Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Keti pingutamise tarvis on vaja hakata jälgi ajama kuhu lähevad varrepoolsed õlitorud pööramissilindritel.
Kuskil nad saavad kolmikus kokku ja kolmandat toru mööda vaja liikuda kuni vastu tuleb ühepoolne klapp, mis laseb õli silindritesse kuid mitte sealt välja.
Sealt klapist edasi liikudes leiab selle sektsiooni, mida peab survestama et kett pingule saada.
Samal ajal peab ka masti keerama et silindrite teisest poolest õli välja pääseks ning nii lihtne ongi.
Täpselt tead, millist asja survestama peab et kett pingule saada ja seda ei juhtu siis on keegi klapil pimedaks või valesti kokku pannud.
Postitused: 50
Teemad: 3
Liitus: Jun 2018
Maine:
2
Minul oli ketipingutuseks vaja teha masti sirutust ja siis eest tera samal ajal liigutada.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
See klapp on sealt vaja ikkagi maha võtta ja uurida miks ei lase õli läbi.
Võimalik, et kuna tal ju õiget filtrit pole hüdrosüsteemis on mingi puru leidnud tee sinna vahele (ja seisva õliga kohtadesse meeldib saastal koguneda).
Siis on keegi pannud sinna sisse näiteks poldi et kuul jõuga kinni suruda või plekitüki vooliku liitesse koonuse vahele ning töö on jätkunud.
Ühesõnaga keskenduma peaks kõigile kohtadele kus võib olla võimalus see liin sulgeda.
Enne asjade lahtikeeramist aga panna mast maha ja logistada seisva mootoriga kõik kangid läbi et kuskil survet sisse ei jää ning siis õlikadu üsna minimaalne.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kinni keerates vedru ei lähe lõpuni kokku ja jõuab pulgaga kuuli liigutada?
Järgmine etapp on siis võtta alt silindri voolik lahti ja puhuda läbi klapist silindrini ja jagaja juurest klapini.
Kui suuga puhuda ei jõua siis tuleb hakata asju ühekaupa maha keerama ja eraldi uurima.
Kui need asjad töötavad siis pole sellist võimalust et ketti ei õnnestu pingule saada.
Ainuke võimalus on siis operaatori vale tegutsemine kui samal ajal pööramise kangi ei liiguta sest muidu ei pääse teiselt poolt õli välja ja hüdrosilindrid ei saa sisse liikuda.
Kui ta masti eemale lükkamise pealt on võetud nagu ma aru saan peaks ka nii kett pingule minema et mast õhku ja lõpuni sirgeks ning siis mootor seisma ja pööramise kangi kummalegi poole lõpuni liigutades vajub mast allapoole ja kett läheb pingule.
Postitused: 356
Teemad: 51
Liitus: Dec 2007
Maine:
5
Kui klapp kokku keerata, siis lahti teda niisama suruda ei õnnestunud. Ka lauapeal vedru kokku surumine oli põhimõtteliselt terve rindkere raskusega peal, siis natuke nagu liikus.
Et jah, koostatud klappi niisama avada ei jõudnud.
Püüdsin ka igaks petteks seisva mootoriga seda toiminut teha, kuid ei midagi.
Tundub, et klapi vedru seega liiga tugev?
Et koostatud klapi kuuli peaks suutma ikka liigutada oma kätega ?
( kindlasti võib ka operaatori viga olla, kuid õpin töö käigus ja olen väga tänulik, et keegi viitsib oma aega kulutada juhendamisele)
Kris
Rohkem kapotti all
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Pane sinna miski nõrgem vedru siis.
Loomulikult kui keharaskusega kokku ei jõua lükata siis on loogiline et ei suuda klapp avaneda.
See vedru ei pea sugugi tugevam olema kui selle kuuli ja kuulihoidja ülalhoidmiseks vajalik.
Postitused: 2,059
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Kui kuuli läbimõõt on 5 mm, siis ristlõike pindala tuleb umbes 0,2 cm2. Ütleme, et kuuli avamiseks on vaja ca 70 kgf jõuga peale vajutada. 1 bar on võrdne umbes-täpselt 1 kgf/cm2. Järelikult sellisel juhul on vaja selle kuuli avamiseks 70 kgf / 0.2 cm2 = 350 bar rõhku. Antud süsteemis rõhud nii suured ei ole.