Kui ma õigesti mäletan, tekkis see 8x4 skeem mingist RMK nõudest, et kui koormat korjad, saab auto alati silmini täis panna ilma lubatud teljekoormust ületamata. Midagi sellist on mulle meelde jäänud (sõidan ka muidu 8x4 autoga). Sest kui on 6x4 autod ja 4-teljelised kärud, siis on auto käruga võrreldes ikka suht tühi, sest kui m a sellisega mõned aastad tagasi siin sõitsin, läks käru alati silmini täis, aga autole jäi mõlemasse pakki alla 2 meetri.
Toikad- Skandinaavias on enamus materjale eripikkused, st mitte nagu meil, kus paberi- ja küttepuu on 3 meetrit ning pakk on 2.8-3.3 meetrit. Kuigi on ka seal toikade suhtes selliseid variante, kus kärul on 6 paari toikasid ning enamjaolt on asetus kummalgi pakil nii, et paki eesotsas on üks paar ning tagaotsas kaks paari toikasid- see vahe on vajadusel nagunii väga lihtsalt ja kiiresti muudetav. Kui seal oleks autol ja kärul nii palju toikasid, et saaks autole 2 pakki 3-meetrist ja kärule 3 pakki panna, siis ei kannataks autorongi nagunii silmini täis laduda, ilma räige ülekaaluta, kui arvestada isegi kohalikke nõudeid, seega ongi mõistlikum (ja ka kiirem) variant teha ja vedada eripikkust manti.
Nüüdseks on küll juba nii Rootsis kui ka Soomes 8x4 autodega variante, aga sellisel juhul on ka käru juba 5-teljeline, seda Rootsi puhul 74 ja Soome puhul 76-tonnise autorongiga. Ma nüüd ei tea hetkel, millises staatuses (st kas on veel testvariant või on juba ametlikult liikluses) Põhja-Soome testvariant 104-tonnise autorongi puhul on, aga seal on ees 4-teljeline auto ja kokku oli üldse 13 telge
Rootsi 90-tonnise ja 30-meetrise autorongi puhul on ees nö tavaline ehk 6x4 auto ja ja seal taga on erinevaid variante haagetest.