Postitused: 19
Teemad: 3
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
09-03-2022, 20:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-03-2022, 21:04 PM ja muutjaks oli
mairokas.)
Tervitused!
Mure ühe diiselmootoriga mis asub teerulli peal…. Uurin igaks petteks targemate arvamust esimesena.
Probleem siis selles, et mootor suitseb süsimusta suitsu ja väga räigelt… nii koormusega kui ka ilma, samas vahepeal toimetab ilusti. Pihustid said täna välja tõmmatud ja visuaalsel vaatlusel on ilusad, aga eks lähipäevil saab pinki ka sätitud need.
Postitused: 2,644
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Kas õhu peale tulemisega on kõik korras?
Postitused: 19
Teemad: 3
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
Jep, proovitud ilma õhufiltrita ka, sisselaske kollektor paistis ka puhas…
Sellessuhtes ongi mõistus munadeni… must suits=vähe õhku/palju kütust. Õhku nagu peaks olemas ja kütuse kohapealt… mõnihetk töötab ju ilusti ja suitsemis hetkel mootor iseenesest pöördeid ka ei muuda
Postitused: 2,644
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Kütusekoguse reguleerimine toimub kuidas? Kas ei või olla, et mingi piiriku/regulaatori vedru on katki ja mingil hetkel annab liiga palju kütet peale (gaas põhjas)??
Postitused: 19
Teemad: 3
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
Kurjam, nüüd olen ise ämbri maha pand, tegu ikkagi täitsa 4 taktilisega ? see on see kui ise kaugelt korra vaadanud ? aga igastahes probleem jääb endiseks.
Kütuse piiriku probleemi nagu välistaks, sest mootor ei muuda ise pöördeid kui suitsema hakkab… etteande pump tal nagu vanal sigulil piltlikult öeldes… mingivahe sellega enam ei käivitunud ja sai el pump vahele pandud
Postitused: 2,644
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Nojah, minu küsimused olid kõik ajendatud kahetaktilisest diislist, nii nagu algselt pealkirjas oli.