KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Lihtsalt vaatasin 200 L vaatide pealt ja märgin ära, et RN0720 5W-30 on C4 ilma levelita. Sellest uuem gen. RN 17 5W-30 on C3 ja RN 17 FE 0W-30 on C5 . RN 17 on selline universaalne, mida pannakse uutele Renault diislitele ja bensiini mootoritele.
Vasta

Kah õliteemaline küsimus:kas hüdroõlile HVLP võib,kui vajadus nõuab lisada HLP-d?
Vasta

Mul on 4 erinevat kokku kallatud, pole häda midagi
Vasta

Omast kogemusest võin väita, et kui tegu on väiksel koormusel kodukasutusega siis pole vaja neid peensusi taga ajada, peaasi et õli on sees kuna kõige kehvema tulemuse saab ilma õlita.

Suurtel koormustel ning 24/7 kasutamisel on muidugi oluline, mis seal sees on.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Ega seal suurt vahet polegi, seistes õli või saiariiuli ees ja vaadates neid kümneid tooteid, siis lõpuks on ikka maitse asi  Big Grin
Vasta

On kellelgi kogemusi sellise relsi saagimisega https://www.youtube.com/watch?v=0cZWvtYIZHQ&t=142s
Vasta

gaasipitsiga lasti vanasti. Aga miks neid viilutada?
Mul 2 akuga Makita, ei ole selle peale tulnud, et hakata relssi viilutama.... Rolleyes
Vasta

(17-04-2022, 08:45 AM)pannkook Kirjutas:  gaasipitsiga lasti vanasti. Aga miks neid viilutada?
Mul 2 akuga Makita, ei ole selle peale tulnud, et hakata relssi viilutama.... Rolleyes
Lihtsalt põlevat materjali läheduses. Üritasin rellakaga kuid jätsin pooleli. Mul pole vaja viilutada mul on vaja põranda seest väljaulatuvad osad maha saada. Umbes meetrised jupid.
Vasta

Häid pühi kõigile!

Mul on selline küsimus: majapidamises on väike ( 1,5 T )  kahveltõstuk, kunagi Armeenias toodetud ja mida käitab mosse  mootor. 
Harva läheb teda vaja, paar korda aastas aga ilma ka ei saa.
  Nüüd juhtus selline  kurb lugu, et  äkki märkasin, summutist tuleb halli suitsu. Muidu töötas nii, et migdagi polnud märgata. 
Ei pööranud sellele erilist tähelepanu aga veidi aja pärast hakkas tulema õli ja jahutusvedeliku segu, kaunis suures koguses.
Õli vardal ka jahutusvedeliku mullid peal.
 Ühesõnaga plokikaane tihend, plokikaan ise , või kest teab mis  veel. 

Siit nüüd küsimus: paneks mingi diisli sinna aga millise?  On keegi mosset diiseldanud? 
Või on õigem ikka tihendi vahetust proovida ?
Vasta

(17-04-2022, 10:44 AM)GRAND Kirjutas:  Häid pühi kõigile!

Mul on selline küsimus: majapidamises on väike ( 1,5 T )  kahveltõstuk, kunagi Armeenias toodetud ja mida käitab mosse  mootor. 
Harva läheb teda vaja, paar korda aastas aga ilma ka ei saa.
  Nüüd juhtus selline  kurb lugu, et  äkki märkasin, summutist tuleb halli suitsu. Muidu töötas nii, et migdagi polnud märgata. 
Ei pööranud sellele erilist tähelepanu aga veidi aja pärast hakkas tulema õli ja jahutusvedeliku segu, kaunis suures koguses.
Õli vardal ka jahutusvedeliku mullid peal.
 Ühesõnaga plokikaane tihend, plokikaan ise , või kest teab mis  veel. 

Siit nüüd küsimus: paneks mingi diisli sinna aga millise?  On keegi mosset diiseldanud? 
Või on õigem ikka tihendi vahetust proovida ?
Talupoeg diiseldas mosse.
Vasta

Kui sul on vaja tõstukit paar korda aastas, siis leia üks korras mootoriga mosse doonoriks ja saad jälle 20a. Hakkama.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Neid mootoreidki liigub.Enda mootorit müüsin siis pildi vaatajaid oli jalaga segada...ja siis tuli kõne,et müüd mootorit,kus asub ja millal järgi võin tulla ja läinud ta oligi ilma ühegi pildita...
Vasta

(17-04-2022, 09:15 AM)juri73 Kirjutas:  
(17-04-2022, 08:45 AM)pannkook Kirjutas:  gaasipitsiga lasti vanasti. Aga miks neid viilutada?
Lihtsalt põlevat materjali läheduses. Üritasin rellakaga kuid jätsin pooleli. Mul pole vaja viilutada mul on vaja põranda seest väljaulatuvad osad maha saada. Umbes meetrised jupid.

Tiigersaega lõigatakse metalli seal kus sädemete / muude heitmete tekitamine ei ole lubatud.

Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Vasta

(17-04-2022, 12:08 PM)isandpauk Kirjutas:  Kui sul on vaja tõstukit paar korda aastas, siis leia üks korras mootoriga mosse doonoriks ja saad jälle 20a. Hakkama.

Mosse mootori ikaldus ongi see, et kui ainult paar korda aastas vaja käivitada, siis see käivitusele eelnev nöök võtab rohkem aega kui töö ise. Igasugune pornograafia ärakuivanud bensupumbamembraanide, oksüdeerunud kontaktide ja muu sellisega. Selles mõttes on vanakooli diisel palju inimlikum.
Vasta

Vähe parem ülevaade hetkeolukorrast annaks kindlasti rohkem mõtteid. Ehk mõni foto isegi? Mis seal mootori otsas on hetkel? Kuidas hüdropumpa käitatakse?
Vasta

(17-04-2022, 21:04 PM)zazik Kirjutas:  
(17-04-2022, 12:08 PM)isandpauk Kirjutas:  Kui sul on vaja tõstukit paar korda aastas, siis leia üks korras mootoriga mosse doonoriks ja saad jälle 20a. Hakkama.

Mosse mootori ikaldus ongi see, et kui ainult paar korda aastas vaja käivitada, siis see käivitusele eelnev nöök võtab rohkem aega kui töö ise. Igasugune pornograafia ärakuivanud bensupumbamembraanide, oksüdeerunud kontaktide ja muu sellisega. Selles mõttes on vanakooli diisel palju inimlikum.
Äkki oleks siis mõistlik profülaktika mõttes, seda mootorit käivitada iga kuu 10 minutiks. Oluliselt lihtsam, kui vaheplaati välja hakata saagima. Mul on üks mosse mootor ripakil, aga ilmselt teema kontekstis mõttetu, külmus lõhki vist.
Vasta

Tänud info eest, kõigile vastajatele!

Saan siin aru, et kui juba mahlad segi, pole mõtet  viga otsima hakata, vaid kohe  panna teine mootor?

Ilmselt see diisli panemine jääb ära, kuna tõstuki kasutusaeg vs. modifitseerimise aeg ja valu  ei ole balansis..
Mõte käis läbi, sest nagu keegi mainis, selle käivitamine on juba ettevõtmine. Kuna siin tõstuki otsas ta töötab sisuliselt külm / poolkülm  meetodil, siis iga hommik tuleb küünlad maha keerata.



Selle mootori vahese kohta veel, et kas mossedel on sidurikoja ühendus sama? Mul pole aimugi, mis mudeli mootor seal peal on.
Ise muidugi vahetaks tihendi,  või on see ajaraisk?
Vasta

(17-04-2022, 21:04 PM)zazik Kirjutas:  
(17-04-2022, 12:08 PM)isandpauk Kirjutas:  Kui sul on vaja tõstukit paar korda aastas, siis leia üks korras mootoriga mosse doonoriks ja saad jälle 20a. Hakkama.

Mosse mootori ikaldus ongi see, et kui ainult paar korda aastas vaja käivitada, siis see käivitusele eelnev nöök võtab rohkem aega kui töö ise. Igasugune pornograafia ärakuivanud bensupumbamembraanide, oksüdeerunud kontaktide ja muu sellisega. Selles mõttes on vanakooli diisel palju inimlikum.
See inimlikkus on nii ja naa. Aasta aega seisnud (vana) diiselmootoril toitesüsteemist õhu kättesaamine võib olla ka paras peavalu.

Mina küll vahetaks kõigepealt olemasoleval mootoril plokikaane tihendi. Kui selgub, et ka plokikaan kasutuskõlbmatu ja ainult lihvimisega kaant korda ei saa, siis mõtleks alles uue mootori peale. Kaan kindlasti ka lihvida lasta enne uue tihendi panekut. Muidu poolik töö ja kui kaan osutub kõveraks, siis võib ka uue tihendi varsti ära rikkuda.
Vasta

(18-04-2022, 07:58 AM)GRAND Kirjutas:  ...
Selle mootori vahese kohta veel, et kas mossedel on sidurikoja ühendus sama? Mul pole aimugi, mis mudeli mootor seal peal on.
Ise muidugi vahetaks tihendi,  või on see ajaraisk?

Võiks olla sama kast kõigil uuema aja mosselistel. Almadest ei tea.

Enda mossel võtaks kaane maha, hindaks olukorda (sh. kaane sirgust ja hülsside paigalduskõrgust) metalljoonlaua ning lehtkaliibriga kui seal osakonnas eriolukorda ei paista, siis laoks uue tihendiga kokku. Kui on kaas kõwer, laseks ää lihvida. Kui mõni hülss madalamal, võtaks järgmise töötava mootori.

Diiseldamine on aste keerukam operatsioon. Samas peaks tööwõimelisi äämädand kerega diiselautosid veel piisavalt vedelema. Mulgi üks 55 kW B3 Passat aia ääres...
Vasta

Mootor ise selline. Oskab keegi marki öelda kohe pildi järgi?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne