Postitused: 2,127
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Egas too ilmtingimata viiner pea olema. Tee kasvõi kummikust. Kolm-neli kihti vanast transalindist ülestikku, metaliraam tõmbab tolle paki poltidega ise sobivaks ja voila... anna minna !
loll on loll olla.
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Vineer on "üksjalgadel" levinud materjal taldateks - nii hämmastav kui see ka ei tundu. Mõni mark kasutab plastik kärge aga üldiselt ikka vineer.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
On olemas miski lennukivineer, mids paindub eriti hästi...
Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
5
see on korralik võti.tegelikult peab olema võimalik ratast kinni ja lahti keerata auto originaal rattavõtmega.selline võti peab kaasas olema juhul,kui rattad keeratakse alla kusagil töökojas ja teepeal,või kodus ei tekiks halba üllatust
Postitused: 119
Teemad: 7
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
Paluks soovitusi torx otsikute kohta, mida võtta-jätta. Siiani on ainus "mõistlik" tootja mis näppu sattunud olnud Wera.Vajalik on vahemik 10-30 ja ph-d ka. Teretulnud on nii löögi kui ka ilma selleta otsikute osas.
Postitused: 800
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Kuidas on kogemused löökmutrikeeraja vastupidavuses, kasutusel 600nm milwaukee ja nagu ei saa enam hakkama hästi. Transiti rattamutrid mis oma käega keerasin 200nm kinni, vähem kui 2 kuud möödas ja ei jõudnud midagi teha, transiti originaal rattavõtmega tuli suhteliselt kergelt lahti. Proovisin kahe erineva akuga, mõlemad täis laetud. 2 aastat tagasi kannatas russil mõlemad tagarattad ära vahetada ühe akuga. Mida kontrollid?
Postitused: 800
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Aasta tagasi sai veel vabalt hakkama. Lühike löökpadrun, mingit kadu ei tohiks ka olla.
Postitused: 42
Teemad: 11
Liitus: Nov 2006
Maine:
1
1/2 Milwaukeel aitas lahti võtmine ja määrimine, oli kuivaks jäänud (see metallist osa siis, kus see nö löökmehhanism on). Käis lahti ja kokku suhteliselt lihtsalt.
Postitused: 800
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Vaatasin järgi ja garantii veel kehtib suveni, tuleb viia siis ülevaatusele, äkki saab asja. Ise ei hakka ennem näppima, muidu häda lahti.
Postitused: 857
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
18
Kas kellegil on kogemusi akutööriistade akude taastamise, või ellu äratamisega.
Sai leivarahaga(20eur) üks uus laojäägiks jäänud löökkruvikeeraja ligi võetud. DWT ASS-18 SLI Peaks nagu toimetama üsna hästi, 160Nm 3200 pööret kirjade järgi. Aga mure selles, et aku on poeletil surnud. Nimelt laadijasse pannes laadib minuti ja väidab, et on täis. Aparaadi küljes paneb korra, kui üldse, käima ja sureb ära. Pinge kukub liiga madalale ja rakendub kaitse. Akut lahti võttes selgus et üks element on tühi, selle laetus tõuseb parimal juhul 1.9V laadimine lõpeb ja edasi ei lae. Niikui vool tagant ära kaob kukub pinge kiiresti alla 1V. Proovisin seda elementi ka eraldi laadida, tõuseb kuhugile 2.2voldi peale ja paistab et edasi nagu ei läheks. Kas on mingi variant veel seda uut, kuid unelevat elementi ellu äratada, või tuleks välja vahetada?
Hea meelega prooviks mingit varianti, lihtsat väljavahetamise teed pidi läheks viimase võimalusena. Alles said Makita 12V Ni-Cd akud ringi tehtud. Kui kellegil peaks neid vedelema veel, siis oleks ühest veel huvitatud.
Postitused: 2,739
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
23
22-02-2022, 12:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2022, 12:23 PM ja muutjaks oli
tõnn.)
Võid vahetada välja selle üksiku elemendi ja hakkab tööle.
Iseasi kuidas ta töötab.
Parima tulemuse saavutad siis kui kõik elemendid välja vahetad.
Saab neid oomipoest või osta.ee oksjonitelt, vanadest läpakatest.
Vahetamisel tuleks silmas pidada seda, et kõik elemendid peaks olema samaväärsed ehk üksikuid välja vahetades tuleks määrata nende mahutavus.
Jootekolviga ühendusi tehes on risk, et rikud elemendi ära.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.