Postitused: 98
Teemad: 8
Liitus: May 2009
Maine:
0
Lihtsalt vaatasin 200 L vaatide pealt ja märgin ära, et RN0720 5W-30 on C4 ilma levelita. Sellest uuem gen. RN 17 5W-30 on C3 ja RN 17 FE 0W-30 on C5 . RN 17 on selline universaalne, mida pannakse uutele Renault diislitele ja bensiini mootoritele.
Postitused: 328
Teemad: 0
Liitus: Oct 2012
Maine:
4
Kah õliteemaline küsimus:kas hüdroõlile HVLP võib,kui vajadus nõuab lisada HLP-d?
Postitused: 320
Teemad: 3
Liitus: May 2012
Maine:
4
Mul on 4 erinevat kokku kallatud, pole häda midagi
Postitused: 2,698
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Omast kogemusest võin väita, et kui tegu on väiksel koormusel kodukasutusega siis pole vaja neid peensusi taga ajada, peaasi et õli on sees kuna kõige kehvema tulemuse saab ilma õlita.
Suurtel koormustel ning 24/7 kasutamisel on muidugi oluline, mis seal sees on.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 38
Teemad: 0
Liitus: Jan 2019
Maine:
1
Häid pühi kõigile!
Mul on selline küsimus: majapidamises on väike ( 1,5 T ) kahveltõstuk, kunagi Armeenias toodetud ja mida käitab mosse mootor.
Harva läheb teda vaja, paar korda aastas aga ilma ka ei saa.
Nüüd juhtus selline kurb lugu, et äkki märkasin, summutist tuleb halli suitsu. Muidu töötas nii, et migdagi polnud märgata.
Ei pööranud sellele erilist tähelepanu aga veidi aja pärast hakkas tulema õli ja jahutusvedeliku segu, kaunis suures koguses.
Õli vardal ka jahutusvedeliku mullid peal.
Ühesõnaga plokikaane tihend, plokikaan ise , või kest teab mis veel.
Siit nüüd küsimus: paneks mingi diisli sinna aga millise? On keegi mosset diiseldanud?
Või on õigem ikka tihendi vahetust proovida ?
Postitused: 3,028
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Kui sul on vaja tõstukit paar korda aastas, siis leia üks korras mootoriga mosse doonoriks ja saad jälle 20a. Hakkama.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Neid mootoreidki liigub.Enda mootorit müüsin siis pildi vaatajaid oli jalaga segada...ja siis tuli kõne,et müüd mootorit,kus asub ja millal järgi võin tulla ja läinud ta oligi ilma ühegi pildita...
Postitused: 103
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
(17-04-2022, 09:15 AM)juri73 Kirjutas: (17-04-2022, 08:45 AM)pannkook Kirjutas: gaasipitsiga lasti vanasti. Aga miks neid viilutada?
Lihtsalt põlevat materjali läheduses. Üritasin rellakaga kuid jätsin pooleli. Mul pole vaja viilutada mul on vaja põranda seest väljaulatuvad osad maha saada. Umbes meetrised jupid.
Tiigersaega lõigatakse metalli seal kus sädemete / muude heitmete tekitamine ei ole lubatud.
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Vähe parem ülevaade hetkeolukorrast annaks kindlasti rohkem mõtteid. Ehk mõni foto isegi? Mis seal mootori otsas on hetkel? Kuidas hüdropumpa käitatakse?
Postitused: 38
Teemad: 0
Liitus: Jan 2019
Maine:
1
Tänud info eest, kõigile vastajatele!
Saan siin aru, et kui juba mahlad segi, pole mõtet viga otsima hakata, vaid kohe panna teine mootor?
Ilmselt see diisli panemine jääb ära, kuna tõstuki kasutusaeg vs. modifitseerimise aeg ja valu ei ole balansis..
Mõte käis läbi, sest nagu keegi mainis, selle käivitamine on juba ettevõtmine. Kuna siin tõstuki otsas ta töötab sisuliselt külm / poolkülm meetodil, siis iga hommik tuleb küünlad maha keerata.
Selle mootori vahese kohta veel, et kas mossedel on sidurikoja ühendus sama? Mul pole aimugi, mis mudeli mootor seal peal on.
Ise muidugi vahetaks tihendi, või on see ajaraisk?
Postitused: 38
Teemad: 0
Liitus: Jan 2019
Maine:
1
Mootor ise selline. Oskab keegi marki öelda kohe pildi järgi?