6. ja 7. pildil võib eristada küljekarbi värvimist tehase poolt mustaks. Seda siis allpool liistu keskkohta. Nii värviti 1980. aasta autodel
8. pildil 2107 velg musta topsiga. Topsi ots on küll hele, aga see võib olla mingi kummaline peegeldus. Teistel piltidel on otsad ka mustad. Teatavasti liinilt tulnutel oli keskava topsik kroomkattega.
12. Siin kõitis mu tähelepanu rooli ja armatuurlaua hele värv. Ei ole must, nagu tavaliselt. Vasakul pool armatuurlaua all on kaks ümarat nuppu, millest parempoolne peaks olema esilaternate hüdrokorrektor. Pole näinud. Ka käsiraamatu kujunduses on see nupp teistsuguse väljanägemisega.
13. Jätkuvalt näha heledapinnalist armatuurlauda. Voltmeetri kohal oleval märgutulede plokil on sümbolid valged, pinnapealsed. Liinilt tulnuil aga mustad ja "klaasitagused". Kui lamp ei põle, pole midagi näha. Suured kellad on sileda klaasiga (alates 1983, mitte "tissidega" koonusklaasid (1980-82).
17. Tagaakna laual spetsiaalne lohk esmaabi karbile.
16. Kindalaeka avamise nupp tootmise algusaastatele omaselt vasakul, hiljem keset luuki. Luugi sildil 21051. Lisaks on selle ees M täht, M 21051. 051- viide mitte "puhtatõulisusele" ehk 1200 kuubikulise mootori kasutamisele. See M- tähega silt vihjab jälle olevat enne masstootmist tehtu olevat, millistel olid M-tähega sildid tagatiibadel ja -luugil.
Leidsin oma fotokogust ka ühe pildi, kus sama hele armatuur, sileda klaasiga kellad ja sama M tähega silt, kuid siin "tõupuhta" 1300 oma ehk M 2105. Seega ei ole üks ja seesama.
Viimane lehekülg mootoriruumist
18. Mootor täitsa "puhtatõuline" rihmaga 1,3 l mootor, mitte 1200, millele on kindalaeka luugi sildi viide (ju pandi selline, mida just võtta oli). See alumiiniumist klapikambri kuju tundub olevatat ikka see vanem, kandilisem. Neid pidi olema lausa kujult kolme erinevat läbi tootmisaegade.
Suur tuulekoda viitab jäigale ventilaatorile veepiumba otsas. Tuulekoda ise veel plekist, hilisematel plastist. Üliharva paigaldati 2105-le ka el. jahutusventikas, selline on mu 1980.a. "viiel". Samuti on minu omal õhufiltri kopsik tavaline 2101 tüüpi, siin aga mudelikohane õhu termoregulaatoriga. Varasusele viitab aga siin tuuleklaasi pesuri paagi kronstein, mis on värvitud mustaks, hiljem need tsinkkattega.
Eelnevatel piltidel on näha sellel autol ka paigaldatud esitulede kojamehi. Vaatamata suure paagi olemasolule on sel peal üks paagisisene pump tuuleklaasi pesemiseks. Kõrval ava katab lihtsat mustast plastist kaas. Formika 2107-l oli see kaas hele paagi värvi. Tulede pesuks on siin aga paagiväline pump, mis paikneb horisontaalselt paagi musta värvi kinnituskronsteini peal. See jällegi selline pump, mida reaalses elus pole 2105/2107 peal kohatud.
Vot siuke kummaline pill.