06-12-2021, 16:28 PM
E34-l üldse tagaistmel all, see ju veel privaatsem. Aga ei meenu, et keegi ülevaatusel aku kinnitust üldse oleks kontrollinud.
(06-12-2021, 16:28 PM)Aare R. Kirjutas: E34-l üldse tagaistmel all, see ju veel privaatsem. Aga ei meenu, et keegi ülevaatusel aku kinnitust üldse oleks kontrollinud.Tegelikult peab iga tuletõrjuja olema auto spets. , et teada kus aku on vooluahela katkestamiseks vältimaks juhusliku sädeme ja kütuseaurude kokkupuudeet.
(06-12-2021, 16:28 PM)Aare R. Kirjutas: E34-l üldse tagaistmel all, see ju veel privaatsem. Aga ei meenu, et keegi ülevaatusel aku kinnitust üldse oleks kontrollinud.Näpivad küll kui aku kapoti all,experdil kõrvalistuja jalge all ja seal küll ei käidud.Vana skoda 120 seerial aku suisa juhi pool tagaistuja seljataga augus.
Aare R. Kirjutas:Ma käisin just mõni päev tagasi ülevaatusel ja ainuke põhjus, miks kapott lahti tehti, oli see, et üks esituli tahtis reguleerimist. Kui ülevaatustest ja kontrollitavate asjadest rääkida, siis selles kohas, kus ma viimased 3 aastat olen käinud, ei ole probleemi ei suhtumisega, võimalusega autot alt näha või sellega, et pisiasjade pärast läbi kukuks.Heitgaasitesti tegemiseks pannakse pöörete magnetandur geneka külge ning õli temp. andur õlivarda avast sisse (mootor peab olema töösoe) - kapoti avamine on enam kui vajalik. Kui teenust pole spetsiaalselt tellinud siis ülevaatuse käigus ei hakata küll esitulesid paika kruvima - saad lihtsalt vea kirja. Kui muidugi pole oma jope..
Mõningate asjadega on samamoodi nagu siin eespool öeldi, et pööratakse tähelepanu, et võiks parem olla, kuid lepitakse sellega, et ma selle vea kõrvalda, mida ma ka loomulikult teen.
(06-12-2021, 19:05 PM)Walter Kirjutas:Aare R. Kirjutas:Ma käisin just mõni päev tagasi ülevaatusel ja ainuke põhjus, miks kapott lahti tehti, oli see, et üks esituli tahtis reguleerimist. Kui ülevaatustest ja kontrollitavate asjadest rääkida, siis selles kohas, kus ma viimased 3 aastat olen käinud, ei ole probleemi ei suhtumisega, võimalusega autot alt näha või sellega, et pisiasjade pärast läbi kukuks.Heitgaasitesti tegemiseks pannakse pöörete magnetandur geneka külge ning õli temp. andur õlivarda avast sisse (mootor peab olema töösoe) - kapoti avamine on enam kui vajalik. Kui teenust pole spetsiaalselt tellinud siis ülevaatuse käigus ei hakata küll esitulesid paika kruvima - saad lihtsalt vea kirja. Kui muidugi pole oma jope..
Mõningate asjadega on samamoodi nagu siin eespool öeldi, et pööratakse tähelepanu, et võiks parem olla, kuid lepitakse sellega, et ma selle vea kõrvalda, mida ma ka loomulikult teen.
(06-12-2021, 19:07 PM)olli Kirjutas:Jah moodsatel autodel tuleb obd kaudu,aga vanadel museaalidel pole obd ja asi kõib kapoti all nagu ennemuiste...(06-12-2021, 19:05 PM)Walter Kirjutas:Aare R. Kirjutas:Ma käisin just mõni päev tagasi ülevaatusel ja ainuke põhjus, miks kapott lahti tehti, oli see, et üks esituli tahtis reguleerimist. Kui ülevaatustest ja kontrollitavate asjadest rääkida, siis selles kohas, kus ma viimased 3 aastat olen käinud, ei ole probleemi ei suhtumisega, võimalusega autot alt näha või sellega, et pisiasjade pärast läbi kukuks.Heitgaasitesti tegemiseks pannakse pöörete magnetandur geneka külge ning õli temp. andur õlivarda avast sisse (mootor peab olema töösoe) - kapoti avamine on enam kui vajalik. Kui teenust pole spetsiaalselt tellinud siis ülevaatuse käigus ei hakata küll esitulesid paika kruvima - saad lihtsalt vea kirja. Kui muidugi pole oma jope..
Mõningate asjadega on samamoodi nagu siin eespool öeldi, et pööratakse tähelepanu, et võiks parem olla, kuid lepitakse sellega, et ma selle vea kõrvalda, mida ma ka loomulikult teen.
See info tuleb kõik OBD kaudu moodsamaid seadmeid omavates punktides. Midagi mina olen aga tähele pannud, siis diisli puhul on küll igas punktis ja alati õlitaset kontrollitud enne heitgaaside testi.
(06-12-2021, 19:31 PM)Mart69x Kirjutas: Pigem sellest OBD asjast niimoodi aru saanud, et ei toimu seal mingit veakoodide lugemist ja diagnostikat vaid ülevaataja teeb endale lihtsalt elu kergemaks kuna läbi kaabli jooksevad masinasse auto algandmed: mark, aasta, mootor, katalüsaatori olemasolu jnee.. ehk ei pea käsitsi neid kuskilt menüüdest otsima ja sisestama. Minu euro4 kärule visati ka OSB sappa enne kui tahmatesti tehti.Nii ongi.
(07-12-2021, 00:40 AM)hobiautod Kirjutas: Hea nali. Ema käis iseseisvalt eile ülevaatusel. OV . Udutuled reguleerimata. Valgusvihk liiga ülesse. No mida? ??
Need topsikud on sinna tehases pandud ja neid ei saa reguleerida. Ja tegu suht uue autoga.
(07-12-2021, 00:40 AM)hobiautod Kirjutas: Hea nali. Ema käis iseseisvalt eile ülevaatusel. OV . Udutuled reguleerimata. Valgusvihk liiga ülesse. No mida? ??
Need topsikud on sinna tehases pandud ja neid ei saa reguleerida. Ja tegu suht uue autoga.
Tsitaat:Lisaks pööratakse edaspidi tehnoülevaatusel tähelepanu ka valmistaja parandusmeetmete rakendamisele, märgitakse määruse seletuskirjas. Euroopa parlamendi ja nõukogu määruse järgi on parandusmeetmeks meetmed, mida ettevõtja võtab nõuetele mittevastavuse lõpetamiseks kas turujärelevalveasutuse nõudmisel või omal algatusel.https://www.err.ee/1608454154/mopeedauto...usel-kaima
(03-01-2022, 18:25 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: Head uut aastat!
See on muidugi tore uudis vanatehnikameestele, et ei pea enam oma vana suksuga ülevaatusele minema. Kes iganes selle aktsiooni taga oli, neile üks kõva aplaus ja virtuaalne käepigistus talupoja poolt!
T.
(03-01-2022, 18:25 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: Head uut aastat!jah,aga masin peab olema nn. musta numbriga.iga 12 aasta tagant peab seda uuendama.uuendamine jällegi maksab ja rahalist võitu sealt ei tule.tavaliselt on vanatehnika alati korras ja ülevaatuse läbimine pole mingi probleem
See on muidugi tore uudis vanatehnikameestele, et ei pea enam oma vana suksuga ülevaatusele minema. Kes iganes selle aktsiooni taga oli, neile üks kõva aplaus ja virtuaalne käepigistus talupoja poolt!
T.