja neid lugusid piisavalt.
Vasta

(06-12-2021, 19:07 PM)olli Kirjutas:  
(06-12-2021, 19:05 PM)Walter Kirjutas:  
Aare R. Kirjutas:Ma käisin just mõni päev tagasi ülevaatusel ja ainuke põhjus, miks kapott lahti tehti, oli see, et üks esituli tahtis reguleerimist. Kui ülevaatustest ja kontrollitavate asjadest rääkida, siis selles kohas, kus ma viimased 3 aastat olen käinud, ei ole probleemi ei suhtumisega, võimalusega autot alt näha või sellega, et pisiasjade pärast läbi kukuks.
Mõningate asjadega on samamoodi nagu siin eespool öeldi, et pööratakse tähelepanu, et võiks parem olla, kuid lepitakse sellega, et ma selle vea kõrvalda, mida ma ka loomulikult teen.
Heitgaasitesti tegemiseks pannakse pöörete magnetandur geneka külge ning õli temp. andur õlivarda avast sisse (mootor peab olema töösoe) - kapoti avamine on enam kui vajalik. Kui teenust pole spetsiaalselt tellinud siis ülevaatuse käigus ei hakata küll esitulesid paika kruvima - saad lihtsalt vea kirja. Kui muidugi pole oma jope.. Toungue

See info tuleb kõik OBD kaudu moodsamaid seadmeid omavates punktides. Midagi mina olen aga tähele pannud, siis diisli puhul on küll igas punktis ja alati õlitaset kontrollitud enne heitgaaside testi.
Jah moodsatel autodel tuleb obd kaudu,aga vanadel museaalidel pole obd ja asi kõib kapoti all nagu ennemuiste...
Vasta

Pigem sellest OBD asjast niimoodi aru saanud, et ei toimu seal mingit veakoodide lugemist ja diagnostikat vaid ülevaataja teeb endale lihtsalt elu kergemaks kuna läbi kaabli jooksevad masinasse auto algandmed: mark, aasta, mootor, katalüsaatori olemasolu jnee.. ehk ei pea käsitsi neid kuskilt menüüdest otsima ja sisestama. Minu euro4 kärule visati ka OSB sappa enne kui tahmatesti tehti.
Vasta

(06-12-2021, 19:31 PM)Mart69x Kirjutas:  Pigem sellest OBD asjast niimoodi aru saanud, et ei toimu seal mingit veakoodide lugemist ja diagnostikat vaid ülevaataja teeb endale lihtsalt elu kergemaks kuna läbi kaabli jooksevad masinasse auto algandmed: mark, aasta, mootor, katalüsaatori olemasolu jnee.. ehk ei pea käsitsi neid kuskilt menüüdest otsima ja sisestama. Minu euro4 kärule visati ka OSB sappa enne kui tahmatesti tehti.
Nii ongi.
Vasta

Mul pandi ikkagi ka OBD järgi enne heitgaasitesti. Ja mis tuledesse puutub, siis viga kirja ei pannud, aga paika tuli sai. Päris oma jope see tüüp pole, aga kuna 3 aastat on saanud seal mitu korda aastas käia, siis saame juba üsna hästi läbi küll Big Grin
Vasta

Hea nali. Ema käis iseseisvalt eile ülevaatusel. OV . Udutuled reguleerimata. Valgusvihk liiga ülesse. No mida? ??
Need topsikud on sinna tehases pandud ja neid ei saa reguleerida. Ja tegu suht uue autoga.
Vasta

   

Ma arvasin kah, et udukad on jäigalt kere küljes, mittetimmitavad. Eksisin, kui maha põlvitasin ja katterõnga eest koristasin.
Vasta

(07-12-2021, 00:40 AM)hobiautod Kirjutas:  Hea nali. Ema käis iseseisvalt eile ülevaatusel. OV . Udutuled reguleerimata. Valgusvihk liiga ülesse. No mida? ??
Need topsikud on sinna tehases pandud ja neid ei saa reguleerida. Ja tegu suht uue autoga.

Enamus udutulesid omab reguleerimiskruvi. Mis võib olla ka taga või all. Ja valdav osa 24/7 põlevatest on sellest liiga üles keeratud.

Ning veel: koormuse kompenseerimist pole veel kohanud. ehk kui koorem auto nina üles ajab, siis põhituled keerate alla, aga udukad jäävadki otse silma sirama.
Vasta

(07-12-2021, 00:40 AM)hobiautod Kirjutas:  Hea nali. Ema käis iseseisvalt eile ülevaatusel. OV . Udutuled reguleerimata. Valgusvihk liiga ülesse. No mida? ??
Need topsikud on sinna tehases pandud ja neid ei saa reguleerida. Ja tegu suht uue autoga.

Ülevaataja tegi oma tööd.
Eesti on täis neid udutuledega sõitjaid ja tihti on valgus silma jaoks piiri peal või üle selle.
Ja isegi kui poleks reguleerkruvi siis see ei vähenda vea olemust - uus auto tähendaks, et müüja juurde tagasi ja nõudmine asi korda teha.
See et poest ostatud uus auto vastab tehnilistele tingimustele on tore eeldada aga ei ole alati kindel fakt.
Vasta

Tsitaat:Lisaks pööratakse edaspidi tehnoülevaatusel tähelepanu ka valmistaja parandusmeetmete rakendamisele, märgitakse määruse seletuskirjas. Euroopa parlamendi ja nõukogu määruse järgi on parandusmeetmeks meetmed, mida ettevõtja võtab nõuetele mittevastavuse lõpetamiseks kas turujärelevalveasutuse nõudmisel või omal algatusel. 
https://www.err.ee/1608454154/mopeedauto...usel-kaima 

Venes panevad mehhanilise pidurisüsteemi asemele hüdraulilist. Kas see on jõudmas ka meile? Et GAZ aa, MM ja teised tuleks tehase parandusmeetmete alusel ümber ehitada? On sellised meetmed olemas või lähtutakse venes kunagisest LE nõudest või mingist määrusest millega meh-pidurite kasutamine lõpetati liikluses.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Tõenäoliselt peetakse silmas vw diislitele "parandustega" tarkvara laadimist jms juhtumeid. Kõiki "kolme" vabariigis leiduvat gaz-mm-i vaevalt et keegi fookusesse võtab. Pigem nad lähevad selle TÜ-st vabastamise klausli alla.
Vasta

Head uut aastat!

See on muidugi tore uudis vanatehnikameestele, et ei pea enam oma vana suksuga ülevaatusele minema. Kes iganes selle aktsiooni taga oli, neile üks kõva aplaus ja virtuaalne käepigistus talupoja poolt! Toungue 

T.
Vasta

(03-01-2022, 18:25 PM)Talupoeg taluja Kirjutas:  Head uut aastat!

See on muidugi tore uudis vanatehnikameestele, et ei pea enam oma vana suksuga ülevaatusele minema. Kes iganes selle aktsiooni taga oli, neile üks kõva aplaus ja virtuaalne käepigistus talupoja poolt! Toungue 

T.

Kas saan õigesti aru, et see tehnoülevaatuse teema kehtib vaid tunnustatud vanatehnikale? Ehk siis, kui 70 aastane masin on tava registris ja tava numbriga, siis käid ikka igal aastal? Vähemalt artikli põhjal seda võiks nagu järeldada.
Vasta

(03-01-2022, 18:25 PM)Talupoeg taluja Kirjutas:  Head uut aastat!

See on muidugi tore uudis vanatehnikameestele, et ei pea enam oma vana suksuga ülevaatusele minema. Kes iganes selle aktsiooni taga oli, neile üks kõva aplaus ja virtuaalne käepigistus talupoja poolt! Toungue 

T.
jah,aga masin peab olema nn. musta numbriga.iga 12 aasta tagant peab seda uuendama.uuendamine jällegi maksab ja rahalist võitu sealt ei tule.tavaliselt on vanatehnika alati korras ja ülevaatuse läbimine pole mingi probleem
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 42 külali(st)ne